Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum Komplet knjig Bemumast
 
Danes je Po avg 19, 2019 00:36

cikliranje OH

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor To maj 09, 2017 10:54

cikliranje OH

[FONT=Arial]CIKLIZACIJA OGLIKOVIH HIDRATOV

1. HIGH CARB – 40g M(400kcal), 140g B(600kcal), 400g OH(2000kcal)
1.1 100g prosene kaše(voda), 1 banana; 5 M, 15 B, 100 OH, 500 KCAL
1.2 150g čokolina, 300g mleka(3,5%); 15 M, 26 B, 130 OH, 1000 kcal
1.3 200g piščanca, 150g riža; 4 M, 60 B, 120 OH, 900 KCAL
1.4 2 celi jajci, 5 beljakov, 70g ovsenih kosmičev; 16 M, 40 B, 50 OH, 520 KCAL

nižanja za 50 OH: minus 50g prosene in minus banana
nižanja za 100 OH: minus banana in minus 50g prosene in minus 50g ovsenih


2. MODERATE CARB – 40g M(400kcal), 150g B(500kcal), 250g OH(1000kcal)
1.1 2 celi jajci, 70g ovsenih kosmičev; 15g M, 22g B, 50g OH, 450 KCAL
1.2 140g prosene kaše; 6 M, 17 B, 100 OH, 600 KCAL
1.3 130g riža, 200g piščanca; 3 M, 55 B, 100 OH, 650 KCAL
1.4 3 cele jajce, 5 beljakov; 17 M, 40 B, 0 OH, 300 KCAL

nižanja za 50 OH: minus 30g ovsenih in minus 30g prosene
nižanja za 100 OH: minus 40g prosene in minus 30g riža in minus 70g ovsenih

3. LOW CARB – 80g maščob(700kcal), 175g B(700kcal), 0g OH (1400kcal)
1.1 50g proteinov, 100g kisle smetane; 20g M, 40g B, 3g OH, 400 kcal
1.2 200g piščanca; 3g M, 45g B, 0g OH, 210 kcal
1.3 50g proteinov, 100g kisle smetane; 20g M, 40g B, 3g OH, 400 kcal
1.4 7 celih jajc; 40g M, 50g B, 0g OH, 570 kcal


<o:p></o:p>[/FONT]

[FONT=Arial]4. LOW CARB – 80g maščob(700kcal), 200g B(700kcal), 0g OH (1400kcal)
1.1 50g proteinov, 3 jajca; 20g M, 55g B, 0g OH, 600 kcal
1.2 200g piščanca; 3g M, 45g B, 0g OH, 210 kcal
1.3 7 celih jajc; 40g M, 50g B, 0g OH, 570 kcal
1.4 50g proteinov, 20g kokosove maščobe; 20g M, 40g B, 0g OH, 350kcal


5. LOW CARB – 40g maščob(700kcal), 180g B(700kcal), 0g OH (1400kcal)
1.1 50g proteinov, 2g M, 40g B, 0g OH, 200 kcal
1.2 200g piščanca; 3g M, 45g B, 0g OH, 210 kcal
1.3 7 celih jajc; 40g M, 50g B, 0g OH, 570 kcal
1.4 50g proteinov, 150g skute; 2g M, 60g B, 5g OH, 400 kcal





Izbral sem malce drugačen pristop in sicer 400:250:0:0:0 in na prva dva dni low carba zopet boostal maščobe za enkrat toliko kot na high carb in moderate carb dnevih ter jih na zadnji dan, tik pred high carb zopet spustil na raven MC in HC dni..
To shemo bom poizkusil držati konstantno z manevrom 50g hidratov na HC in MC dneve, če bo to seveda potrebno..
Oboje bom do konca planiranja spustil še za max. 100g OH, torej 300:150:0:0:0 od tu nižje ne grem in seveda vse kar znižujem znižujem tisto kar ni okoli treningov, večina hidratov pa je skoncentrirana ravno tam :D
[/FONT]
Zadnjič spremenil zeena, dne To maj 09, 2017 12:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor To maj 09, 2017 11:05

Re: cikliranje OH

aja, glede treninga: načeloma vsakodnevno, če ne druga aktivno razmigavanje v smislu lahkotnega kardija in volumna z lahkimi utežmi.. drugače pa nič kaj specifično struktuiran "bodybuilderski" program vaj dnevno ločen na bodyparte.. zadnjo ložo in meča probam narediti vsak dan, prav tako tudi od 30-60min kardia
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63803

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr maj 10, 2017 17:02

Re: cikliranje OH

ta post je mišljen kot dnevnik?
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Če maj 11, 2017 06:09

Re: cikliranje OH

Grom je napisal/-a:ta post je mišljen kot dnevnik?


Ne. Sem še enkrat prebral in opazil, da res izgleda tako. Bolj me zanima kakšno mnenje glede jedilnika, feedback:)
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63803

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če maj 11, 2017 08:58

Re: cikliranje OH

vsak je malo drugacen
ugotovis tako da drzisin sprmeljas telo
mene bi zelo zamastilo, pa tudi energije nisem pri podobnih jedilnikih nikoli imel prave..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Če maj 11, 2017 18:27

Re: cikliranje OH

Grom je napisal/-a:vsak je malo drugacen
ugotovis tako da drzisin sprmeljas telo
mene bi zelo zamastilo, pa tudi energije nisem pri podobnih jedilnikih nikoli imel prave..


v bistvu sem potem malce razmišljal in pregledoval zadeve in sem nekako prišel do sklepa, ker mi namreč to tudi ustreza, čepra jih veliko pravi da je mogoče težko zaradi cravingov, ampak sem že nezavedno počel podobno.. skratka..

načeloma 6 dni furam straight KETO potem pa šesti dan do glavnega treninga post, pred tem nekaj riža, po tem nekaj prosene in nekaj majhnega po izbiri ampak načeloma mi tak vedn manj sede kak res ultimativni drek.. tako da sem mislil nekaj v tem smislu..
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Če maj 11, 2017 18:30

Re: cikliranje OH

zeena je napisal/-a:
Grom je napisal/-a:vsak je malo drugacen
ugotovis tako da drzisin sprmeljas telo
mene bi zelo zamastilo, pa tudi energije nisem pri podobnih jedilnikih nikoli imel prave..


v bistvu sem potem malce razmišljal in pregledoval zadeve in sem nekako prišel do sklepa, ker mi namreč to tudi ustreza, čepra jih veliko pravi da je mogoče težko zaradi cravingov, ampak sem že nezavedno počel podobno.. skratka..

načeloma 6 dni furam straight KETO potem pa šesti dan do glavnega treninga post, pred tem nekaj riža, po tem nekaj prosene in nekaj majhnega po izbiri ampak načeloma mi tak vedn manj sede kak res ultimativni drek.. tako da sem mislil nekaj v tem smislu..



aja tudi trening je zjutraj kardio tek, potem pa glavni trening z utežmi in pa okoli 40-60 min bicikla, visoka intenziteta vsega.. pavze med serijami so under 30sek pa tud zadnja serija je kr komplementarna z naslednjo vajo ki jo grem kr direktno izvajat brez pavze, prvo serijo seveda.. tak da je trening dost intenziven
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor Pe maj 12, 2017 10:40

Re: cikliranje OH

Torej plan je sledeč:

1. trening .. zjutraj tek pribl. 1h
2. trening .. trening z utežmi v fitnesu + 40-60 min kolesa z variabilno intenziteto




1.-6. dan ; popolnoma KETO (meso, jajce, avokado, maslo, kokosovo maslo, redkokdaj whey+kisla smetana, če sploh); dva obroka v načeloma v
razmerju 16:8 v prid posta glede na čas


7. dan ; maščobe minimalno, pred drugim treningom nekaj riža, po treningu prosena kaša in morebiti kaj dodatnih oh, če bo seveda silna želja v

nasprotnem primeru zaključeno "eksterno prehranjevanj" in cikel zopet ponovim


mnenja?


p.s. v priponkah je pa stanje v zadnjem mesecu, zej mal bolje k več treniram po približno 2 letih ničesar..
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Futuristic mind with ancient soul.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63803

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So maj 13, 2017 04:59

Re: cikliranje OH

predvsem ukini tek in trenerija inenzivno z utezmi.
ce se vedno ne napredujes dodas kalorije
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

zeena

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 309

Pridružen: Po okt 31, 2011 20:34

Kraj: Debro

Odgovor So maj 13, 2017 06:34

Re: cikliranje OH

Grom je napisal/-a:predvsem ukini tek in trenerija inenzivno z utezmi.
ce se vedno ne napredujes dodas kalorije


tek mi popolnoma odsvetujes ali se da kaj narediti okoli tega? namrec ne gre se za nazor izgubljanja maščobne mase na ta račun temveč splošni aerobni preformans, ker verjamem da če poštimam funkcionalnost telesa na svojo primarno raven mi bo tak psihično kot tud fizično lažje aplicirat keto do te mere, da ne bo več dieta s tistim dnevom "polnjenja" ampak bo konstanta.. prav tak mi pa tud paše mi trenirat dvakrat na dan s tem da je prvi trening lahkoten oz. brez uteži..
zdej če je to res totalno "radikalno" na keto oz. da bi blo kurjenje vseen omejeno v zelo veliki meri bom pač naštudiral nekaj drugega..

kaj pa korist dveh treningov, prvi v smislu teka, na dan ko se uživa hidrate okoli treninga in pa dan po tem prav tako ista količina treninga(prav tako tek)?
Futuristic mind with ancient soul.

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g One More razprodaja
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.