Stran 36 od 38

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Po jul 07, 2014 06:51
Napisal/-a nitrous30
Grom, jo imaš mogoče v Pfd, ker jo v Sloveniji ni v knjižnici. Drugače bo pa treba naročitSlika

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Po jul 07, 2014 11:06
Napisal/-a Grom
original.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Po jul 28, 2014 14:44
Napisal/-a nitrous30
Berem in berem članke od Grennfielda in mi je kar všeč njegovo razmišljanje. Po naključju pa sem našel še enega modela na youtube (30banans a day), ki pa zagovarja velik vnos sladkorjev seveda iz sadja in zelenjave. Malo eksperimentiram in zaenkrat mi najbolj "sede" da jem čim bolj naravno hrano(sadje,zelenjava,ribe,meso), neke vrste paleo, poiskušam se izogniti glutenu vsaj 3 dni pred dirko, po dirki pa ponavadi pojem kar mi sede-pica, palačinke, sladoled... Tako da trenutno mi ta sistem deluje, performance še ni bil nikoli na takem nivoju, zdravje je tudi ok.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Po jul 28, 2014 15:18
Napisal/-a Grom
čez par mesecev meri trigliceride in glikiran hemoglobin

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Pe avg 08, 2014 17:13
Napisal/-a fizikalc
Tudi jaz sem prebral to knjigo- Beyond training.
Strinjam se, da vzdržljivci veliko preveč zanemarjamo prave maščobe, obenem pa se tudi sprašujem, koliko OH bi bilo vseeno pametno imeti v prehrani vzdržljivca(pa ne vse vzdržljivce vreči v isti koš- ironman in ostali ultramaratonci so klasa zase, oni trenirajo drugače, kot recimo tekač na 5,10,40km).
Bi bilo tam do 300g na intervalne dneve preveč?
NA dolge treninge ca. 150g in na frej dneve 0.

Nižje si zaenkrat skoraj ne upam iti.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Pe avg 08, 2014 20:22
Napisal/-a Grom
kolikor vem si najhujši dajo po 100 kcal okoli treninga. kar je 25 g

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 05:16
Napisal/-a UrosS
fizikalc številko boš moral sam ugotovit. Jaz bi začel na minimumu nato pa testiral. 300 se mi zdi mnogo preveč, jaz osebno bi šel maxx do 120 g. Ampak kot pravim začel bi z minimumum in probal dobit čim nižjo številko.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 05:39
Napisal/-a fizikalc
ok.
Čeprav sedaj je še sezona in nisem prilagojen,nasprotno, hidrati so bili praktično večinski del kalorij.
Zato bi mogoče, sedaj samo zreduciral hidrate in pojačal maščobe, ker zna biti že to šok za telo ...
Po koncu sezone pa hidrate na 0 in potem naprej.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 07:32
Napisal/-a UrosS
Med sezono se ne igraj, ko bo konec začni čim prej.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 15:51
Napisal/-a nitrous30
Ti mal beri, od Ferarija. Sej sm videl da si mu že pisal. Glede na to da imaš dirke ki trajajo okrog max.3h, imaš skoraj dovolj glikogena. Vedet morš da itak ne gre iz štarta v dilo. Ker nekaj je ultra dirke,pa tudi prodirke, kjer je etapa 5-6ur, nekaj pa te tvoje dirke. Nibali je letos delal veliko na lipid power. Problem je danes, ker maš na internetu toliko informacij, ki pa če nimaš znanja ne moreš koristno uporabit. In pol se gredo tekači na 10km adaptacijo na maščobe, namesto, da bi trenirali, da porabijo čim več glikogena v tiste pol ure. Treba je poiskat optimum glede na šport, pa tudi distanco, ko dodaš pa še osebno noto, si pa na konju.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 18:32
Napisal/-a fizikalc
Sploh ne gre vse za performance in nikar ne glej tako ozko.
Nisem plačan od športa, ampak to delam zgolj iz veselja. In, da me zasleduješ in gledaš kje sem kaj napisal je tudi .. da ne rečem kaj ... Saj imam vendar pravico do večih mnenj,mar ne?

Visok vnos OH mi pač ne ustreza niti slučajno in to se pozna povsod- na počutju, razpoloženju,vedenju,vagi,izgledu ... povsod!
In tudi se mi ne da, na kratko rečeno razmišljati o prehrani.
Dejstvo je, da se bom adaptiral na maščobe(kar je tudi dolgoročna naložba) in hidrate dodajal zgolj takrat ko jih bom nujno potreboval.

V tem trenutku sem samo znižal OH(in jih dal tam, kjer se mi to zdi pomembno) in pojačal maščobe.
Padca performance ni, veliko lažje nadzorujem apetit, bolj uravnotežena energija tekom treninga in skozi dan, boljše spim, boljši libido etc.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: So avg 09, 2014 19:16
Napisal/-a nitrous30
Nisem te mislil ne napasti ne kritizirati,pa tudi sledim ti ne, samo tudi jaz spremljam njegovo stran in sem opazil. Kar počneš ti me niti ne zanima, če ti paše delaj tako. Napisal sem samo moje opažanje, oseb, ki jih treniram. Kar naenkrat so vsi ukinili hidrate, pol pa se čudijo da ni rezultatov. Za vsako prilagoditev je potreben čas(vem da ti veš),večina pa pač časa nima. Saj se tudi hujša po magičnih 7 dnevnih dietah.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Ne avg 10, 2014 06:05
Napisal/-a UrosS
To je problem forumov, ker pišemo in se ne pogovarjamo, verjetno bi reakcija izpadla čist drugače, kot si jo vzel fizikalc :)

nitrous ima prav, to je sedaj trend (pozitiven). Toda moraš se zavedat, da imajo pro za sabo celo vojsko nutricionistov, tako da se po končanem treningu zgolj vsedejo za mizo in uživajo.

Adaptacija traja dolgo, sploh, če se je lotiš na lastno roko in delaš napake. Spomnim se, da je pri meni bilo obupno vsaj dva meseca. Ni samo spusti hidrate, dvigni maščobe, na koncu ugotoviš, da so tudi razlike katero maščobo izbereš in kdaj jo izbereš. Seveda govorim o športu in ne o hujšanju. Tudi individualni pristop je zelo pomemben. Konec koncev, če ne uživaš in se ne počutiš dobro po tem kaj ješ, si zopet nabijaš kortizol in podobno.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Ne avg 10, 2014 16:27
Napisal/-a Grom
potreben je čas in to kar nekaj časa. vendar potem za moje pojme nekaj narediš zase in telo. da prideš do optimuma lahko traja nekaj mesecev.
seveda pa to ne pomeni da ne gre.

Re: Q&A Uroš Sobočan - vzdržljivostni športi

OdgovorObjavljeno: Ne avg 10, 2014 18:24
Napisal/-a UrosS
Grom je napisal/-a:seveda pa to ne pomeni da ne gre.


nikakor ne, rezultat je lahko odličen