Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Fitness November 19 - forum
 
Danes je To nov 19, 2019 14:34

Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr feb 15, 2017 17:17

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

odvisno od posameznika in vnosa druge hrane

nemogoče odgovorit ne dameriš
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

gainzo

Pleničar

Vnosov: 40

Pridružen: Če nov 10, 2016 18:37

Odgovor Ne feb 19, 2017 22:15

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Mene zanima malo bolj natančno glede tga "fastinga" se pravi greš daljši del dneva na tašče in potem ješ... Kar sem prebral je ta način prehranjevanja kar pozitivno opisan, da se pospeši metabolizem, spusti nivo inzulina se izgubi dosti maščobe itd itd... Piše tudi da je veliko različnih variant, 16/8, potem da 2x na teden nič ne ješ, potem da 20 ur nič ne ješ in samo zvečer en večji obrok (al neki takega) in še neka mešanica usega skup.

zdej če se da komu še kej napisat, še mal razložit use skupi, katero metodo uporabit (jaz osebno hodim redno u fitnes cardio/uteži) še kakšen nasvet na kaj je treba biti pozoren in tko dalje?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 20, 2017 07:14

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

testiraš na sebi in spremljap. vsak je malo drugače. za začetek seveda krajše..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

xyželva

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: So feb 25, 2017 18:01

Odgovor So feb 25, 2017 18:37

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Živjo.
Mogoče je bilo že 10x vprašano, ampak nisem našla :/ na lchf sem dober mesec in v prvem tednu sem izgubila 4 kg, potem pa nič več.
Treninge imam 3x tedensko ( lastna teža, uteži) po katerih se počutm napihnena in težja, tudi nobenih razlik na telesu ni.
Zanima me kaj lahko naredim da bo teža padala in da lahko naprej treniram. Lačna nisem, energije imam velik. Mogoče prehitevam, ampak me zanima če grem v pravo smer. Mlečnih izdelkov ne jem razen sir 1x tedensko.
V večini jem jajca, meso in zelenjavo pa seveda maslo.
Hvala za odgovor.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne feb 26, 2017 07:36

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

veliko veliko premalo podatkov.
sploh telesna teza, kak je stres, kako je s hormoni, zdravili, kaj se je zgodilo z obsegi itd
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

xyželva

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: So feb 25, 2017 18:01

Odgovor Ne feb 26, 2017 10:29

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Ok... imam 68 kg, 171cm, obseg se je spremenil za centimeter v pasu..drugje je isto. (v dobrem mesecu)
Stresa je v normalnih količinah ( služba) amapk je blo že hujše, zdravil ne jemlem ( razen kontracepcije)....edina sprememba v zadnjem letu so treningi ...
So dnevi ko ne jem do 4ih popoldne, če sem v službi, če nisem, jem okol 12ih prvi obrok...po treningu jem ponavad jajca. Spijem 2-3l vode. Načeloma jem 2-3x na dan v okviru 10 ur...
Počutje je vedno dobro, ni mi slabo, nimam krčev, razn po treningih sem k kamen.

Hvala :)
<< x

Lola27

Pleničar

Vnosov: 15

Pridružen: Če mar 02, 2017 19:06

Odgovor Če mar 02, 2017 19:37

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Pozdravljeni!

Sem se odločila pridružiti temu forumu, ker sem se zdrznila ob nekoliko poznem spoznanju, da sem pridobila 12kg v slabih dveh letih bivanja v tujini (in uživanju tamkajšnjega najboljšega piva ter hrane Slika ). Nikoli nisem imela težav s težo, je pa res, da sem v prvi polovici 20ih morala začeti malce gledati na to kaj in koliko pojem, a sem bila pri svojih 160cm vedno nekje med 48-50kg. No, temu zdaj več ni tako, zato bi rabila nekaj pomoči.
Ne pričakujem čudežnega recepta brez nič truda, bi pa rabila nekaj smernic, saj se za fitnes zaenkrat nisem odločila, ker mi športanje ne predstavlja problema. Moj največji problem in sovražnik je hrana. Od športa sem začela hoditi vsakodnevno 2x na sprehode s psičkom (kombinacija hitre hoje in počasnega teka, kar skupno nanese na eno uro gibanja na prostem), doma pol ure kolesarim na sobnem kolesu, potem pa naredim nekaj vaj za moč: 1min planka, 20 sklec, vaje za roke (počepnem z rokami nazaj na stolu) 20x, jumping jacks 60x, skakanje na mestu s stegni do višine bokov in 60 dvigov nog v ležečem položaju za 90°. Vaje znesejo za cca 15min. To je to od vadbe trenutno.

Nekoliko se mi zatakne pri hrani. Bolj ko berem, bolj različne informacije dobivam o (ne)zdravi prehrani, saj si je marsikaj kontradiktorno ... Trenutno za zajtrk izbiram med bio ovsenimi kosmiči brez sladkorja (v vodi namočeni/grškem Total jogurtu z 0% mašč.)/kuhanimi jajci/prepečenec/jabolko/smoothie iz kumaric, kivija in zelenega jabolka ipd. Za kosilo zelenjava (trudim se izogibati cvrenju zelenjave) s pišč. mesom/lososom/osličem/sladkim krompirjem/špinačo/ajdovo kašo/kuskusom ali rdečim/rjavim rižem z gobicami ipd., vendar me mogoče malce zanese pri količini, saj je krožnik ponavadi poln. Zraven motovilec/fižol ali solata iz kumar/zelene solate z malo olja in kisa. Za večerjo jem bodisi kuhano/ocvrto jajce s solato ali navadno tuno iz konzerve ali pa nepasirano skuto z 10% m.m. (rečmo za 10 žlic količinsko). Je to ok? Kakšna skuta mora biti ta, ki se jo toliko opeva v primeru hujšanja?

+ spijem do 5 kozarcev vode dnevno in 2-3 zelene nesladkane čaje;

Med obroki pojem max. kakšno jabolko/1dl zelenega smoothija iz prej omenjenih sestavin ali jagodičevje in za pest do dve orehov in mandljev.
Kako izgleda moj režim? Ne štejem kalorij in ne tehtam hrane. Je to velik no go? Ali moram kaj črtat/uvesti kaj od hrane ali vadbe? Moja idealna teža je 48-49kg oz. rečmo da se želim znebiti kar se da dosti maščobe, št. na tehtnici pa ni toliko pomembna, dokler se lahko spravim v xs kot sem se pred leti.
Se da v cca. mesecu in pol naredit kaj konkretnega? Seveda imam močno voljo tudi ostat taka, kot sem bila prej celo življenje, a trenutno sem v časovni "stiski", saj sem bila sprejeta za delo, pri katerem so mi rekli, da preden letim dol, moram biti v boljši formi (zaradi uniforme in narave dela), skratka, naj spravim dol nekaj kg.

Zelo bom hvaležna kakšnega koristnega nasveta nekoga, ki je v tem bolj izkušen od mene.
Aha, pa še to. Fat burnerji! Sinoči sem se spogledovala z idejo o nakupu- za dodatno vzpodbudo in kot pomoč pri zaviranju apetita ter dodatnemu kurjenju maščob. Prebrala sem nekaj pozitivnih izkušenj. A pa dejansko pomaga, ali gre bolj za placebo efekt?

Hvala! Slika
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če mar 02, 2017 21:07

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

verjetno bo dovolj da izbiraš kvalitetna živila, nekaj več beljakovin in zelenjave in bo
če ne bo pa kompliciraj bolj.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

onina

Pleničar

Vnosov: 78

Pridružen: Če jun 07, 2012 13:07

Odgovor Pe mar 03, 2017 11:52

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

podajam moje izkušnje glede ketogene: tokrat tečem že tretji krog, saj sem pri prejšnjih poizkusih imela neprijetno situacijo s srcem (močno razbijanje) in posledično je sledila panika. Potem pa še avtoimuna bolezen ščitnice, ki jo imam in dvomov je dovolj, da človek preneha, če ni čisto ziher, ali je ta način ok zanj. Ker pa sem bila sita stalnega hranjenja na 2-3 ure, skoz lačna, pa inzulin gor in dol, kljub temu, da bi lahko rekla, da sem jedla zdravo (ovseni kosmiči, ajdova moka, prosena kaša, jajca, zelenjava, meso, sadje, črna čokolada, nič ostalega junka - od tega me je odvrnila tudi možnost celiakije), sem se odločila ponovno poizkusiti keto. Težav s težo nimam (158 cm, 50 kg - pred 20 dnevi), vendar vseeno se maščoba nabira, saj nisem več tako fizično aktivna kot včasih. Kljub vseh poizkusom nisem uspela izgubiti niti kilograma, da o koncentraciji niti ne govorim.
20 dni nazaj sem zopet začela s keto, 4 obroki dnevo. Potreben je bil načrt prehrane, saj se nisem mogla zanašat na to, da mi telo samo pove, kdaj je sito. Torej 4 obroki po 15 g beljakovin in 25 g M (na dan 60 g B in 100 g M), zraven 50 g OH, kot sem zasledila na forumu. Počutje in kile se niso premaknile, edino odvajanje vode je bilo povečano, kot je bilo pričakovano. Potem dobim v roke knjigo Bemumast, kjer zasledim, da mi na mojo težo pripada le 20 g OH in, da je potrebno M povečat na 120 g, ter B spustit pod 50.
OK. Naredim načrt obrokov, ki jih razdelim na 3 obroke dnevno (ob 07.00, 12.00 in ob 17.00) po 15-18 g B in 40 g M. Toliko maščob mi zagotovi, da ne razmišljam o hrani in šele nekako po 5 urah me telo opozori, ko se pričnem malo tresti. Ja, glede tresenja...tudi kava mi povzroči, da se pričnem po ene 2 urah trest in postanem lačna...verjetno mi vpliva na inzulin, tako da sem jo črtala. No po 14 dneh opazim manj maščob na telesu in 1 kg manj. Aleluja! Sedaj mi teža lepo drži na 49 kg, glede energije pa težko rečem, da čutim kakšen višek le-te. Edina opazna razlika v tej smeri je guarana, ki jo uživam namesto kave (večja koncentracija, več energije). Problem mi dela menstruacija, ki bi jo morala dobiti en teden po uvedbi keto in je še vedno nisem dobila...čakam, čakam.

No, toliko o mojih izkušnji. Kar se tiče bitja srca, ga to rundo nisem posebno občutila, razen enkrat, pa sem spila glutamin in je bilo ok. Tudi sedaj občasno zvečer spijem glutamin, ko čutim, da mi ni ok. Enkrat na mesec si bom šla pregledati tudi ščitniške hormone in ostale potrebne parametre (moram še pogledat, kaj naj si pogledam).

Vadba: 1 x na teden intenzivni 45 trening (PAIN), ostalo standarno gospodinjstvo in družinska aktivnost.

Še primer obrokov:
1. 2 jajci, malo slanine, ajvar, paprika, kokosovo maslo, kravje maslo ali pa omleta iz 2 jajc in madljev, nadev: mascarpone/kisla smetana in par malin
2. skleda solate, 100 g mesa, avokado, olivno
3. 100 g mesa, pečena zelenjava (mi ne paše veliko), maslo ali pa maxxdesert, sladka smetana, košček črne čokolade

Upam, da me doleti še tista energija, ki jo nestrpno pričakujem in, ki je glavni razlog zakaj sem na keto. :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 03, 2017 12:15

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

sicer ne vem na kaj se tvoj odgovor točno nanaša.. ampak glede razbijanja
srce lahko v fazi prilagoditve razbije zaradi dveh razlogov:

neravnovesje elektrolitov - potrebno soliti dovolj
učinkovitejše delo srca na enoto kisika. nekaj časa rabi da se prlagodi. ni tako redko. ampak traja kak dan
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

onina

Pleničar

Vnosov: 78

Pridružen: Če jun 07, 2012 13:07

Odgovor Pe mar 03, 2017 14:02

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

hvala za nasvet! Drugače sem le delila izkušnjo in morda le želim kakšno vzpodbudno besedo glede težko pričakovane energije
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 03, 2017 14:06

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

koliko časa si že?
soliš ekstra?
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

onina

Pleničar

Vnosov: 78

Pridružen: Če jun 07, 2012 13:07

Odgovor Pe mar 03, 2017 17:57

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

17 dni. Tudi solim. Ko zacutim tresenje,spijem glutamin (navadno zvečer in ob treningu). Prvi teden je bilo morda preveč OH, ker sem mislila,d jih lahko pojem 50 g. Sedaj pazim,da jih ni več kot 20.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 03, 2017 19:03

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

ja potem si se odvisna od cukra..
glutamin gre v cukr in te reši v tem smislu
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

bsvd

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Sr feb 22, 2017 18:20

Odgovor Po mar 27, 2017 08:11

Re: Vprašanja začetnikov glede prehrana in izgube maščobe

Eno vprašanje glede zadnjega obroka, za katerega sem že večkrat prebral, da naj ne bi bil tekoči: glede na to, da se je spremenila ura, bom trening prestavil iz 18.00 na okoli 22.00, se pravi da bom koncal nekaj cez 23. uro, spat pa hodim okoli polnoci. Po treningu spijem whey, je smiselno, da pojem se kaj? Moram reči da sem po wheyu čisto dovolj sit in nimam nobene potrebe po dodatni hrani. Hvala!
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.