Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Metapure 2 kg 30e - forum
 
Danes je Ne dec 08, 2019 20:14

"kalorična dieta"

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor To jun 21, 2005 18:00

kia je napisal/-a:Tudi meni ne :smt052


Kia tudi pri ketonski more bit deficit,le razmerje med hranili je drugačno....da nisi ti ketonsko zamenjala za anabolic diet?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jun 21, 2005 18:55

Potreba po kalorijah na ketonski je večja. Oziroma kalorij lahko poješ več kot pri drugih pa boš lahko še vedno v deficitu. Res pa je da del ketonov lahko izločiš tudi z urinom.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor To jun 21, 2005 19:12

Grom,koliko večja?

Jst mam trenutno nekje 10% manj od porabe,pa se mi zdi ok zaenkrat.
<< x

z_unko

Pleničar

Vnosov: 73

Pridružen: Ne apr 03, 2005 22:51

Odgovor To jun 21, 2005 21:00

jaz sem bil na ketonski dijeti pa se mi zdi da sem mel nekaj manj kalorij kot sem jih porabil in deluje izredno dobro.
žunko
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor To jun 21, 2005 21:16

Re: "kalorična dieta"

X-Tina je napisal/-a:A mi lahko kdo opiše dieto z zmanjšanim vnosom kalorij?
Kako se te kalorije sploh šteje?
Ali pomaga?
Kolikšen kalorijski vnos moram imeti, da hujšam (starost: 22 let)?

Hvala in lp!


X-Tina: (ce odmislis debato o ketonski dieti, ki ti jo kot zacetnici in tudi sicer toplo odsvetujem) vsaka dieta (za izgubo telesne mascobe) mora biti dieta z zmanjsanim vnosom kalorij, ce zeli biti učinkovita.

Tvoje telo ima dve vrsti energijskih zalog: zaloge ogljikovih hidratov (v misicah in jetrih v obliki glikogena) in mascobne zaloge. Skladisca za zaloge ogljikovih hidratov so ZELO omejena - vanje shranis cca 1600 kcal energije. Skladisca za mascobne zaloge pa so neskoncno velika oziroma se neskoncno povecujejo. Ko telo dobi PREVEC hranil naenkrat in zapolni glikogenske zaloge, ostalo shrani tja, kjer je vedno dovolj prostora - v mascobe.

Rezim prehrane, ki vodi k izgubi mascobnih zalog, deluje na osnovnem energijskem principu: porabiti moras vec, kot zauzijes (to pomeni "zmanjsan vnos kalorij - zmanjsan namrec GLEDE NA TVOJE dnevne potrebe) in telo (z ustreznim razmerjem hranil in ustreznim rezimom treninga) spraviti v situacijo, ko se bo spravilo na mascobne zaloge. Telo VELIKO raje in VELIKO lazje porablja glikogen iz misic in jeter, saj je uporaba mascob kot vir energije zanj nekoliko tezja, dostop pa malenkost dolgotrajnejsi.

Torej moras ugotoviti, koliko kalorij naj bi zauzila za izgubo mascob. Manj kot porabis. Dve neznanki.

Koliko porabis, ti je napisala kia.
Kakih 14 dni skusaj vsak dan vnesti enako stevilo kcal (recimo 1500). Ce po 14 dneh nisi nic shujsala, je to tvoja dnevna potreba po kcal. Ce si shujsala, si ze bila v t.i. kaloricnem deficitu (primanjkljaju), ce si se zredila, je 1500 kcal zate prevec.

Ko poznas dnevno porabo, jo moras zmanjsati. Koliko bos zmanjsala, je spet vprasanje. 20%, 200-300 kcal... v teh mejah se moras gibati. Pretirano znizanje kcal ti NE BO prineslo zelenih rezultatov - prej nasprotno.

V vsakem primeru moras poznati kaloricne lastnosti hrane. To je malo dolgotrajnejsa, a NADVSE koristna lekcija, ki ti jo zelo priporocam. Sprva bo tezavno, kasneje pa bos ze na uc za marsikateri obrok ocenila, koliko "ga je". Omisli si tehtnico in tabelice, ki jih najdes tukaj: http://www.maxximum-portal.com/sport/fo ... php?t=2145


Obstaja sicer se elegantnejsa, a manj natancna varianta dolocanja dnevnega vnosa, ki bo vodil k izgubljanju zalog. To je formula: telesna teza x 20 kcal, kar pomeni, da dnevno rabis 1100 kcal, ce imas npr 55 kilogramov.
***
www.maxximum.si
<< x

X-Tina

Pleničar

Vnosov: 52

Pridružen: To feb 15, 2005 20:44

Odgovor Sr jun 22, 2005 12:58

uavuu! Tjasa, hvala. Zelo si se potrudila. :)

Zanima me še, ali je pri štetju kalorij potrebno gledati tudi na vse zaužite OH-je in maščobe? Ta ketonska d. me je namreč čist "prevzela".

Ciao!
<< x

kia

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 332

Pridružen: So feb 12, 2005 18:48

Odgovor Sr jun 22, 2005 13:07

Na zacetku ti predagam, da najprej dolocis tvojo dnevno porabo, nato znizas kalorije za **** kcal, potem pa bos pocasi nadgrajevala tvojo dieto tudi s stetjem OH in mascob.

Pri dieti je posebno pomembna vrsta prehrane: to pomeni beljakovine, kompleksni hidrati in nenasicene mascobe.
Veliko je bilo napisanega o tem, veliko jedilnikov pokomentiranih, tako da malo preberi kaksen post, pa se kaj vprasaj, ce bo problem.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr jun 22, 2005 20:49

V začetni fazi je defintivno dovolj da je vnos nižji od porabe.
Kar pa se tiče učinkovtisti je jasno bolj učinkovito če urediš tudi razmerje med hranili. To ne pomeni nujno da mora biti dieta ketonska.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
Prejšnja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 30e - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.