Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Maxx Burner
 
Danes je Po dec 09, 2019 18:45

Težak začetek

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Sydney

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: To jun 28, 2005 18:18

Odgovor To jun 28, 2005 18:37

Težak začetek

že dolgo prebiram ta forum in sem se par stvari tudi že naučila iz njega.Ker se bliža poletje in kopalke in ker bi jaz tudi mogla začeti z dieto, sem se odločila da vam pišem in povprašam o nekaterih stvareh.Stara sem 14 let, visoka 164 cm in tehtam 55 kg.Preveč maščobe imam na trebuhu ter stegnih/nogah ter visečo zadnjco.Rada bi imela raven, močen (čvrst) trebuh, noge brez maščob ter čvrsto zadnjico(rada bi bila "postavna" suhica :smt010) - v mislih imam izgubiti ca. 5-8 kg.Rada bi bila končno zadovoljna v svoji koži.Glede na mojo starost ne morem vplivati veliko na to, kaj bom jedla, saj pripravlja hrano mama :smt021 .Lahko pa se seveda izognem sladkim stvarem in stvarem, ki imajo veliko maščob.Prav tako nimam možnosti imeti ne vem kakšnih posebnih treningov (npr. uteži, boksarska vrečka,fitnes - ne pride v poštev).Jem vso zelenjavo in sadje, ne jem pa rib, piščanca, hrenovk(svinsko&goveje meso jem).Zato bi prosila nekoga, ki ima čas, da mi napiše,

a) katerim stvarem se naj v prehrani izogibam,
b)katere so pomembne snovi v prehrani za kurjenje maščob
c)katere dodatke glede na mojo starost potrebujem
d)kakšne treninge naj izvajam ter
e) kako hitro bodo vidni rezultati če se tega 100% držim :smt017

Upam, da ne bom naletela na odgovore, preberi si na forumu, saj večina tistih, ki hujšajo, ni v podobni situaciji kot jaz(starost) sploh pa bi rada vse črno na belem(zanesljivo).Zato bi lepo prosila da si nekdo vzame čas in mi lepo razloži vse skupaj.Najlepša hvala že vnaprej in želim vam lep dan še naprej :smt001
<< x

log

Mlečnozobec

Vnosov: 249

Pridružen: To jun 21, 2005 22:01

Kraj: Celje@titanium

Odgovor To jun 28, 2005 22:47

Re: Težak začetek

Sydney je napisal/-a:že dolgo prebiram ta forum in sem se par stvari tudi že naučila iz njega.Ker se bliža poletje in kopalke in ker bi jaz tudi mogla začeti z dieto, sem se odločila da vam pišem in povprašam o nekaterih stvareh.Stara sem 14 let, visoka 164 cm in tehtam 55 kg.Preveč maščobe imam na trebuhu ter stegnih/nogah ter visečo zadnjco.Rada bi imela raven, močen (čvrst) trebuh, noge brez maščob ter čvrsto zadnjico(rada bi bila "postavna" suhica :smt010) - v mislih imam izgubiti ca. 5-8 kg.Rada bi bila končno zadovoljna v svoji koži.Glede na mojo starost ne morem vplivati veliko na to, kaj bom jedla, saj pripravlja hrano mama :smt021 .Lahko pa se seveda izognem sladkim stvarem in stvarem, ki imajo veliko maščob.Prav tako nimam možnosti imeti ne vem kakšnih posebnih treningov (npr. uteži, boksarska vrečka,fitnes - ne pride v poštev).Jem vso zelenjavo in sadje, ne jem pa rib, piščanca, hrenovk(svinsko&goveje meso jem).Zato bi prosila nekoga, ki ima čas, da mi napiše,

a) katerim stvarem se naj v prehrani izogibam,
b)katere so pomembne snovi v prehrani za kurjenje maščob
c)katere dodatke glede na mojo starost potrebujem
d)kakšne treninge naj izvajam ter
e) kako hitro bodo vidni rezultati če se tega 100% držim :smt017

Upam, da ne bom naletela na odgovore, preberi si na forumu, saj večina tistih, ki hujšajo, ni v podobni situaciji kot jaz(starost) sploh pa bi rada vse črno na belem(zanesljivo).Zato bi lepo prosila da si nekdo vzame čas in mi lepo razloži vse skupaj.Najlepša hvala že vnaprej in želim vam lep dan še naprej :smt001


Hja punca, si še ena izmed mnogih ki bi rade ½čudovito½ telo skorajda čez noč.To tako ne gre.Drugič se spravi prej k temu(vsaj kake 2 meseca če ne še več) in bo bolje.Pa vednar, ti bom skušal pomagati.
1.izogibaj se sladkarijam(sladolekom,bonbonom,...) in mastnim stvarem(čips,...) in jej čim boljšo maščobo(omega3-ribe- itd.).zaužij bolj malo ogljikovih hidratov.
2.jej vsega po malo, sploh v tvoji starosti se ne drži nekih½resnih½ diet, ker si verjetno v puberteti
3. za dodatke ne vem, mogoče kake kapsule fat burnerja ali kaj podobnega(verjetno pomaga, nisem še preizkušal na svoji koži)
4.delaj trebušne,kolesari,teči, se rolaj-čim več gibanja
5. za rezultate je zelo odvisno od človeka, vendar se zavedaj, da moraš več pokuriti kot zaužiti. :smt002 samo tako bo dieta učinkovita.
<< x

Creation

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 601

Pridružen: To feb 10, 2004 10:57

Kraj: Celje - Maribor

Odgovor To jun 28, 2005 23:26

ej punca brez nič ni nič...
ti nebi telovadla, jedla bi tisto, kar ti mama pripravlja, poleg tega pa želiš imeti popolno postavo za na morje. če bi to rekla januarja bi te še resno jemali in ti najbrž tudi dali realne napotke, če se pa spomneš tega zdaj poleti pa se ti bodo vsi smejali, ker tvoje želje niso realne za tisto kar misliš vložiti. sočustvujemo pa z tabo, ker svi vemo da so ta leta v katerih si ti zelo težka... :smt009

edino kar ti preostane je zmerno pri vsem, prihodnje leto pa začni prej razmišljati o teh stvareh.
<< x

kia

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 332

Pridružen: So feb 12, 2005 18:48

Odgovor Sr jun 29, 2005 06:28

Za trening bi ti jaz za kurjenje mascob priporocila tek in kolesarjenje. Verjetno ze ves, da je najbolje tak trening izvajati na tesce, ce pa popoldne, pa so najbojsi intervalni treningi (HIIT).

Za okrepitev misic lahko delas trebusnjake, potem razne vaje z noge in zadnjico... Mislim, da so bile objavljene enkrat na forumu..malo poisci.

Kar se hrane tice pa...mogoc reci svoji mami, naj proba malo manj mastno kuhati, to je pa tudi vse kar lahko naredis pri kosilu. Vecerjo in zajtrk si pa verjetno pripravljas sama (se motim?), tako da si tarat lahko vzames kar zelis. Vsaj zvecer se poizkusi izogibati OH...jej kaksno skuto, mogoce kaksne beljake (samo da te ne bojo doma :smt021 ker meces rumenjake v smeti). Tezko je, ker ne jes ne rib, ne piscanca, ki sta pri dieti vsakdanja prehrana.
Kruh npr. zamenjaj s polnozrnatim ali rzenim in namesto masla ali marmelade si gor namazi skuto ali pa zraven pojej kaksno trdo kuhano jajce.
Izogibaj se sadju, pojej pa cim vec zelenjave. Zjutraj lahko namesto cornflakesa jes ovsene kosmice, proseno kaso itd.
Jej redno in po malo..imej kaksne 5 obrokov na dan.

Rezutati z malo manj hrane in vec gibanja bojo...samo je pa res, da se ne to poletje.

Ampak pogumno :smt023
<< x

fred (Natan Hojč)

Mlečnozobec

Vnosov: 320

Pridružen: To mar 18, 2003 14:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor Sr jun 29, 2005 07:10

Re: Težak začetek

Sydney je napisal/-a:že dolgo prebiram ta forum in sem se par stvari tudi že naučila iz njega.Ker se bliža poletje in kopalke in ker bi jaz tudi mogla začeti z dieto, sem se odločila da vam pišem in povprašam o nekaterih stvareh.Stara sem 14 let, visoka 164 cm in tehtam 55 kg.Preveč maščobe imam na trebuhu ter stegnih/nogah ter visečo zadnjco.Rada bi imela raven, močen (čvrst) trebuh, noge brez maščob ter čvrsto zadnjico(rada bi bila "postavna" suhica :smt010) - v mislih imam izgubiti ca. 5-8 kg.Rada bi bila končno zadovoljna v svoji koži.Glede na mojo starost ne morem vplivati veliko na to, kaj bom jedla, saj pripravlja hrano mama :smt021 .Lahko pa se seveda izognem sladkim stvarem in stvarem, ki imajo veliko maščob.Prav tako nimam možnosti imeti ne vem kakšnih posebnih treningov (npr. uteži, boksarska vrečka,fitnes - ne pride v poštev).Jem vso zelenjavo in sadje, ne jem pa rib, piščanca, hrenovk(svinsko&goveje meso jem).Zato bi prosila nekoga, ki ima čas, da mi napiše,

a) katerim stvarem se naj v prehrani izogibam,
Zivalskim mascobam, sladkorju in nasicenim OH (taki, ki imajo vec kot 30 g OH/100 g zivila...npr. riz, testenine, kruh)

b)katere so pomembne snovi v prehrani za kurjenje maščob
Zeleni caj in veliko navadne vode.
c)katere dodatke glede na mojo starost potrebujem
verjetno nobenih
d)kakšne treninge naj izvajam ter
veliko ponovitev in serij za rit, noge in trebuh z majhnimi pocitki
(npr. 2x tedensko 15 serij po 20-30 pon. pocepa in izpadnega koraka ter razlicnih trebusnih vaj)
e) kako hitro bodo vidni rezultati če se tega 100% držim :smt017
Po 3 tednih so rezultati vecinoma ze vidni. Informativno preberi clanka osnove diet na Maxximum portalu.

Upam, da ne bom naletela na odgovore, preberi si na forumu, saj večina tistih, ki hujšajo, ni v podobni situaciji kot jaz(starost) sploh pa bi rada vse črno na belem(zanesljivo).Zato bi lepo prosila da si nekdo vzame čas in mi lepo razloži vse skupaj.Najlepša hvala že vnaprej in želim vam lep dan še naprej :smt001
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:02

Re: Težak začetek

fred (Natan Hojč) je napisal/-a:veliko ponovitev in serij za rit, noge in trebuh z majhnimi pocitki
(npr. 2x tedensko 15 serij po 20-30 pon. pocepa in izpadnega koraka


Koliksen % 1RM bi to potem moral biti? 20%? Jaz imam namrec tezave z dolocanjem. Ce grem prenizko s kilazo, so mi prve serije muka, ker pocep delat (skoraj) brez utezi, je... naporno... in a way... :smt012 Ali je morda celo bolje proti zadnjim serijam tega nizati?
***
www.maxximum.si
<< x

Sydney

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: To jun 28, 2005 18:18

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:09

Prijetno presenečena :smt001

Hvala za razumevanje tu na forumu.

Vse sem lepo prebrala, zdaj pa če sem prav razumela:

-brez sladkarij, maščob, mesa pečenega na olju, riža, kruha
-veliko vode (3l na dan) + zeleni čaj
-jem lahko malo sadja (veliko lubenice), veliko zelenjave brrez olja/kisa
-žlička olivnega olja na dan bo ok(ker ne jem rib :smt011 )?
-telovadba 3x tedensko tek 40-50 min (dalša tura) ter 3x na teden po 3x na dan po 100 m šprint
-3x tedensko 5 ponovitev na dan z vajami - 30 trebušnjakov, 20 počepov, 20 izpadnih korakov
-ukvarjanje z poljubnim športom dnevno vsaj eno uro (ples, rolanje, kolesarstvo)

Kaj pa je to HIT?Pa OH? :smt053
<< x

fred (Natan Hojč)

Mlečnozobec

Vnosov: 320

Pridružen: To mar 18, 2003 14:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:29

Re: Težak začetek

tjasa je napisal/-a:
fred (Natan Hojč) je napisal/-a:veliko ponovitev in serij za rit, noge in trebuh z majhnimi pocitki
(npr. 2x tedensko 15 serij po 20-30 pon. pocepa in izpadnega koraka


Koliksen % 1RM bi to potem moral biti? 20%? Jaz imam namrec tezave z dolocanjem. Ce grem prenizko s kilazo, so mi prve serije muka, ker pocep delat (skoraj) brez utezi, je... naporno... in a way... :smt012 Ali je morda celo bolje proti zadnjim serijam tega nizati?


Te, ki jih sam treniram, delajo na smithu samo s konstrukcijo (20-30 kg). Ce imas voljo, lahko prides do 40 pon. (brez pocitka na vrhu pocepa). Ko sem sam poskusil, se da nekje s 60-70 kg, kar je okoli 25% 1 RM).
Predvsem velja za zenske, ki se jim mascoba najbolj nabira na riti in nogah. Ideja temelji na na dveh predpostavkah:
-treniras rdece, pocasnejsa vlakna, ki imajo manjso kapaciteto hipertrofije
-prekrvavitev ciljnega predela je vecja, kar omogoca lazjo izgubo mascobe v tem predelu
(oboje je bilo predstavljeno na seminarju)
<< x

fred (Natan Hojč)

Mlečnozobec

Vnosov: 320

Pridružen: To mar 18, 2003 14:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:36

Sydney je napisal/-a:Prijetno presenečena :smt001

Hvala za razumevanje tu na forumu.

Vse sem lepo prebrala, zdaj pa če sem prav razumela:

-brez sladkarij, maščob, mesa pečenega na olju, riža, kruha
-veliko vode (3l na dan) + zeleni čaj
-jem lahko malo sadja (veliko lubenice), veliko zelenjave brrez olja/kisa
3 kosi sadja na dan so OK
-žlička olivnega olja na dan bo ok(ker ne jem rib :smt011 )?
olivno olje na solato.
-telovadba 3x tedensko tek 40-50 min (dalša tura) ter 3x na teden po 3x na dan po 100 m šprint
3xtedensko 10 po intervalov bo dovolj
-3x tedensko 5 ponovitev na dan z vajami - 30 trebušnjakov, 20 počepov, 20 izpadnih korakov
-ukvarjanje z poljubnim športom dnevno vsaj eno uro (ples, rolanje, kolesarstvo)

Kaj pa je to HIT?Pa OH? :smt053

HIIT je intervalni trening (to so npr. sprinti)
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:52

Re: Težak začetek

fred (Natan Hojč) je napisal/-a:Te, ki jih sam treniram, delajo na smithu samo s konstrukcijo (20-30 kg). Ce imas voljo, lahko prides do 40 pon. (brez pocitka na vrhu pocepa). Ko sem sam poskusil, se da nekje s 60-70 kg, kar je okoli 25% 1 RM).
Predvsem velja za zenske, ki se jim mascoba najbolj nabira na riti in nogah. Ideja temelji na na dveh predpostavkah:
-treniras rdece, pocasnejsa vlakna, ki imajo manjso kapaciteto hipertrofije
-prekrvavitev ciljnega predela je vecja, kar omogoca lazjo izgubo mascobe v tem predelu
(oboje je bilo predstavljeno na seminarju)


Jaz delam proste, cca 20-30% 1RM, znese mi jih po 25, ceprav bi lahko se kaksnega stisnila. Nekaj tednov, pa se mi zdi, da se ful pozna. Ceprav NE delam 15 serij :smt009
Za seminar mi je pa zal. Sla sem se ohlajat, je bila pa taka vrocina, da se je ni dalo prenasat. :smt009
***
www.maxximum.si
<< x

fred (Natan Hojč)

Mlečnozobec

Vnosov: 320

Pridružen: To mar 18, 2003 14:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor Sr jun 29, 2005 08:58

Re: Težak začetek

tjasa je napisal/-a:
fred (Natan Hojč) je napisal/-a:Te, ki jih sam treniram, delajo na smithu samo s konstrukcijo (20-30 kg). Ce imas voljo, lahko prides do 40 pon. (brez pocitka na vrhu pocepa). Ko sem sam poskusil, se da nekje s 60-70 kg, kar je okoli 25% 1 RM).
Predvsem velja za zenske, ki se jim mascoba najbolj nabira na riti in nogah. Ideja temelji na na dveh predpostavkah:
-treniras rdece, pocasnejsa vlakna, ki imajo manjso kapaciteto hipertrofije
-prekrvavitev ciljnega predela je vecja, kar omogoca lazjo izgubo mascobe v tem predelu
(oboje je bilo predstavljeno na seminarju)


Jaz delam proste, cca 20-30% 1RM, znese mi jih po 25, ceprav bi lahko se kaksnega stisnila. Nekaj tednov, pa se mi zdi, da se ful pozna. Ceprav NE delam 15 serij :smt009

Na vajo je misljeno 4-5 serij. Ce delas 3 vaje, pa skupaj potem pride 15 serij.

Za seminar mi je pa zal. Sla sem se ohlajat, je bila pa taka vrocina, da se je ni dalo prenasat. :smt009
<< x

kat.

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 321

Pridružen: To jun 03, 2003 15:21

Kraj: Ljubljana

Odgovor Sr jun 29, 2005 09:06

sydney, k temu, kar so že drugi napisali bi dodala samo še nekaj, kar sama zelo rada počnem - in upam, da bom zdaj po dolgem času to lahko tudi redno prakticirala: hoja in tek (hitrejše, počasnejše, srednje....) v naravi, po gozdu, hribi (pa naj se sliši še tako slovenceljsko)... sama hodim teč v gozd s svojima psoma in so mi ti trenutki pravi užitek... :smt001
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Sr jun 29, 2005 09:11

Re: Težak začetek

fred (Natan Hojč) je napisal/-a:
Na vajo je misljeno 4-5 serij. Ce delas 3 vaje, pa skupaj potem pride 15 serij.


OK, bo treba se ostale vaje modificirati, ne samo pocep. Potem pa bo se presezek serij :smt004
***
www.maxximum.si
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Sr jun 29, 2005 10:46

Anubis, ce si me zelel videti, me lahko pa na kavo povabis.

Slika
***
www.maxximum.si
<< x

Creation

Uporabniški avatar

Senior Member

Vnosov: 601

Pridružen: To feb 10, 2004 10:57

Kraj: Celje - Maribor

Odgovor Sr jun 29, 2005 11:24

lubenica je zelo slaba izbira če hujšaš - samo sladkor in voda
Naslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.