Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Danes je To dec 10, 2019 23:19

Moj jedilnik in vadba

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor To okt 27, 2015 12:29

Moj jedilnik in vadba

Živjo,

prosim za komentarje/mnenje o mojem jedilniku/vadbi. Drugače pa sem visoka 170 cm in tehtam 63-64 kg. Trebušne so sicer vidne, imam pa vseeno včasih občutek napihnjenosti.

Jedilnik:
- zajtrk: 3 jajca, popečena na kokosovi maščobi, košček masla (cca 20-30g), nekaj zelenjave (paradižnik, paprika, kumara), zeleni čaj/kava + 2x omega 3, one a day, minerali, cca 30 min pred zajtrkom vzamem še l-carnitine
(včasih namesto masla v jajca vmešam kokosovo moko - šmorn, zraven pa še pojem žlico mandljevega/arašidovega masla, ali naredim preliv iz temne čokolade - 75% kakava ali pa pijem kavo s smetano)

- kosilo: cca. 150 g piščanca + kuhana zelenjava (brokoli, cvetača)/sveža solata + 2x omega 3 - sem nekaj časa zraven jedla še avokado, a mi ni ustrezalo - sem imela občutek, da se redim

- malica: 30g wheya, 30 g oreščkov (lešniki, mandlji, občasno arašidi)

- večerja: cca. 150g piščanca/govedine/tune + solata + olivno olje, balzamični kis, včasih tudi kakšen sir zraven, olive

Na dneve, ko treniram pa še max burner in l-carnitine pred treningom ter 30g wheya po treningu.


Pred kratkim sem za zajtrk imela 3 jajca in banano, ter po treningu še zraven malto, pri malici pa še kakšno sadje, ponavadi jabolko.

Off obrok imam ponavadi čez vikend (kakšna pica, testenine, sladoled), vendar je to to in čez teden nimam nekih želj po junk-u.


Trening:
Treniram običajno 4-5x tedensko v fitnesu, pri čemer imam trening razdeljen na mišične skupine, in sicer:
- prsa, triceps
- noge, rame
- hrbet, biceps

Vsakič dodam še dve vaji za trebušne mišice in po treningu z utežmi še 30 min kardio (menjavam tek, hojo v hrib, včasih tudi orbitrek).


Zadnje čase se mi zdi, da ni več napredka oz. se celo počutim napihnjeno oz. je možno, da mi hormoni nagajajo?

Aja pa še to....tudi obiski wc-ja niso več tako redni kot so bili pred dvema mesecema...a je možno, da je to vplivalo dejstvo, da sem črtala banano iz zajtrka in jabolko iz malice ter dodala maščobe? pred tem namreč ni bilo nobenih težav.

Lp,
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Če okt 29, 2015 09:20

Re: Moj jedilnik in vadba

Anyone? Slika
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če okt 29, 2015 09:33

Re: Moj jedilnik in vadba

imaš preveč beljakovin in premalo maščob
hormoni pomeni kaj. če je izostala menstruacija je to obrambni mehanizme ženskega telesa. Občasno celice napolni z maščobo tako da zaužiješ oh. lahko je kaj drugega..

kar imaš oh daj proti večeru popoldan in ne zjutraj tekom dneva ker le prekinjaš kurjneje maščob
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Če okt 29, 2015 12:27

Re: Moj jedilnik in vadba

Grom je napisal/-a:imaš preveč beljakovin in premalo maščob
hormoni pomeni kaj. če je izostala menstruacija je to obrambni mehanizme ženskega telesa. Občasno celice napolni z maščobo tako da zaužiješ oh. lahko je kaj drugega..

kar imaš oh daj proti večeru popoldan in ne zjutraj tekom dneva ker le prekinjaš kurjneje maščob




Najprej hvala za odgovor.

Kar se tiče hormonov: recimo v času menstruacije, ponavadi prva dva dni, imam občutek, da me čist zalije, zlasti v predelu trebuha, potem pa je čez par dni vse normalno.

A bi bilo mogoče smiselno pri treningih zmanjšati količino kardia, in ga recimo vključiti samo na začetku treninga 10-15 min? Ali pa lahko pustim tako kot je (mi paše).

Kako predlagaš, da spremenim jedilnik v smislu razmerja beljakovine - maščobe?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če okt 29, 2015 16:17

Re: Moj jedilnik in vadba

kardia ne rabiš, dela ljudi le lačne
zalije te voda za neki dni in je

imej saj 60% m če se greš tako hrano
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Po nov 02, 2015 12:31

Re: Moj jedilnik in vadba

Sem zdaj malce čez vikend razmišljala, kako in kaj pa nisem nič pametnega pogruntala.

Torej, kako pa predlagaš konkretno, da vnesem 60% maščob...kje kaj dodam/odstranim?


Se opravičujem, da "težim".


Lp,
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po nov 02, 2015 20:19

Re: Moj jedilnik in vadba

če se hočeš iti LCHF potem da
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor To nov 03, 2015 08:08

Re: Moj jedilnik in vadba

? Slika
<< x

Tjašša

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 25

Pridružen: To sep 22, 2015 11:20

Odgovor To nov 03, 2015 11:40

Re: Moj jedilnik in vadba

Mogoče kaj pomaga - jaz si pomagam tako, da si za malico (lahko tudi za kakšen dan vnaprej) naredim panna cotto ali kaj v kombinaciji z mascarpone. Avokado je tudi priročna in dobra varianta. K jajcem lahko dodaš kakšno slanino, morda žlico kisle smetane... Sigurno si pa narediš več "škode" kar se tiče rejenja, če zjutraj poješ eno banano, kot pa če poješ avokado.
ad astra per aspera
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Sr dec 02, 2015 12:24

Re: Moj jedilnik in vadba

Živjo,

spet jaz.

Torej ob več ali manj nespremenjenem jedilniku (piščanca je sedaj namesto 150g tam nekje 120-130g) in ob spremenjenem treningu - nič več kardia po treningu z utežmi, temveč zgolj intenzivnejši trening z utežmi, lahko poročam o izboljšanem počutju, ni več tistega občutka napihnjenosti pa tudi sama pri sebi opažam opazno razliko, tudi kakšen kg je šel dol.

Opažam pa zadnje čase, zlasti pretekla dva tedna, da me, sicer ne vsak dan, po zaužitju oreščkov, zlasti sem to opazila po zaužitju mandljevega masla in včeraj arašidov, po kakšni dobri uri ali dveh, prične črvičiti v črevesju, pri čemer se bolečina nato razširi še v hrbet. Se pa situacija ob fizični aktivnosti izboljša in nato recimo naslednji dan, kot da ni bilo nič. Sumim torej, da so krivi oreščki, pa me zanima, kakšen pameten predlog, kaj jest namesto le-teh za malico.

Malica je sedaj 30g wheya in 30 g oreščkov. Kakšen fajn predlog? Mam pa malico v službi, tako da bi bilo fajn, da je kaj primernega za na pot :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr dec 02, 2015 15:25

Re: Moj jedilnik in vadba

pač ne omega 6 maščob.. maš lešnike ali pa puter, avokado..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Sr dec 02, 2015 16:40

Re: Moj jedilnik in vadba

kaj pa meniš o kombinaciji kefir + 2 žlici kokosove moke?

kakšno je na sploh tvoje mnenje o kefirju?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr dec 02, 2015 18:22

Re: Moj jedilnik in vadba

pravi kefir je ok če rabiš probiotike.. ampak kombinacija te bo po nekaj urah delala lačno. če te ne je verjetno ok. če te imaš problem s tako hrano
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

moj_zlobni_jaz

Pleničar

Vnosov: 23

Pridružen: Ne mar 01, 2015 09:15

Odgovor Ne apr 03, 2016 17:01

Re: Moj jedilnik in vadba

Živjo,

it`s me again :)

Sem malo testirala s spremembami v jedilniku in sem trenutno pri sledečem:

- zajtrk: 2 jajci - popečeni na kokosovem maslu, košček masla (cca 20g), nekaj zelenjave (paradižnik, paprika, kumara), zeleni čaj/kava + 2 x omega 3, vitamini in minerali

- kosilo: cca. 120 g piščanca + kuhana zelenjava (brokoli, cvetača)/sveža solata + 2x omega 3

- malica: 30 g oreščkov, 30g avokada

- večerja: 2 kuhani jajci ali cca. 120g piščanca/govedine/tune + solata + olivno olje, balzamični kis, včasih tudi kakšen sir zraven, olive

Med treningom bcaa, po treningu 30g whey izolata.

Še zmeraj kakšen off obrok čez vikend.

Sistem treningov še zmeraj 4x na teden trening z utežmi.


Zlasti me zanima, če je jedilnik ok ali bi bilo potrebno kaj dodati/odstraniti/spremeniti.

Vsak predlog je dobrodošel.

Hvala že vnaprej :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne apr 03, 2016 19:41

Re: Moj jedilnik in vadba

jedilnik ki bo defitnivno imel učinek na izgubo če se ga držiš..
vendar te slej ko prej odnese nazaj.
ne razumem zakaj imaš maščobe v enem obroku sploh ekstra
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
Naslednja

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Fitness November 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.