Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Danes je Pe nov 15, 2019 16:59

Prosim za pomoč

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

youonlyliveonce

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So jul 12, 2014 13:35

Odgovor To okt 07, 2014 21:20

Prosim za pomoč

Slika
Zadnjič spremenil youonlyliveonce, dne Pe okt 17, 2014 19:44, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr okt 08, 2014 06:31

Re: Prosim za pomoč

Preračunaj si, da imaš tam med 1 do 1,5 g B na dan, ostale makronutriente prilagajaj, če misliš ciklirat. Drugače imaš dobro zastavljen jedilnik, spremljaj in poročaj kaj se dogaja, če ne bo napredka, potem boš morala nekaj spremeniti - pojesti malo manj ali spremeniti kaj pri treningu.
<< x

youonlyliveonce

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So jul 12, 2014 13:35

Odgovor Sr okt 08, 2014 20:22

Re: Prosim za pomoč

Hvala za odgovor Uroš. Mogoče še kakšen predlog kaj spremeniti pri vadbi, če ne bo šlo več?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če okt 09, 2014 12:16

Re: Prosim za pomoč

prosim
včasih je veliko že zgolj, da zamenjaš režim vadbe = drugačni stimulans za telo
če imaš naporne treninge, ti kak teden brez vadbe tudi ne bo škodil, kvečjemu prišel zelo prav
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Če okt 09, 2014 21:34

Re: Prosim za pomoč

Jaz bi ti samo odsvetovala HIIT mogoče 2 dni zapored.. če delaš res pravi HIIT trening mislim da ni OK 2 zaporedna dneva, ker je res ful obremenitev za telo, še sploh če so to dnevi brez OH!
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4757

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Pe okt 10, 2014 06:09

Re: Prosim za pomoč

Količino hrane lahko tudi dvigneš, saj se bo telo pravilno oblikovalo tudi ob višjem vnosu. Finta je v izbiri same hrane, ne toliko v količinah.
Poskrbeti moraš tudi za zadosten počitek, ki ga nimaš nič. Ni vse samo v vadbi.Slika
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

youonlyliveonce

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So jul 12, 2014 13:35

Odgovor Pe okt 10, 2014 06:55

Re: Prosim za pomoč

Hvala bom upoštevala predlog, da zmanjsam HIIT:) drugace enkrat na tedn imam pavzo, praviloma ko imam dan brez OH.

Se mi zdi, da res premalo pojem. Moj BMR je 1420, je torej priporoceno da jem nad to stevilko ali lahko tudi pod? Kaj je boljse: dan visokega vnosa 1800, dan srednjega 1600 in dan brez 1400 ali [HIGHLIGHT=#NaNffff]dan visokega vnosa 1600, dan srednjega 1400 in dan brez 1200. Nekako si sploh ne predstavljam da bi lahko zauzila 1800 kalorij, se mi zdi kolicinsko veliko :D ker sem sita ze ce jem okoli 1400. [/HIGHLIGHT]
[HIGHLIGHT=#NaNffff]
[/HIGHLIGHT]
Naj omenim, da sem zadnje dneve popolnoma brez energije, pa ce je to OH dan ali ne. To verjetno pomeni, da bo treba vec jesti?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe okt 10, 2014 09:51

Re: Prosim za pomoč

Utrujenost je posledica marsičesa ne samo hrane.

delaj tistega z visokim vnosom 1800 in spremljaj.

Dober HIIT trening narediš max 2 do 3 na teden, ostalo relax, vmes vsaj 1 dan pavze.

@zhelva zakaj bi rabil OH za HIIT? :)
<< x

youonlyliveonce

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So jul 12, 2014 13:35

Odgovor Pe okt 10, 2014 15:59

Re: Prosim za pomoč

Super, hvala vam :)
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Pe okt 10, 2014 19:33

Re: Prosim za pomoč

Uroš: Upam da se ne bo narobe slišal sam vem, da vas je velik na forumu takih, ki ste malenkost proti OH. Ne pravim da nujno rabiš OH za HIIT samo pri sebi sem opazila, da tisti dan ko delam HIIT mora bit ALI ful maščob ALI OH, nekaj od tega ker je res grozen napor za telo, jaz ga niti ne izvajam 3x na teden ampak max 2x... drugače opazim ful pomanjkanje energije, oz. potem po treningu sem totalno mrtva.

Napisala je rutino 1. dan brez OH, 2. dan nizki OH in HIIT (torej ze drugi dan ubistvu skoraj brez OH), jaz vem da to pri meni nebi slo skozi, morda na prvi dan še, na drugi pa sigurno ne... po tem kar je pisala vidim, da res veliko trenira, ne vidim razloga da bi izključila kompleksne OH iz jedilnika. Jaz sem jih za eno obdobje pa sem ful, ful nazadovala, tako da očitno enim to ne sede. Sej ne rečem, kile so šle dol sam trening performance mi je šu pa za 30% dol. Pa še skoraj sem razvila binge eating disorder. Tko da se ne grem več ekstremov.

Aja, pa ko govorim o OH mam v mislih ajdovo kašo, kvinojo, mogoče kakšne ovsene kosmiče, da ne bo kdo mislu da govorim o belem kruhu al pa kej ;) Jaz sem na sebi sprobala res veliko različnih stilov prehranjevanja v zadnjem času, tudi cikliranje, pa sem nekako ugotovila, da mi najbolj paše (torej da se dobro počutim in uspešno treniram) če mam vsak dan vnos OH nekje okoli 100g, pa še to iz virov, ki sem jih prej naštela. Tud ni več cravingov, želje po off-obrokih, brez problema se držim in lepo napredujem. ;)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne okt 12, 2014 13:25

Re: Prosim za pomoč

zhelva je napisal/-a:Uroš: Upam da se ne bo narobe slišal sam vem, da vas je velik na forumu takih, ki ste malenkost proti OH. Ne pravim da nujno rabiš OH za HIIT samo pri sebi sem opazila, da tisti dan ko delam HIIT mora bit ALI ful maščob ALI OH, nekaj od tega ker je res grozen napor za telo, jaz ga niti ne izvajam 3x na teden ampak max 2x... drugače opazim ful pomanjkanje energije, oz. potem po treningu sem totalno mrtva.

Ne gre se za fobijo pred OH, niti osebno nisem proti OH, proti M ali proti B :)
Gre se za način, kako si napisala. Telo rabi ob HIIT prava hranila, ne zgolj OH, M ali B.

zhelva je napisal/-a:Napisala je rutino 1. dan brez OH, 2. dan nizki OH in HIIT (torej ze drugi dan ubistvu skoraj brez OH), jaz vem da to pri meni nebi slo skozi, morda na prvi dan še, na drugi pa sigurno ne... po tem kar je pisala vidim, da res veliko trenira, ne vidim razloga da bi izključila kompleksne OH iz jedilnika. Jaz sem jih za eno obdobje pa sem ful, ful nazadovala, tako da očitno enim to ne sede. Sej ne rečem, kile so šle dol sam trening performance mi je šu pa za 30% dol. Pa še skoraj sem razvila binge eating disorder. Tko da se ne grem več ekstremov.

To kar si napisala je pa tipična napaka, ki smo jo vsi dali čez - premalo hrane, sploh, ko se greš kvazi low carb. Učimo se na lastnih napakah.

zhelva je napisal/-a:Aja, pa ko govorim o OH mam v mislih ajdovo kašo, kvinojo, mogoče kakšne ovsene kosmiče, da ne bo kdo mislu da govorim o belem kruhu al pa kej ;) Jaz sem na sebi sprobala res veliko različnih stilov prehranjevanja v zadnjem času, tudi cikliranje, pa sem nekako ugotovila, da mi najbolj paše (torej da se dobro počutim in uspešno treniram) če mam vsak dan vnos OH nekje okoli 100g, pa še to iz virov, ki sem jih prej naštela. Tud ni več cravingov, želje po off-obrokih, brez problema se držim in lepo napredujem. ;)

O tem bova enkrat debatirala ob dolgi kavi. Dobra tema za hudo debato :)
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Ne okt 12, 2014 15:44

Re: Prosim za pomoč

UrosS je napisal/-a:
zhelva je napisal/-a:Uroš: Upam da se ne bo narobe slišal sam vem, da vas je velik na forumu takih, ki ste malenkost proti OH. Ne pravim da nujno rabiš OH za HIIT samo pri sebi sem opazila, da tisti dan ko delam HIIT mora bit ALI ful maščob ALI OH, nekaj od tega ker je res grozen napor za telo, jaz ga niti ne izvajam 3x na teden ampak max 2x... drugače opazim ful pomanjkanje energije, oz. potem po treningu sem totalno mrtva.

Ne gre se za fobijo pred OH, niti osebno nisem proti OH, proti M ali proti B :)
Gre se za način, kako si napisala. Telo rabi ob HIIT prava hranila, ne zgolj OH, M ali B.

zhelva je napisal/-a:Napisala je rutino 1. dan brez OH, 2. dan nizki OH in HIIT (torej ze drugi dan ubistvu skoraj brez OH), jaz vem da to pri meni nebi slo skozi, morda na prvi dan še, na drugi pa sigurno ne... po tem kar je pisala vidim, da res veliko trenira, ne vidim razloga da bi izključila kompleksne OH iz jedilnika. Jaz sem jih za eno obdobje pa sem ful, ful nazadovala, tako da očitno enim to ne sede. Sej ne rečem, kile so šle dol sam trening performance mi je šu pa za 30% dol. Pa še skoraj sem razvila binge eating disorder. Tko da se ne grem več ekstremov.

To kar si napisala je pa tipična napaka, ki smo jo vsi dali čez - premalo hrane, sploh, ko se greš kvazi low carb. Učimo se na lastnih napakah.

zhelva je napisal/-a:Aja, pa ko govorim o OH mam v mislih ajdovo kašo, kvinojo, mogoče kakšne ovsene kosmiče, da ne bo kdo mislu da govorim o belem kruhu al pa kej ;) Jaz sem na sebi sprobala res veliko različnih stilov prehranjevanja v zadnjem času, tudi cikliranje, pa sem nekako ugotovila, da mi najbolj paše (torej da se dobro počutim in uspešno treniram) če mam vsak dan vnos OH nekje okoli 100g, pa še to iz virov, ki sem jih prej naštela. Tud ni več cravingov, želje po off-obrokih, brez problema se držim in lepo napredujem. ;)

O tem bova enkrat debatirala ob dolgi kavi. Dobra tema za hudo debato :)


Ja, sej so vse te teme dobre za debato :). Velja, te drzim za besedo :)

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.