Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Sr jul 08, 2020 23:41

Začetek Transformacije

<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Ne feb 08, 2015 18:23

Re: Začetek Transformacije

Sem izračunal, pa useeno, da ne bom kaj zasral.

L- carnitin na 100 ml vsebuje 2400mg L - carnitina. To znaša 2,4 g na 100 ml. V navodilih mi piše da dnevne doze, ki je 40 ml MAX, ne smem prekoračiti. Torej to pomeni da v max dozi dobim le 0,96 g L- carnitina. Kar niti približno ni 2g. Bo vseeno 40 ml dovolj ? Naj odmerek povečam na 80 ml ?


Zdaj sem se začel malo igrat z temi grami in miligrami. Ni mi jasna naslednja stvar.
Žal Maxximum trgovine ni v kraju kjer živim, niti ne v bližnji okolici, zato sem L- carnitine kupil v drugi trgovini. Kar mi ni jasno je naslednje.

V roki sem držal L- carnitine Liquid ki vsebuje 2,4 g /100ml in pa L-carnitine Pro ki vsebuje 6g carnitina/100 ml.
Trgovec mi je rekel da naj absolutno vzamem L carnitine Liquid ( 2,4g/100 ml ), ker je močnejši ?
Vem da sem laik, pa useeno, kako je lahko zadeva z 3x manjšo vsebovanostjo L- carnitina močnejša kot tista z 6 g /100 ml ?

Kar je zanimivo je tudi to, da je ta zadeva z 2,4g/100 ml tudi dražja. Igra tisti LIQUID kakšno vlogo ?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne feb 08, 2015 18:34

Re: Začetek Transformacije

V navodilih moramo pisati po priporočilih našega ministrstva za zdravje. To pomeni mislim da maksimalno 500 mg lcarnitina na odmerek. Zakaj tako ni obrazložitve in verjami da v vseh teh letih nisem odkril razloga razen mogoče da se varuje lekarne..

Odmerek mora biti 1 do 2 grama. Verjetno bolje 2 g. Veliko boljši in cenejši vir so kapsule.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Ne feb 08, 2015 19:27

Re: Začetek Transformacije

Velja, še enkrat najlepša hvala. Zdaj sem verjetno res že zelo tečen z vsemi temi vprašanji. Torej bom na dan uporabil 80 ml. 40ml ( 1g ) zjutraj na tešče in 40 ml pred treningom popoldan ( 1 g L- carnitina ).

Mogoče še odgovor na vprašanje ? Da bom drugič kupil raje tistega ki je bolj učinkovit.

V roki sem držal L- carnitine Liquid ki vsebuje 2,4 g /100ml in pa L-carnitine Pro ki vsebuje 6g carnitina/100 ml.
Trgovec mi je rekel da naj absolutno vzamem L carnitine Liquid ( 2,4g/100 ml ), ker je močnejši ?
Vem da sem laik, pa useeno, kako je lahko zadeva z 3x manjšo vsebovanostjo L- carnitina močnejša kot tista z 6 g /100 ml ?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 09, 2015 05:16

Re: Začetek Transformacije

mogoče ima prodajalec več zaslužka na njemu,
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Po feb 09, 2015 10:40

Re: Začetek Transformacije

Nevem, res mi ni jasno zakaj mi je predlagal to. Če pa je to naredil za 2 ušiva € potem pa tudi škoda besed.
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Po feb 09, 2015 21:25

Re: Začetek Transformacije

Pozdravljeni!

Mineva že 3. dan odkar pridno treniram in jem po jedilniku, ki sem si ga začrtal. Vem, da je v tako kratkem času tehtanje nesmiselno, pa vseeno. Danes zjutraj sem stopil na tehtnico in kaže skoraj 0.5 kg več kot v soboto zjutraj. Imam približno 800 kcal deficita. Torej zaužijem dnevno 2000 kcal. ( 22 let, 183 cm, 98 kg, 5 x tedensko aktiven ) Lahko kdo izračuna, če ima bolj natančno formulo.

Je to posledica, ker so se mišice zaradi treninga napele, mogoče malo " otekle" ? Ker hrane vem da nisem mogel vnesti toliko, da bi se v 3 dneh zredil za 0.5 kg, ker imam vse izračunano in stehtano. Mogoče je posledica tudi to, da spijem skoraj 2 l več tekočine kot do sedaj. Saj se s takimi malenkostmi ne obremenjujem preveč, pa vseeno, mogoče kakšno mnenje od vas, ki ste bolj izkušeni ?

lp
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 09, 2015 21:29

Re: Začetek Transformacije

Tehtaj se maksimalno 1x na teden in vedno zjutraj na tešče prva stvar ko vstaneš. edin na wc pojdi prej če je treba
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Po feb 09, 2015 21:34

Re: Začetek Transformacije

Bom, tak je tudi bil namen.

Danes sem pač to storil zgolj iz pričakovanj. Vendar sem bil razočaran. Točnega razloga za tako številko to pa nevem.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 09, 2015 21:38

Re: Začetek Transformacije

mariskaj vpliva. lahko poješ malo več soli in je. lako si pozabil srat in je...na tone stvari. tehtaj se na maksimalno 1 teden. bolje 14 dni.
še veliko bolj pomemben pa je videz in obsegi
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Po feb 09, 2015 21:46

Re: Začetek Transformacije

Hvala. Saj, ko berem ta vprašanja sem sam sebi tečen. Mogoče se preveč obremenjujem z vsemi temi stvarmi, ki sploh niso tako zelo pomembne. Ampak, prvič v življenju grem res 100 % v to stvar in si mogoče zato vse jemljem k srcu in si želim da imam tisti občutek, da je vse vredu.

Bom upošteval nasvet, hvala.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63980

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po feb 09, 2015 22:07

Re: Začetek Transformacije

prosim
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor So mar 07, 2015 13:19

Re: Začetek Transformacije

Pozdravljeni!

Mesec je okoli in ne, nisem še odnehal. Po mesecu dni se mi zdi, da sem se nekako utrdil, da sem pripravljen na drugo stopnjo 5 kilogramov lažji. Še vedno se trudim in komaj čakam naslednji teden, ker sem si zadal nekaj sprememb, ki jih bom vpeljal naslednji teden.

Odločil sem se, da ne bom treningov izvajal doma, temveč sem se vpisal oziroma, se bom v ponedeljek vpisal v fitnes. Ker sem doma ugotovil da z enim setom uteži ne morem ravno veliko izbirati med vajami, ravno tako moje znanje ni tako veliko, da bi s tem znanjem doma kombiniral vaje za kakšen bolj odmeven rezultat.

Torej, v ponedeljek fitnes. Zanima me sledeče. Še vedno nameravam skuriti kakih 10 kilogramov ( če se le da čimveč maščobe ). Torej zanima me katere vaje mi predlagate, da jih izvajam v fitnesu. Osnutek treninga sem že sestavil, ne zanimajo me imena vaj, bolj vrsta vaj. Moj cilj je še naprej izguba maščobe, želim pa tudi pridobiti na obsegu. Torej, želim povečati MM. Vem da to hkrati ne gre, vsaj ne z znanjem ki ga imam.

Zato se na vas obračam po nasvet, s katerimi vajami čim bolj učinkovito povečati obseg mišice, kljub temu pa še vedno dovolj učinkovito hujšati. Ker imam občutek ( kar je pomoje nekaj normalnega ), da kljub temu da sem izgubil LE 5 kg, se mi na obsegih že pozna. ( VEM da je vse to zgolj maščoba, ki sem jo skuril, da ni prišlo do zmanjšanja MM ), si pa želim, da bi hkrati začel tudi pridobivati na obsegu in MM. Ali je to možno samo kadar bom na masi ?

Lp
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor To apr 07, 2015 20:32

Re: Začetek Transformacije

Pozdravljeni!

Ponovno jaz, ponovno z vprašanji, ponovno lažji za dobre 3 kilograme. Tako zelo sem "padel" v ta svoj " projekt ", da sem skorajda postal obseden z tem. Torej, moje hujšanje se nadaljuje, moram reči da precej uspešno. V dveh mesecih sem izgubil že 7 kilogramov, mogoče je številka majhna, vendar se res trudim da hujšam kar se da zdravo, počasi, kar pa je najbolj važno, kvalitetno. Mineva že 1 mesec odkar sem vpisan v fitnes, moram reči, da mi je vsak dan bolj prijetno in da vsak dan dobivam več samozavesti.

Pojavila pa se mi je težavica, katere vzroka točno ne vem, zato bi prosil vse vas, ki imate več znanja, da mi podate kakšen nasvet. Torej tehtam se na 1 teden. " Težava " je v tem, da zadnje 2 tedna na tehtnici opažam enako kilažo. Kar me bega je dejstvo, da nisem ničesar spreminjal. Res ničesar. Treningi ostajajo isti, le da sem spremenil nekatere vaje, bremena večam skorajda iz tedna v teden, hrana pa ostaja enaka. ( Tuna lastni sok, piščanec, puran, krompir, polnozrnati špageti, polnozrnat kruh, jajca, skuta, basmati riž, banane, whey, sir, mleko 1,5 %, zelenjava, lešniki in mandlji. ) -- Tole je praktično vse kar sestavlja moj jedilnik.

Torej moji kilogrami se zadnjih 14 dni niso spremenili, zato me skrbi, da se moj napredek počasi ustavlja. Iščem rešitve, pa nevem kaj naj spremenim. Naj podaljšam trening ? Naj vključim več kardia ?

Edina stvar, ki sem jo s hrano spremenil je ta, da včasih ( 1, 2 x na teden ) poleg pečenih piščančjih prs dodam 2 dl vode in zelenjavno kocko, ter vse skupaj zgostim z žlico bele moke. Včasih si na pečena jajca dam 10- 20 g sira, da spremeni okus. Je to res lahko vzrok ?

Hrana je resda postala enolična, zato jo z raznimi stvarmi želim spremeniti. Predvsem so v igri začimbe - poleg tega še ta " omakica" in sir na jajcih. Lahko to vpliva v tej meri da mi omejuje napredek ?

Lp
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če apr 09, 2015 05:56

Re: Začetek Transformacije

Problem je v enoličnosti. Spremeni trening, spremeni hrano.
Moke ne rabiš za zgoščevanje, uporabljaj čebulo.
<< x

MatejV

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To feb 03, 2015 16:42

Odgovor Če apr 09, 2015 12:52

Re: Začetek Transformacije

Najprej najlepša hvala, za odziv sporočilu. Bom upošteval nasvet. Sem pa trening že spremenil. Pač po dnevih imam še vedno ob istem dnevu isto mišično skupino, sem pa po enem mesecu že zamenjal različne vaje za mišične skupine, tako da niso vaje več iste. Naj menjam tudi dneve ?

Kar se hrane tiče, tu pa nastopi problem. Enostavno več nevem kako naj spremenim hrano. Kako drugače naj še kombiniram živila, kaj drugega naj še jem. Si pomagam z jedilniki forumerašov, z maxx knjigo receptov, vendar drugega kot pustega svinjskega mesa, piščanca ali rib tako ali drugače ne morem jest poleg jajc, tune, skute in vseh vrst zelenjave. Ali pač ?
Z drugimi besedami, kako je " spreminjanje hrane " mišljeno ?

Več obrokov, drugačna razporeditev ? Cikliranje kalorij, oh ? Ali je sprememba potrebna v samih živilih ?

Lp
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.