Stran 1 od 1

Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: To jan 07, 2014 11:25
Napisal/-a BenV
Zanima me optimalna vadba moči za kolesarje čez zimsko obdobje; katere vaje delati v fitnessu, kakšne teže, koliko setov, ponovitev in kako dolgo. Prosim za odgovore. Hvala.

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: To jan 07, 2014 14:04
Napisal/-a UrosS
Kompleksne vaje in ne izolacijske (kar večina dela, ker pač ne ve, kaj bi trenirali v fitnesu in gredo direkt na trenažerje). Proste uteži, trening z lastno težo, kak TRX ni slab, da okrepiš jedro.

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: Sr jan 08, 2014 16:46
Napisal/-a BenV
Je to v zimskem obdobju, recimo do 3. meseca, lahko tudi split trening?

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: Če jan 09, 2014 08:21
Napisal/-a UrosS
Spli zgornji/spodnji maxximum, ampak osebno bi raje izbral za celo telo.

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: Po feb 03, 2014 17:27
Napisal/-a mabu
BenV je napisal/-a:Zanima me optimalna vadba moči za kolesarje čez zimsko obdobje; katere vaje delati v fitnessu, kakšne teže, koliko setov, ponovitev in kako dolgo. Prosim za odgovore. Hvala.


V primeru da se s kolesarstvom tekmovalno ukvarjaš, predvidevam da opravljaš tudi vzdržljivostni trening. V tem primeru bi bil najbolj optimalen trening aktivacije za noge v fitnesu (za stegensko mišico). Za ostalo telo pa lahko delaš tudi krožni trening. Obremenitev je blizu maksimalne, toliko da narediš okrog 6 ponovitev z dolgimi odmori med serijami. Seveda takšen trening ne delaš čez celotno zimsko obdobje, temveč zadnjih 6-8 tednov treninga v fitnesu.

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: To feb 07, 2017 19:18
Napisal/-a Škoda
Pozdravljeni,

tudi jaz bi vprašal s kakšnimi težami/ponovitvami bi bilo najbolje trenirati za pripravo na poletne kolesarske ture? 7

Razmišljam da bi treninge načrtoval takole:
  • 2 krat teden celo telo s poudarkom na spodnjem delu telesa in ''core''-u
  • Vaje, ki se mi zdijo primerne: front in back squat, deadlift, plank, box-jump, calf raises, push-ups, wall-balls, lunges, snatch
  • Delal bi relativno visoke teže in 3-5 serij na vajo.
  • treniral bi 4 različne vaje na trening in jih kombiniral


Ima kdo kaj izkušenj z napredkom pri kolesarstvu s tovrstnimi trneingi? Kaj priporočate?

Lp

Re: Vadba moči za kolesarje

OdgovorObjavljeno: Če feb 09, 2017 08:05
Napisal/-a UrosS
Jaz se vadbe ne bi lotil tako.

1. ne delaj poudarka na samo en del telesa, za kolo rabiš celo telo.
2. visoke teže, nizke ponovitve niso primerne, rajši manjše in več ponovitev, rabiš vzdržljivost
3. če delaš trening za celo telo lahko več različnih vaj, tam okrog 8 na trening