Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Danes je Ne dec 08, 2019 20:32

menjava carb-up / no-carb dnevov

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

kat.

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 321

Pridružen: To jun 03, 2003 15:21

Kraj: Ljubljana

Odgovor So jun 18, 2005 18:36

menjava carb-up / no-carb dnevov

danes bi morala imeti 5. dan v ciklu cik-cak diete, a sem se zaradi utrujenosti odločila, da bom danes imela dan počitka, in zato sem se tudi "odrekla" carb-up dnevu v korist prvega dne tovrstnega cikla (torej je danes dan z najmanj vnešenih kalorij).
ali je v redu, če naredim tako in če recimo jutrišnji dan vzamem kot tisti z največjim kaloričnim vnosom, in če jutri delam dva treninga (uteži + maščobni tek)? nato pa spet vzamem dan 1 ciklusa?

obstajajo kakšna pravila pri tem kombiniranju?

hvala za odgovor!
:smt001
<< x

Cuore_V6

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 268

Pridružen: Sr sep 08, 2004 22:30

Kraj: Ljubljana

Odgovor Ne jun 19, 2005 12:16

pomoje je edino pravilo, da se ti dobro počutiš.
ne pa da se zaradi pravil pretreniraš,...
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jun 20, 2005 21:13

Polniš lahko tudi na dan ko ne treniraš.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

NiteWalkr

Mlečnozobec

Vnosov: 140

Pridružen: So feb 08, 2003 00:00

Kraj: Neversugarland

Odgovor Sr jun 22, 2005 13:13

Vendar je boljše polnjenje po treningu, torej na dan treninga. Še dober feeling imaš, ko se ti obsegi malo povečajo in nisi prazen.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr jun 22, 2005 20:46

Če polniš po treningu potem je učinkovitost polnjenja (kar se tiče zalog glikogena) še večja. Pod pogojem da je trening usmerjen pumparsko in ni zelo intenziven. Preveč mikro poškodb lahko zmanjša polnjenje. Vprašanje pa če % napolnjneost glikogenskih zalog kaj vpliva na hujšanje. To je bolj pomembno če želiš max napolniti za nek trenutek (npr slikanje, tekmo) ne pa kot vmesni dan pri hujšanju.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

NiteWalkr

Mlečnozobec

Vnosov: 140

Pridružen: So feb 08, 2003 00:00

Kraj: Neversugarland

Odgovor Če jun 23, 2005 13:27

Gašper Grom je napisal/-a:Če polniš po treningu potem je učinkovitost polnjenja (kar se tiče zalog glikogena) še večja. Pod pogojem da je trening usmerjen pumparsko in ni zelo intenziven. Preveč mikro poškodb lahko zmanjša polnjenje. Vprašanje pa če % napolnjneost glikogenskih zalog kaj vpliva na hujšanje. To je bolj pomembno če želiš max napolniti za nek trenutek (npr slikanje, tekmo) ne pa kot vmesni dan pri hujšanju.


Torej s stališča hujšanja je vseeno ali imaš intenzivni trening ali pumparski?

Mimogrede kako točno zgleda pumparski trening? Verjetno manjša teža, večje število ponovitev in hitra izvedba?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jun 23, 2005 20:44

S stališča hujšanja po moje ni pomembno a napolniš maksimalno ali normalno. Zato je vsekakor bolje imeti intenziven trening in ni potrebno polniti po treningu. Tako sem vedno delal jaz in je npr letos delal Sašo.....
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63900

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jun 23, 2005 20:46

Pumparski trening pomeni manjša teža, več ponovitev in manj odmora med serijami ter tudi več serij. Predvsem pa ne do odpovedi če želiš seveda optimalno polnjenje. Vendar kot pravim to po moje pride bolj v poštev pred zadnjim polnjenjem za tekmo, slikanje....
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

mortadelca

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: Sr nov 02, 2005 19:03

Odgovor So nov 05, 2005 22:19

Mene pa res zanima, kako to zgleda, kaj jeste na dan ko ni off in kaj ko je off, oz. predvsem to ta drugo...koliko česa pojeste? Vse po vrsti, tisto kar imate radi, ali so tudi tu kakšne omejitve na dobre oh, ...? :smt017
<< x

marko7

Mlečnozobec

Vnosov: 418

Pridružen: To avg 02, 2005 13:42

Kraj: Ljubljana

Odgovor So nov 05, 2005 22:49

na dan polnenja moreš prevsem kompleksne oh-je jest(škrob) ker če ješ kaj pride je skoraj brezveze kaj delat sploh ker če oš jedel sladko pa maščobe se boš sam redsil pri polnenju pa hočeš glikogen napolnit in ne še več podkožne maščobe ok. :smt003 :smt003 :smt003

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Sukrin december - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.