Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Sukrin december - forum
 
Danes je Po dec 09, 2019 21:32

kaj je narobe

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

miška

Pleničar

Vnosov: 12

Pridružen: Po feb 03, 2003 13:10

Odgovor To feb 18, 2003 10:35

kaj je narobe

Ze 2 meseca redno hodim na aerobiko, 2x na teden, 2x na teden pa delam vaje z utežmi. Skoraj vsak dan pa tudi trebušnjake. 3x 10. Jemljem dodatke po aerobike in secer Protein Delite. Po teh dveh mesecih se ne pozna nobena mišica, trebušne mišice niso izrazite in sredila sem se za 1,5 kg. Prosim ce mi lahko kdo pove kaj naj storim :D
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To feb 18, 2003 10:46

Morala boš malo več povedati os svoji prehrani tokom dneva in os svoji sestavi treninga z utežmi.

Z dnevnim izvajanjem vaj za trebušnjake ne dosežeš nič. So kot vsaka druga mišica in potrebujejo redek, intenziven trening.
Vidli se ti bojo ko boš izgubila maščobo okoli njih to pa je možno le z optimalno dieto.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

mcalex

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2451

Pridružen: Če okt 24, 2002 10:13

Odgovor To feb 18, 2003 11:36

Po moje je problem v prehrani-premalo B in preveč OH.Večina se spoloh ne zaveda da vnese preveč hidratov-različni sokovi ter podobno ker če spiješ liter soka je že to 100 g OH kar se pozna dnevno.In ker odvečni hidrati zadržujejo vodo se zato mišice še manj vidijo kot drugače.
Fit Tovarna Coach - Aleksander
aleksander@fittovarna.com
<< x

miška

Pleničar

Vnosov: 12

Pridružen: Po feb 03, 2003 13:10

Odgovor To feb 18, 2003 12:34

Ko delam z utežmi, delam vsakič vaje za bicepse, dvig 3x10, 2,5kg, ker zaenkrat ne zmorem več, Za noge pa imam uteži po 1 kg, in tudi delam ponovitve 3x10. Po treningu čutim, da so mišice utrujene ampak kot sem rekla ne pozna se nikjer.Tokom dneva se trudim, da imam 5 obrokov (manjših), večinoma brez maščob, (kakšne solate), sadje. sem pa slišala za Fat burnerje in me zanima ce mi bi to lahko pomagal. hvala ;)
<< x

david_off

Mlečnozobec

Vnosov: 154

Pridružen: Po nov 25, 2002 15:44

Kraj: Grosuplje

Odgovor To feb 18, 2003 13:29

Jej 4x malo vecje obroke, lahko, da so obroki
premajhni. Mascobe morajo biti prisotne. Najbolje, da jemljes omega3 kapsule, kar se
mascobnih kislin tice.
Drugace pa vidim, da so tvoji obroki ZANIC.
Treba bo jesti vec beljakovin (Meso, ribe, skuta, ...).

Kar se pa treninga tice, bi pa po mojem mnenju aerobika bila zadosti samo 1x tedensko. Treningi z utezmi lahko ostanejo
2x na teden.

Vaje za bicepse na vsakem treningu niti pod razno ne bo v redu. Delaj jih na vsak tretji trening.

Dovolj pocivaj.

D.
<< x

Goga

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Sr okt 16, 2002 11:55

Odgovor To feb 18, 2003 13:47

Nisem ravno strokovnjak, ampak zdi se mi, da eni vaji za biceps in eni za noge bolj težko rečemo trening. Jaz bi ti predlagala, da začneš z eno vajo za vsako skupino mišic. Če ti je pretežko več serij začni z eno in počasi dodajaj serije in povečuj teže. Trebušnjake naredi 1x, mogoče 2x na teden. 3x10 ne bo zadostovalo.
želim ti veliko uspehov.
<< x

Grega

Mlečnozobec

Vnosov: 221

Pridružen: Sr okt 16, 2002 08:28

Odgovor To feb 18, 2003 13:55

Pripomnil bi to, da ne vem zakaj venomer razlagate intenzivnost treningov, ko niti 10% moskih ne zna intenzivno trenirat, da ne govorimo o ženskah, ki jih je verjetno 10 v celi Sloveniji, ki razumejo intenziven trening z utezmi.
Prvo zadeva, ki jo morajo zenske razcistiti je prehrana in naj ze enkrat umaknejo tist kg sadja na dan in zacno jesti zajtrke.
Miska: se poslusaj pa ljudi, ki ti bodo aerobiko omejil ipd. Če 2x na teden "treniras" z utezmi, probaj narest celo telo oz. imam obcutek, da delas doma, zato skleci, pocepi, dvigovanje nog, poskoki, dvigovanje trupa (ce mas slucajno kje kaksen drog). Glede trebusnjakov pa tudi 2x na teden bo cist dovolj, ampak ne se ustavljat pri stevilki 10, ampak delaj koliko lahko in predvsem delaj pravilno (to je pa tezko napisat kako, ampak preberi clanek na portalu) in predvsem pocasi, mogoce dodaj se potem kaksno serijo dvigovanja nog, ko lezis ipd. Idelno bi pa bilo itak it v fitness, ker ti bo moc napredovala in moras tudi poseci po vecjih obremenitvah.
Na splosno bi se pa prvo osredotocil na prehrano, ker je verjetno to najvecji problem, zato napisi jedilnik.
<< x

david_off

Mlečnozobec

Vnosov: 154

Pridružen: Po nov 25, 2002 15:44

Kraj: Grosuplje

Odgovor To feb 18, 2003 14:08

Miska: se poslusaj pa ljudi, ki ti bodo aerobiko omejil ipd.


Kaj si hotel s tem povedat?
<< x

miška

Pleničar

Vnosov: 12

Pridružen: Po feb 03, 2003 13:10

Odgovor To feb 18, 2003 14:22

Goga nej ti razložim, da s tem ko sem rekla vaje za biceps nisem mislila eno vajo!!Ni vidt da si glih strokovnjak, ker so me vsi zgleda razumel razen tebe.Grega teb pa res hvala, več bi mogl bit takih nasvetov.Kaj pa predlagate glede prehrane. (Samo osnovo). Ker večina že vem, meso, ribe, skuta. Sam problem je da nsim glih pristaš mesa (rdečega).Bolj rib bi rekla.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To feb 18, 2003 14:31

Seveda da manjka beljakovin.
Če so ti všeč ribe super. Dober vir beljakovin in odličen vir omega 3 maščob.žTorej ravno tisto kar moraš dodati.
Izberaj med lososom,sardelami ali kako drugo malo bolj mastno ribo.
Če boš izbrala nemastne dodaj omega 3 maščobe v kaspulah ali pa laneno olje.
Kot vir beljakovin ti prav lahko pridejo tudi beljakovinski napitki.
Probaj zmanjšati uporabo sadja.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Grega

Mlečnozobec

Vnosov: 221

Pridružen: Sr okt 16, 2002 08:28

Odgovor To feb 18, 2003 15:53

Misljeno je bilo NE poslusaj pa ljudi...
Zakaj? Navedi dober razlog zakaj skodi 2x na teden aerobika punci, ki se zmerno ukvarja s telovadbo.
<< x

david_off

Mlečnozobec

Vnosov: 154

Pridružen: Po nov 25, 2002 15:44

Kraj: Grosuplje

Odgovor Sr feb 19, 2003 01:11

Ali se ti ne zdi, da za nekoga, ki zeli izklesat misice, ni najbolje, ce se prevec
ukvarja z aerobnimi aktivnostmi poleg anaerobnih. Aerobika 2x
tedensko pri ze 2 anaerobnih treningih se mi
ne zdi kot najbolj posrecena izbira.

Naj Grom poda svoje mnenje.

D.
<< x

mcalex

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2451

Pridružen: Če okt 24, 2002 10:13

Odgovor Sr feb 19, 2003 08:44

Po moje je boljše 4x tedensko trening z utežmi panič kardia.Še posebej če delaš veliko osnovnih vaj ker ti to bolj pospeši metabolizem kot kardio in s tem skuriš več maščobe.
Fit Tovarna Coach - Aleksander
aleksander@fittovarna.com
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63904

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr feb 19, 2003 10:41

Sem enakega mnenja.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

miška

Pleničar

Vnosov: 12

Pridružen: Po feb 03, 2003 13:10

Odgovor Sr feb 19, 2003 12:23

Kaj pa tune, a pašejo k tem vrstam. A se moram solatam odpovedat , ker sm namrec cist nora na kraljevske solate :P
Naslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.