Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
Danes je To nov 12, 2019 10:04

prehrana

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

bilka

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Sr sep 08, 2004 15:25

Odgovor Sr sep 08, 2004 15:34

prehrana

Hodim v fitness, treniram do 5-krat na teden, imam dokaj ustrezno prehrano in nimam problemov s preveliko telesno tezo (niti s prenizko), vendar pa me zanima s kaksno prehrano bi lahko izgubila se tisto mascobo, ki zmanjsuje definicijo misic. Do sedaj sem imela prehrano s poudarkom na B in OH z malo mascobami, je to uredu ali lahko se kaj spremenim???
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr sep 08, 2004 16:44

Če misliš na maksimalno znižanje maščobe za določen trenutek (nastop, recimo morje...) potem je najhitreje in najučinkoviteje po moje 3 dni brez oh in 1 dan oh ali pa ena izmed teh variant.

Dan brez OH:
minimum ogljikovih hidratov
veliko beljakovin
srednje veliko mascob
nizji vnos kalorij od potreb

Dan z veliko OH:
ogromno OH
srednje beljakovin
nič maščob
visji vnos kalorij od potreb

Če pa želiš dolgoročno znižati raven telesne maščobe potem je po moje za žensko najbolje 1:1:1. Torej v kalorijah enako oh, maščob in beljakovin.

Diete, ki ne vsebujejo pravih maščob so nezdrave in manj učinkovite. Za omega 3 in omega 9 obstaja ogromno študij, ki kažejo da pri hujšanju pomagajo.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

bilka

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Sr sep 08, 2004 15:25

Odgovor Sr sep 08, 2004 17:11

Ja jaz mislim na dolgorocno znizanje mascobe. Kje pa lahko dobim tako dieto, mi lahko pomagas?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr sep 08, 2004 17:21

En jedilnik na to temo imaš na www.maxximum-portal.com v rubriki ZA žENSKE naslov članka PRIMER IZRAČUNA ENODNEVNEGA......

Drugače si več lahko prebereš v člankih uspešno hujšanje 1,2,3 v rubriku PREHRANA.

Na osnovi tega boš verjetno znala sam izdelati jedilnik. Tabelo po kateri lahko računaš vsebnost hranil v obrokih pa najdeš na forumu. Rubrika prehrana in mislim da je na vrhu.
Ko sestaviš napiši jedilnik na forum in bomo koregirali.Če si ti pojavljajo dodatna vprašanja najbolje , da vprašaš na forumu.

Seveda lahko tebi prilagojen jedilnik z dodatnimi kasnejšimi prilagoditvami na osnovi rezultatov sestavim tudi jaz. Vendar za to potrebujem veliko podatkov in tudi časa. To pa seveda sodi v okvir naše ponudbe in ni brezplačno.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

xtrm

Pleničar

Vnosov: 41

Pridružen: Ne sep 28, 2003 08:37

Odgovor Po sep 13, 2004 08:14

Nič OH verjetno ne pomeni čiste 0... Jaz znižam do 45 g OH na dan na dieti, a je to v redu al bi moglo bit še manj? Je pa tako, da trenutno jem kar precej OH pa ponavadi zjutraj aerobni trening na tešče, popoldan pa fitnes, in izgubljam približno po pol kg do en kg na teden, obsegi so pa tud že po enem mesecu manjši, celulit mi je izginil, pa se mi zdi, da kar precej veliko jem... Sedaj si še ne merim natančno, koliko česa pojem, tako na oko... Dokler bo šlo, pol si pa mislim začet merit bolj natančno (sedaj se mi ob vseh teh obveznostih ne da...). Pol si bom pa postopoma zniževala OH nateden, ker se mi zdi, da ko sem lani kr naenkrat znižala na minimum, sem se pol tud nazaj zredila (sicer res čez zimo nisem preveč pazila kaj pojem sploh...).

Misliš, da je oK, če je tako (manjši obsegi, manj kg...) kot sedaj počnem, ker za procent maščobe to pa res ne vem, merila sem si sam enkrat z enko napravo, pol pa ne več, tk da niti ne vem, kako se mi je spremenil, če se mi sploh je.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po sep 13, 2004 13:06

Jasno je da se da hujšati tudi z Oh. Pač potrebno je znižati vnos kalorij pod potrebe.

Nisem pa mislil na 0, vseeno je ali je 0 ali 50 g. Pač upoštevaš pri kaloričnem vnosu.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Caccoo

Pleničar

Vnosov: 90

Pridružen: Sr jun 02, 2004 20:55

Odgovor Po sep 13, 2004 14:10

Ma dj low carb je men tok bedna dietaaa... , ker se pol ko imaš day off sploh ne moreš kontrolirat z hrano, poješ vola...
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po sep 13, 2004 14:14

Niti ne če imaš vmesne carb dneve.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne okt 03, 2004 12:14

Men tle pr dietah neki se ni cist jasno. A je treba pri zoniranju v vsakem obroku imeti razmerje 1:1:1, ali pa se to nanasa na celodnevni vnos kcal in si jih lahko razporedis tako, da imas v enem obroku vec oh, v drugem pa vec b? Ker ce bi se drzali striktno zone diete, bi morali to razmerje imeti v vsakem obroku, sem pa nekje na tem forumu tud ze zasledila nasvete, da naj bi si razporedili obroke tako, da jemo zjutraj vec oh, popoldne pa vec b? Kaj je torej zdej prav, ce gledamo dolgorocno?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne okt 03, 2004 13:42

Originally posted by maja
Men tle pr dietah neki se ni cist jasno. A je treba pri zoniranju v vsakem obroku imeti razmerje 1:1:1, ali pa se to nanasa na celodnevni vnos kcal in si jih lahko razporedis tako, da imas v enem obroku vec oh, v drugem pa vec b? Ker ce bi se drzali striktno zone diete, bi morali to razmerje imeti v vsakem obroku, sem pa nekje na tem forumu tud ze zasledila nasvete, da naj bi si razporedili obroke tako, da jemo zjutraj vec oh, popoldne pa vec b? Kaj je torej zdej prav, ce gledamo dolgorocno?


Pri zone diet je mišljena enakomerna razdelitev.
Dokler izbiraš prave Oh (zelenjava, ovseni kosmiči...) jih lahko ješ kadarkoli.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne okt 03, 2004 13:54

In ta(1:1:1 v vsakem obroku) zone diet je torej nacin,ki ga ti priporocas za dolgorocne cilje? Ali pa tudi ti menis, da je bolje,ce ne jem oh po 16 uri?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne okt 03, 2004 21:32

Po moje je bolje da ješ. Še posebaj če imaš zvečer trening. Seveda pa dajaj poudarek na zelenjavi.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

w8lifter

Mlečnozobec

Vnosov: 175

Pridružen: Po jun 09, 2003 19:44

Odgovor Po okt 04, 2004 01:12

Po moje na začetku ni dobro pretiravati z raznimi ekstremnimi variantami in zadostuje samo, da počistiš svojo dieto. Jej 5× do 6× na dan, v vsak obrok vključi zadosti beljakovin (ene 25-35g), OH-je skoncentriraj predvsem okrog treninga (pred in po), v ostalih obrokih pa malo povečaš M. Zelenjave ne štej kot OH, lahko jo poješ kolikor hočeš. Kak sadež ti tudi ne bo škodil. Najbolje bi bilo, da napišeš primer svojega trenutnega jedilnika in ti ga bomo pomagali malo preoblikovati:D
<< x

garfield

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 187

Pridružen: Če jun 10, 2004 18:50

Odgovor To okt 05, 2004 11:10

[i] Zelenjave ne štej kot OH, lahko jo poješ kolikor hočeš.


Pa ne ravno vse zelenjave, drugače bo mal težje hujšat obneomejeni količini krompirja in korenja recimo:D

Mogoče še nekaj v prid low-carb dietam kar utegne zanimat predvsem punce:

http://www.cnn.com/2004/HEALTH/diet.fit ... index.html
<< x

w8lifter

Mlečnozobec

Vnosov: 175

Pridružen: Po jun 09, 2003 19:44

Odgovor To okt 05, 2004 11:41

Krompirja se seveda ne šteje med zelenjavo, to je jasno, drugače imaš pa prav. Korenje ima precej cukra, najboljša je zelena zelenjava, npr. brokoli, stročji fižol, solata...Kdor se vdaj približno spozna na BB-prehrano, te stvari ve, drugače pa je najbolje pogledat v kako razpredelnico s hranilnimi vrednostmi. Seveda pa je razlika, če si na low carbs ali ne - če furaš low carbs, tud z zelenjavo ni dobro pretiravat.
Naslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.