Stran 1 od 2

Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Ne apr 14, 2019 18:16
Napisal/-a sorc
[FONT=lato-regular]Zanima me kako to, da ko začneš delat na masi in zaužiješ velike količine kalorij se ne rediš, ne dobivaš maščobe?[/FONT]
[FONT=lato-regular]Kje tiči finta? V bistvu ješ zelo podobno kot pri pucanju, le da je pri masi količina hrane večja. Če pojem pri masi več kalorij kot telo rabi, a ni logično, da se bo nabirala maščoba?[/FONT]
[FONT=lato-regular]Se motim? Lahko malce razložite to razliko?[/FONT]

[FONT=lato-regular]Hvala[/FONT]

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Po apr 15, 2019 12:59
Napisal/-a Grom
kako pa veš da rabi več kot poješ.. izgradnja mišic zahteva tako opeke (bejakovine, holsterol, določene maščobe) kot delavce torej energijo (oh in maščobe)

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: To apr 16, 2019 11:13
Napisal/-a sorc
Ja kako boš pa pridobil na masi, če ne poješ več? Če poješ kolikor porabiš, se nima kaj gradit oz. večat. Tako jaz razumem.

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 18, 2019 09:27
Napisal/-a Grom
idealno je pač da poješ toliko kot rabiš. torej da se zraven ne zredis. vecini pa seveda to ne uspeva.. treba je izkusnje in poznavanje telesa. tako da večina se poleg malo tudi zredi

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 18, 2019 14:47
Napisal/-a sorc
Koliko procentov svojih dnevnih kalorij pa naj bi skuril na enem fitnes treningu?

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Po apr 22, 2019 21:56
Napisal/-a Grom
na treningu malo. bolj pomembno je tisto kar porabiš potem za obnovo in rast po..
kalorije so neumnost. to ne moreš kar tako določiti. niti tiste ki porabiš. še manj pa so realne tiste ki jih zaužiješ

telo ni tako preprosto da bi lahko računalo vnos in porabo kalorij in na osnovi tega potem kurilo točno določeno količino telesne maščobe

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: To apr 23, 2019 07:53
Napisal/-a sorc
Razumem. Se pa striktno držim prehrane in treninga. Do sedaj sem na tehtnici lepo napredoval, (iz 80 na 74kg) zdaj po 2 mesecih se je pa ustavilo na 74 kg. A je možno da je začela dajati svoj delež mišična masa? Bi moral uvesti več kardia?
Moja višina 176, 34 let.
Treniram 4x na teden z utežmi + vmes kak 30 minutni kardio?
Mišice se razvijajo, vendar maščoba ki je prek njih se nekako noče stopiti.

Bi bilo bolj pametno da začnem s HIT treningom ali z definicijo?

Prehrana je urejena: veliko zelenjave, pusto meso, mandlji, whey, tuna, jajca, omega 3,

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: To apr 23, 2019 17:44
Napisal/-a Grom
če se transformiaš in ohranjaš tezo je to to..
pazi na kardio, hitro kuriš mišice.. še posebaj z HIIT verzijo.. raje malo intenzivnejši trening s kakimi super serijami, triseti v drugem delu treninga za mišico

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: To apr 23, 2019 18:55
Napisal/-a sorc
Hvala Grom. Kaj so triseti in super serije? Kolk super serij in trisetov lahk nardim na trening?
Verjetno celega zgornjega dela ne morem delat na trening.
3 za triceps, 3 za prsa, 3 za biceps,

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Sr apr 24, 2019 11:35
Napisal/-a Grom
to je malo odvisno od posameznika in seveda kako imar razdeljeno.. če imaš treninge samo zgornji in spodnji del ločeno se drzi osnov.. lahko narediš kako padajočo vedno zadnjo serijo v vaji

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Sr apr 24, 2019 14:14
Napisal/-a sorc
Zdaj imam tako. Prosim za komentarje. Hvala!



1. UPPER
benc 4
pullups 4
floor press 4
shoulder dumbell press 4
biceps curl 3

2. LOWER
pocep 4
Stif leg Deadlift 4
Meča 4
trebušne 3

3. PAUZA

4. UPPER
Overhead press 4
dips 4
barbell row 4
close grip bench press 4
biceps ročke 3

5. LOWER
Deadlift 4
front squat 3
hip thrust 3
Meča 3
trebušne 3

6. PAUZA

7. PAUZA

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 10:35
Napisal/-a Grom
če narediš intenzivno je to to

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 18:00
Napisal/-a sorc
Hvala Grom. Kaj je pa najboljši pokazatelj intenzivnosti oz. da je bil trening narejen kot treba?
Tako, da po treningu ne morem niti po stopnicah več, pa da se zjutraj zbudim in komaj vstanem iz postelje, ali tako da sem prijetno utrujen in čutim mišice, ki sem jih treniral, pa da zjutraj vstanem dokaj normalno?
Tega mi ni znal nikoli nihče točno povedat :)

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 19:58
Napisal/-a Grom
zjutraj moraš vstati normalno. če boli več si pretiraval.. kako to dosezes? tako da prvic ne gres all out.. ampak intenzivnost stopnjujes pocasi iz treninga trening

Re: Izguba maščobe, mišična masa...

OdgovorObjavljeno: Če apr 25, 2019 20:06
Napisal/-a sorc
Ok. Potem lahko sklepam, da sem na pravi poti.