Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum One More razprodaja
 
Danes je Ne jul 21, 2019 07:34

TEZAVE Z ODVECNO MASCOBO!!!!!

Moderatorji: UrosS, Stasa, Grom, Metka

<< x

urska

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To okt 22, 2002 19:12

Odgovor Sr okt 23, 2002 22:09

Big Bang - 22.900 SIT. Meri % maščobe. Priporočam jo vsem,tudi zdravim, ki so vitki, ker imajo lahko preveč maščobe.
Kam pa hodiš na fitnes? Jaz se bom morala enkrat spraviti do Fit Funa, prvo pa izpiti.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63768

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če okt 24, 2002 11:30

Na tiste izmerjene % maščobe se ne kaj preveč zanašat.
Lahko pošljem kopije izvedbe vaj (slike i angleški opisi), če kaj pomaga.
Bo pa kmalu tudi veliko na portalu.
<< x

tamala

Pleničar

Vnosov: 20

Pridružen: So okt 19, 2002 18:26

Odgovor Če okt 24, 2002 18:14

Bi te lepo prosila, ce mi res lahko posljes kopije,ali pa me opozoris, kdaj in kje bom lahko to nasla na portalu. Zakaj se pa ni dobro zanasati na izmerjene % mascobe? Kaj je potem bolj zanesljivo opazovati? Ali si pa mogoce mislil, da se le na to tehtnico ni mogoce zanasati?
P.S:na fitnes hodim v Rozno dolino
<< x

urska

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To okt 22, 2002 19:12

Odgovor Če okt 24, 2002 21:26

Tudi mene zanima, kaj je zdaj sploh prav? Torej na fitnes k vajam z utežmi in nato se bo vsaj malo izboljšalo. Obupana sem že nad sabo in to povsem upravičeno. Obleka marsikaj skrije, saj v hlačah nisem niti tako grozna videti, a v kopalkah pa ...
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63768

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe okt 25, 2002 09:23

Te naprave za merjenje % so popolnom netočne.
Lepo bi bilo, da bi lahko vsaj meril relativne spremembe vendar tudi to ne gre.
Kadarkoli smo za foro kako probali je ista oseba imela v 5 minutnem razmaku za nekaj % drugačen rezultat.

Najbolje se je zanesti na ogledalo.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63768

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe okt 25, 2002 09:24

Lahko pošljem vendar ne vem kam.
Lahko pa počakaš na portal. Imam vse pripravljeno vendar ne morem reči kdaj bo gor. Ker moramo prej pripraviti nekaj drugega.
<< x

tamala

Pleničar

Vnosov: 20

Pridružen: So okt 19, 2002 18:26

Odgovor Ne okt 27, 2002 14:24

Gasper, naslov sem ti poslala preko u2u, pa upam, da si ga dobil. Drugace me pa zanima se nekaj: ali mi (v mojem stanju) priporocas kaksne beljakovinske dodatke(mesanice) in ce da, katere bi bile zame najbolj primerne(pri tem prosim upostevaj tudi, da nisem ravno pri financah, ker studentsko zivljenje pac stane:).V koliksnem casu lahko ob ustrezni prehrani in telovadbi pricakujem, da se mi bo metabolizem povrnil na staro raven in kako bom ugotovila, kdaj bo to? Kaksno je povprecje kcal, ki naj bi ga takrat zauzila oseba mojih znacilnosti(saj vem, da se to pri posameznikih razlikuje, ampak vsaj za orientacijo bi bilo koristno vedeti, okoli katere količine naj eksperimentiram)?S kaksno hitrostjo pa naj sploh pricnem zvisevati kcal iz oh,da se pri tem ne bi zredila(prosim bolj natancno definiraj pocasi )?

P.S: Rekel si, da se je pri preverjanju uspesnosti diete najbolje zanesti na ogledalo, vendar pa imam sama vcasih obcutek, da te tudi ogledalo lahko prevara. Namrec ce imam slab dan, se sama sebi zdim veliko bolj debela kot v resnici, ko pa preverim z metrom, vidim, da to ni res in je vsa stvar le v psihi. Zato se je po mojih izkusnjah veliko bolje zanasati na meter ali pa na par ozkih kavbojk:).Vseeno me pa zanima,ali se mogoce se komu kdaj kaj podobnega dogaja( to sprasujem predvsem dekleta, ki obiskujejo ta forum)?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63768

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne okt 27, 2002 17:36

[quote]Gasper, naslov sem ti poslala preko u2u, pa upam, da si ga dobil.

DOBIŠ.

Drugace me pa zanima se nekaj: ali mi (v mojem stanju) priporocas kaksne beljakovinske dodatke(mesanice) in ce da, katere bi bile zame najbolj primerne(pri tem prosim upostevaj tudi, da nisem ravno pri financah, ker studentsko zivljenje pac stane:).

ODVISNO OD BELJAKOVIN V HRANI. VENDAR JE VSEKAKOR LAžJE, ČE LAHKO NADOMESTIŠ SLADKARIJE Z NAPITKOM ALI PA KAKO SLAŠČICO IZ NJEGA (RECEPTI NA PORTALU)
ZA PO TRENINGU SIROTKA. KOT NADOMESTEK OBROKA PA MEŠANICA KOT NPR.AMINOPRO.


V koliksnem casu lahko ob ustrezni prehrani in telovadbi pricakujem, da se mi bo metabolizem povrnil na staro raven in kako bom ugotovila, kdaj bo to?

TEžKO REČI. V VSAKEM PRIMERU DVIGUJ ZELO POČASI. KO PRIDEŠ DO PRIBLIžNO 1500 KCAL SRžI NEKJA ČASA NA TEM NIVOJU IN OPAZUJ SPREMEBE. PO POTREBI KOREGIRAŠ. VENDAR NIKOLI NE ZNIžAJ DRASTIČNO. NIKAKOR POD 1000 KCAL. IN UPOŠTEVAJ DA MANJ KALORIJ VEČ MORA BITI OD TEGA BELJAKOVIN, KER DRUGAČE KURIŠ LASTNE MIŠICE IN PRESNOVA BO SPET PADLA.


Kaksno je povprecje kcal, ki naj bi ga takrat zauzila oseba mojih znacilnosti(saj vem, da se to pri posameznikih razlikuje, ampak vsaj za orientacijo bi bilo koristno vedeti, okoli katere količine naj eksperimentiram)?S kaksno hitrostjo pa naj sploh pricnem zvisevati kcal iz oh,da se pri tem ne bi zredila(prosim bolj natancno definiraj pocasi )?

PROBAJ DVIGOVATI Z 100 KCAL TEDENSKO (MISLIM NA 100 KCAL DNEVNO IN DRžIŠ EN TEDEN)

P.S: Rekel si, da se je pri preverjanju uspesnosti diete najbolje zanesti na ogledalo, vendar pa imam sama vcasih obcutek, da te tudi ogledalo lahko prevara. Namrec ce imam slab dan, se sama sebi zdim veliko bolj debela kot v resnici, ko pa preverim z metrom, vidim, da to ni res in je vsa stvar le v psihi. Zato se je po mojih izkusnjah veliko bolje zanasati na meter ali pa na par ozkih kavbojk:).

MAŠ PRAV. POTREBNE SO IZKUŠNJE. METER POMAGA VENDAR PRIČAKUJ DA SE LAHKO IN SE BO OBSEG MALO POVEČAL ZARADI NAPOLNITVE GLIKOGENSKIH ZALOG IN KASNEJE LAHKO TUDI RASTI MIŠIČNE MASE.
<< x

tamala

Pleničar

Vnosov: 20

Pridružen: So okt 19, 2002 18:26

Odgovor Ne okt 27, 2002 18:53

Kaj???A to je nujno, da se obseg malo poveca? To je namrec ravno nasprotno od tega, kar bi rada dosegla, pa ceprav bi namesto mascobe imela misice!!!A potem sploh ni moznosti, da bi v noge se kaj shujsala(ce namrec ostanem na tem, kar sem sedaj, ne bo slo, saj imam prevec upocasnjen metabolizem, ce pa povecam oh in pospesim metabolizem, pa se mi bo povecal tut obseg-torej sem in deep s..t)? Kaj pa, ce bi pretrenirala misice na nogah-potem bi se obseg zmanjsal, a ne? Sam to bi pol spet hujsala na racun misic, kar pa spet ni dobr!A torej res ni nobene poti, da bi se obseg zmanjsal, ne povecal?
<< x

tamala

Pleničar

Vnosov: 20

Pridružen: So okt 19, 2002 18:26

Odgovor Ne okt 27, 2002 19:25

Aja, pa se neki me zanima: ce imam mocnejse noge, a to pol pomeni, da je vecji del mascobe skoncentriran na tem predelu, ali pa to sploh ni povezano in je morda celo vec mascobe v zgornjem delu telesa, ceprav me nic ni ? Vem namrec, da imajo lahko celo tiste ta prave(skoraj anoreksicne) suhice prav tako prevec mascobe,ki pa je ni nikjer videti, zato me zanima, kje se sploh nahaja ta mascoba in kako je to sploh mogoce?
<< x

urska

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To okt 22, 2002 19:12

Odgovor Ne okt 27, 2002 19:59

Tamala, popolnoma enaka vprašanja imam tudi jaz in sem starejša od tebe. Tebi bo verjetno prej uspelo kot meni. Sama sem vztrajala na fitnesu kakšen mesec in prenehala, ker sem se prestrašila, ko mi je teža šla gor, vem, verjetno mišice, saj so bili uteži na trenažerjih kmalu prelahki. Potem pa je zmanjkalo časa. Bom pa še enkrat poskusila na fitnes, imam dovolj časa do poletja, in si srčno želim, da bi bilo res dokončno zares uspešno.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63768

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po okt 28, 2002 11:24

Seveda je možno da imaš maščobo skoncentrirano na spodnjem delu kljub mišicam.
Velikokrat je razlog tudi medmišična maščoba.
Tu pomagajo dolgotrajne nizkointenzivne aerobne aktivnosti.
Npr. hoja nekaj ur dnevno.
<< x

tamala

Pleničar

Vnosov: 20

Pridružen: So okt 19, 2002 18:26

Odgovor Po okt 28, 2002 12:17

Kje hudica pa nej najdem cajta za nekaj ur hoje dnevno?!?!?! A ni nobenega drugega nacina? A potem fitnes na to vpliva pozitivno ali negativno(mislim na obseg)?Pa se nekaj: ce imam 3x na teden aerobne in 3x na teden anaerobne aktivnosti, ali jih je bolje izvajati skupaj eno za drugim ali pa jih je bolje razporediti na 6 dni v tednu in izvajati vsak dan eno vrsto?
<< x

urska

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To okt 22, 2002 19:12

Odgovor Po okt 28, 2002 16:00

Tamala, saj te razumem, le rada bi te pomirila, ne jezi se preveč,medve sva nekako na robu med vitkostjo in debelostjo in se zato bolj sekirava. Poglej okoli sebe, pa boš videla še hujše primere, to so tiste, ki se ne bodo nikoli shujšale, ker so se že zdavnaj sprijaznile s kilogrami. Enostavno ne verjamejo v uspeh. Medve pa kolebava med uspehom in neuspehom. Najbolje je biti tiho in začeti delati. Če ne gre, pa mojstra vprašati za nasvet. Saj vem, lahko govoriti, težko napraviti.
Ali je torej ena ura dnevno čisto dovolj? Po ravnem ali gor in dol???
<< x

Goga

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Sr okt 16, 2002 11:55

Odgovor To okt 29, 2002 06:14

Če bi imela psa bi bilo veliko lažje, ker ga moraš obvezno sprehodit, pa tudi če padajo vile. Ne si ga samo zaradi tega kupit.
Dogovorita se za skupne sprehode in boste ena drugo spodbujale. Bo veliko lažje.
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Cruhs Forum Postani Fit
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.