Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum One More razprodaja
 
Danes je Po sep 23, 2019 14:18

Moški problem

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

fred (Natan Hojč)

Mlečnozobec

Vnosov: 320

Pridružen: To mar 18, 2003 14:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor To maj 10, 2005 20:36

cikcak low fat pomeni, da imas M stalno nekje na 15% dnevnih kalorij (priporocen dodaten vnos esencialnih M..npr. omega 3 kapsule). Kolicina OH in B se spreminja. Kombiniras npr. dva low carb dneva (okoli 150 OH, 250 B v tvojem primeru), medium carb (200-200) in en high carb (400-150). Tako zaporedje lahko ponavljas do zeljenega rezultata. Stvari je seveda potrebno prilagajati glede na reakcijo telesa. Kljucno pri tem je spremljanje vnosa makrohranil.
Taka prehrana seveda ustreza pogostemu in intenzivnemu treningu (opisano v clanku)
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor To maj 10, 2005 20:45

triglav je napisal/-a:Na to sem tudi zastavil vprašanje glede vnosa OH. Na 2400kcal in 25% OH je to 150g OH. Če pa dodatno še porabim 1400kcal se mi vnos OH poveča na 237g. Ali naj bi potem zaužil teh 237g, ali bi vseeno 150g Oh in bi na račun teh 80g OH naredil dnevni primankljaj v kalorijah. Isto me zanima za B in M.


Po mojem mnenju ni treba posebej komplicirati, ce se ti taka situacija pojavlja relativno redko - CE ZDRZIS. Ce gres na intenzivno kolesarsko turo in zraven pridelas 1400 kcal deficita in to normalno preneses - hm, go for it. Samo ce redno dosti treniras in si redno v primanjkljaju, bo (samo po mojih izkusnjah) tvoj performance slabsi, kar pomeni, da ne bos uzival, da se bos mucil, da bos samo poveceval / slabsal katabolizem, v katerem si zaradi kaloricnega deficita ze tako ali tako.

Na tvojem bi ob takih intenzivnih naporih predvideno dnevno porabo razdelila po istem kljucu kot sicersnjo (2400) oziroma VSAJ toliko, da normalno funkcioniras. Pa to ne pomeni preracunavanja na gram - v koncni fazi lahko gres ta dan na deficit 0 in vzames to kot "dan off".
***
www.maxximum.si
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Pe maj 13, 2005 14:33

Gašper Grom je napisal/-a:Tudi poraba med aktivnosjo je močno odvisna od mišične mase.


Tako je. Zelo močno odvisna.
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Pe maj 13, 2005 14:48

No, da malce sedaj napišem kako je bilo prve štiri dni.

Prehrano sem si že prej pisal in tehtal, da sem sploh dobil en bočutek koliko pojem in, da so se sploh začeli videti rezultati. Človeka hitro zanese :smt003 .

No do sedaj, ko sem več kolesaril in tekel, sem imel dnevni vnos OH do 700g. Beljakovin pa tja do maximalno 250g. Maščob pa minimalno - do 40g. Od tega nasičenih praktično nič.

Od ponedeljka pa do danes sem pretekel 30km na tešče (4 teingi). Od tega dvakrat intervalni trening po 10 ponovitev 20sec šprinta, 20 sec hoje. Prej 10 minut ogrevanja in potem 10 minut uhlajevanja. 5× sem bil v fitnesu.

Jedel sem pa te štiri dni in še danes je takšen plan po 150g OH in do 360g B. Ter 100g M (od tega po več kot pol laneno, bio sončnično in olivno olje). Nasičenih praktično nič.

Primankljaj v kalorijah sem naredil od pon do čet 3000 kcal. Plan je v celem tednu max 3500.

Danes se držim še manjšega vnosa OH potem v soboto tja do 400g OH v nedeljo do 350g OH, naslednji teden pa spet na 150g. Ali bi za vikend lahko kako drugače? Seveda bo odvisno tudi od treningov. En jutranji še pade, možnosti za fitnes pa nažalost med vikendom nimam.

Je to OK. Problemov s premalo OH nisem imel. Danes šele čutim manjšo praznino, vendar bo treba pač potpeti do jutri :smt003 .

Vsake pripombe so dobordošle ... ali je to kar delam OK, ali bi še kaj spremenil. V ponedeljek pa napišem za cel teden nazaj :smt002 .
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Po maj 16, 2005 20:23

Tako ... prvi teden je za mano.

Kar se treningov tiče sem pretekl 35,2km, prekolesaril 46,9km in bil 5¤ v fitnesu po približno eno kvalitetno uro. Pokuril nekaj manj kot 10000kcal.

Kaloričnega primankljaja sem naredil 4300kcal. Za kakiih 800kcal preveč, ampak nima veze.

Ta teden bom poskusil napraviti isto kot prvi teden. Mogoče bom še malce znižal OH, ker prvi teden ni bilo večjih problemov. Če bo telo hotelo drugače bom mal dodal.

Zanima me, ali je možno, da se že po enemu tednu manjšega vnosa OH pozna na telesu. Predvsem več žil je vidnih na nogah in na spodnjem delu tricepsa, kjer jih prej tudi nisem še videl. Tam kej je želja izgubiti maščobo, se pravi pod popkom, sem izgubil 0,5cm.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To maj 17, 2005 18:56

Vsekakor je v enem tednu brze oh lahko razlika. predvsem v prvi fazi nimaš toliko vode pod kožo in vse se bolje vidi. Vendar to je začasen efekt. Kasneje boš na brez oh vezal še več vode pod kožo.
Na trebuhu pa jasno izgubiš zaradi manj hrane v prebavilih.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor To maj 17, 2005 22:06

No ta informacija je pa zelo zelo dobrodošla. Ker verjetno bi se malce zasekiral, ko bi zlgedal bolj zalit, kot po prvem tednu in bi potem razmišljal o kakšnem ekstremnem nižanju OH :smt003 .

Po kolikšnem času se pa začne voda nabirati pod kožo? No pa saj bom videl kako in kaj.

Drugače sem pa zelo zadovoljen s tem načinom. Mi nekako kar paše jesti manj OH in več B. Pa še kalorični primankljaj lažje delam, kot sem ga včasih, ko sem pojedel več OH. Pa bi pričakoval, da bi moralo biti ravno obratno. Zadnje OH-je pa pojem okrog 16:00 pri kosilu. Potem pa samo še B in pa če je kaj zelenjave še tisto malenkost OH-jev iz zelenjave.

:smt006
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr maj 18, 2005 18:07

Pri meni kake dva tedna ni vplvia. Kasneje sem dva dni po polnjenju še ok. Tretji dan pa me že zaliva voda.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Sr maj 18, 2005 19:10

Aha tako gre potem. No ja, samo preden bom jaz prišel do tja, kot si ti Gašper bo pa še trajalo :smt003 . Sigurno se tebi to še toliko bolj pozna takoj na telesu. Kakšen pa imaš % maščobe?

Zanima me, kako točno je preračunavanje % maščobe na osnovi, ki je podana TUKAJ?

Omenjen je bil dodatek CLA (v moji temi) in me zanima ali se mi splača kupiti ta dodatek, ali bi bilo boljše, da kupim GlycerLEAN, ki vsebuje CLA in še odličen vir beljakovin je.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr maj 18, 2005 20:51

% maščobe za moje pojme nima smisla računati. Prvič težko dobiš pravo cifro in drugič pogled v ogledalo pove vse.

Cla pri izgubi maščobe bistveno ne pomaga. Pomaga pa pri pridobivanju mase usmerjati hranila v mišice, kar omogoči hitrejšo rast in zmanjša možnost kopičenja nove maščobe.

V vsakem primeru so beljakovine ponavadi prvi dodatek katerega rabimo.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor To maj 24, 2005 21:07

Evo, da malce napišem kako in kaj po dveh tednih. V teh dveh tednih sem izgubil 0,8kg. Okrog pasu sem izgubil še dodatne 0,5cm. Se pravi v dveh tednih 1cm kar se mi zdi super. Drugi teden sem pokuril okrog 9000 kcal. Pretkel sem približno isto kot prvi teden, le da sem malce omejil kolo.

V fitnesu sem pa začel delati bolj intenzivneje, predvsem supersete. Problemov zaenkrat še nisem imel. Očitno, če si resno odločen potem ne razmišljaš o tem kar se greš, kot nekakašno matranje, ampak v tem uživam. Očitno sem mi pozna tudi na telesu (sam ne opazim kakšnih posebnih sprememb, razen že omenjenih po prvem tednu), ker mi je dosti ljudi reklo kako sem si zgradil roke. Vizualno ja (manj maščobe očitno), ker imam sporščen biceps za 0,7cm manjši, napet pa je isti ko prej. Se pravi, da me v mišice očitno ne pobira.

Kar se pa prehrane tiče, pa ta teden še pojem kakšno skuto, potem pa zadnje tri tedne črtam mlečne izdelke iz jedilnika, čeprav bom kar pogrešal skuto. Ampak ji bom rekel adijo za tri tedne. Mogoče se je pa celo odvadim :smt003 . I wish !! :smt005

Ta teden mam malce več opravkov, tako, da bo fitnes samo 4× obiskan, bodo pa zato aerobni treningi na isti ravni. Pa še malce bo treba po kmečkih opravilih prijeti :smt003 , travo pokosit in potem vse pospravit. Pa češnje ne bom mogel jesti, pa sem ravno danes videl, kako se že lepo rdečijo :smt010 . Mogoče za vikend kakšno pest, ko si bom malce OH filal. Saj imajo baje nizek glikemični indeks, če se ne motim.
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Sr maj 25, 2005 20:12

Še nekaj moram dodati. Ravno, ko sem se pohvalali, da nimam problemov in da gre vse bolje (cm, kg, itd.), me je danes ponoči nekaj zagrabilo. Ponoči sem moral 4× na veliko potrebo, kar me je pošteno izčrpalo in zjutraj sem bil čisto brez energije. Dehidracija je bila kar poštena, saj sem imel zjutraj skoraj 3kg manj kot prejšni dan. No sej super, ker tako težo še nikoli nisem videl pri sebi :smt003 sam kaj čmo.

Zato sem si danes vzel čisto frej dan in tudi malce več OH-jev sem si dal na jedlinik. Tja do 250g. No zaenkrat sem jih pojedel 180, ampak verjetno jih bo še kaj iz zelenjave, če ne iz druge hrane.

Zakaj je do tega prišlo ne vem. Sem kaj takšnega pojedel. Možno. Vsekakor je bila pa odločitev o počitku dobra, ker se sedaj že počutim bolje in jutri nadaljujem vse skupaj.

Upam, da mi bo uspelo s pijačo in hrano do jutra pridobiti tiste 3kg nazaj, ker takšnega padca teže telo ne prenese. Me je pa pošteno spraznilo in sem tudi v pasu bil še za pol cm ožji :smt005 . Normalno!!!
:smt006
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Če maj 26, 2005 20:01

Imam en vprašanje. Glede na to, da sem do sedaj imel vnos oh do 150g pet dni in potem en dan pretežno samo OH in drugi dan malo manj, me zanima, če je OK, če bi sedaj, ko bo 3 tedne nokrog delal cik cak. Se pravi prvi dan max 150g OH, drugi dan 200gOH, tretji dan 400g OH in potem delal ta sistem.

Tega, ki ga delam do sedaj se odlično obnese, zato me zanima, oziroma, bi probal še ta drugi sistem. Ampak, bi bilo to uredu, ali se raje to fazo definicije držim kar starega sistema.

Skratka, zanima me, če bi bilo kaj napačno zamenjati sistem prehranjevanja po treh tednih? :smt002
<< x

garfield

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 187

Pridružen: Če jun 10, 2004 18:50

Odgovor Če jun 16, 2005 16:17

Jaz tistega, kar se dobro obnese, ne bi spreminjal, vsaj dokler funkcionira.
Drugače lahko začneš pisati tudi dnevnik v drugi rubriki :smt002
<< x

triglav

Pleničar

Vnosov: 62

Pridružen: Če mar 31, 2005 14:31

Odgovor Če jun 16, 2005 18:08

Ja sej spreminjal nisem veli. Razno to, da sem imel nižji vnos OH 3 dni potem četrti dan OH dan in tako naprej. Prejšni teden je blo mal krize, ker me je neki zvilo (zdravje) in sem tri dni mal več OH jedel. V teh treh dneh me je kr pošteno zalilo (zdej sem videl kaj to dobesedno pomeni), vendar je sedaj spet po starem. Najbolj se mi pa to zalitje pozna na nogah.

Okrog pasa sem izgubil še dodaten cm. Ta tden bo konec teh 6 tednov, tako, da bo kak mesec break time. Potem bom pa mogoče še en tak cikel naredil za to poletje. Ne vem ... odvisno od volje. Še vedno so mi bolj pri srcu aerobni treningi in delanje kilometrine na kolesu. To je edina stvar, ki jo pogrešam pri definiciji.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


 
Cruhs Forum All Stars Sept 2019 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.