Stran 1 od 1

menjava carb-up / no-carb dnevov

OdgovorObjavljeno: So jun 18, 2005 18:36
Napisal/-a kat.
danes bi morala imeti 5. dan v ciklu cik-cak diete, a sem se zaradi utrujenosti odločila, da bom danes imela dan počitka, in zato sem se tudi "odrekla" carb-up dnevu v korist prvega dne tovrstnega cikla (torej je danes dan z najmanj vnešenih kalorij).
ali je v redu, če naredim tako in če recimo jutrišnji dan vzamem kot tisti z največjim kaloričnim vnosom, in če jutri delam dva treninga (uteži + maščobni tek)? nato pa spet vzamem dan 1 ciklusa?

obstajajo kakšna pravila pri tem kombiniranju?

hvala za odgovor!
:smt001

OdgovorObjavljeno: Ne jun 19, 2005 12:16
Napisal/-a Cuore_V6
pomoje je edino pravilo, da se ti dobro počutiš.
ne pa da se zaradi pravil pretreniraš,...

OdgovorObjavljeno: Po jun 20, 2005 21:13
Napisal/-a Grom
Polniš lahko tudi na dan ko ne treniraš.

OdgovorObjavljeno: Sr jun 22, 2005 13:13
Napisal/-a NiteWalkr
Vendar je boljše polnjenje po treningu, torej na dan treninga. Še dober feeling imaš, ko se ti obsegi malo povečajo in nisi prazen.

OdgovorObjavljeno: Sr jun 22, 2005 20:46
Napisal/-a Grom
Če polniš po treningu potem je učinkovitost polnjenja (kar se tiče zalog glikogena) še večja. Pod pogojem da je trening usmerjen pumparsko in ni zelo intenziven. Preveč mikro poškodb lahko zmanjša polnjenje. Vprašanje pa če % napolnjneost glikogenskih zalog kaj vpliva na hujšanje. To je bolj pomembno če želiš max napolniti za nek trenutek (npr slikanje, tekmo) ne pa kot vmesni dan pri hujšanju.

OdgovorObjavljeno: Če jun 23, 2005 13:27
Napisal/-a NiteWalkr
Gašper Grom je napisal/-a:Če polniš po treningu potem je učinkovitost polnjenja (kar se tiče zalog glikogena) še večja. Pod pogojem da je trening usmerjen pumparsko in ni zelo intenziven. Preveč mikro poškodb lahko zmanjša polnjenje. Vprašanje pa če % napolnjneost glikogenskih zalog kaj vpliva na hujšanje. To je bolj pomembno če želiš max napolniti za nek trenutek (npr slikanje, tekmo) ne pa kot vmesni dan pri hujšanju.


Torej s stališča hujšanja je vseeno ali imaš intenzivni trening ali pumparski?

Mimogrede kako točno zgleda pumparski trening? Verjetno manjša teža, večje število ponovitev in hitra izvedba?

OdgovorObjavljeno: Če jun 23, 2005 20:44
Napisal/-a Grom
S stališča hujšanja po moje ni pomembno a napolniš maksimalno ali normalno. Zato je vsekakor bolje imeti intenziven trening in ni potrebno polniti po treningu. Tako sem vedno delal jaz in je npr letos delal Sašo.....

OdgovorObjavljeno: Če jun 23, 2005 20:46
Napisal/-a Grom
Pumparski trening pomeni manjša teža, več ponovitev in manj odmora med serijami ter tudi več serij. Predvsem pa ne do odpovedi če želiš seveda optimalno polnjenje. Vendar kot pravim to po moje pride bolj v poštev pred zadnjim polnjenjem za tekmo, slikanje....

OdgovorObjavljeno: So nov 05, 2005 22:19
Napisal/-a mortadelca
Mene pa res zanima, kako to zgleda, kaj jeste na dan ko ni off in kaj ko je off, oz. predvsem to ta drugo...koliko česa pojeste? Vse po vrsti, tisto kar imate radi, ali so tudi tu kakšne omejitve na dobre oh, ...? :smt017

OdgovorObjavljeno: So nov 05, 2005 22:49
Napisal/-a marko7
na dan polnenja moreš prevsem kompleksne oh-je jest(škrob) ker če ješ kaj pride je skoraj brezveze kaj delat sploh ker če oš jedel sladko pa maščobe se boš sam redsil pri polnenju pa hočeš glikogen napolnit in ne še več podkožne maščobe ok. :smt003 :smt003 :smt003