Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Activlab 2019-10 FORUM
 
Danes je So okt 19, 2019 23:09

cut in makroti, živila, miti, resnice...

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

nooz

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Če mar 15, 2018 15:15

Odgovor Pe mar 16, 2018 16:56

cut in makroti, živila, miti, resnice...

Pozdravljeni,

sem nova na forumu, sicer pa forum prebiram že kar nekaj časa - vse pohvale! Tu sem nabrala kar nekaj koristnih informacij!

Sem ženska predstavnica skinny fat, 170cm, januarja 57 kg, danes 55kg. 5x na teden trening. Maščoba predvsem in zelo na trebuhu in notranjem delu stegen (dosti boljše od začetka do danes, trebuh pa itak vstraja in se blaaaazno počasi premika dol) Cilj: zmanjšati % maščobe na telesu, zdefinirati telo in predvsem spraviti dol blazinice na spodnjem delu trebuha.

Torej, od 30.1. sem končno po 2h letih porihtala prehrano.
Vse kar pojem je stehtano, več ali manj v naprej pripravljeno, tako da ustreza makrotom 100%. Strogo se držim režima, brez odstopanj.
Najprej sem začela z razmerjem OH - B - M 40% - 40% -20% na dan treninga, na tista 2 off dneva na teden pa več M in manj OH

To je bil nek uvod v prehranjevanje, zdaj pa skoraj 3. teden cikliram OH po principu low low high low low high 0
Na dan pojem cca 1200 kcal:
B 140-150g
OH 50g na low carb in 100g na high carb
M 30g

Prehrano kombiniram s treningi po principu:
PON low carb prsa/biceps/triceps
TOR low carb abs + cardio
SRE high carb noge
ČET low carb hrbet/rame
PETEK low carb off
SOB high carb noge
NED 0 off

Na jedilniku:
B - meso - piščanec, puran, telečje, goveje, pusta skuta, skyr, cottage, ribe, tuna, whey
OH - ovseni kosmiči, šnita pirinega kruha (2, 3x na teden max), basmati riž, sladki krompir (bolj redko)
M - oreščki, rumenjak, olivno olje za solato (žlica) in kokosova maščoba za peko

Kave ne pijem. Pijem pa zeleni čaj.

Pojem 1 kos sadja na dan ob 1. obroku ali pa včasih po treningu- izključno samo pomarančo ali jabolko, mogoče kdaj dodam k skuti nekaj robid/borovnic.
Velikoooo pojem tudi zelenjave, predvsem brokoli, zelena solata, bučke, paprika.


1. Zanima me, če je makro razmerje in kcal ok? Je mogoče premalo maščob? (če bi prešla na 50g na dan na low ali 0 carb ali pustim tako?) kako se vam zdi OH razmerje?
2. OH iz zelenjave štejem ali ne? Najprej sem jih štela, zdaj pa jih ne oz pustim nekaj gramov pred končno dnevno količino OH za zelenjavo (npr če imam 50g oh na dan štejem do 40g in pustim 10g od zelenave). Je to sploh ok ali štejem vse kot prej/ne štejem nič?
3. Kako je s sadjem... Sem sadjeholik po naravi, tokrat pa si s sadjem lajšam željo po sladkem tako da me zanima, če je ta količina torej 1 sadež na dan ok? Opazila sem, da veliko ljudi na cut-u opusti sadje oz občasno poseže po kakšnem jagodičevju.
4. Kot je pri sadju fruktoza me zanima, kako je z mlečnimi izdelki in laktozo, če jih veliko konzumiraš. Naj bi ta ob pretiranem uživanju upočasnjevala napredek...? Mit/resnica? Naj bi bil optimum 1 izdelek na dan? Kako pa je z B iz njih? Zanima me, ker si kakšne dni veliko B iz njih potegnem (vem da so drugi viri boljši) ampak enostavno, če sem dosti od doma zadeve hitro nadoknadim z njimi.

Malo se še lovim, ker sem čisti začetnik v prehrani, tako da bom vesela vaših priporočil/komentarjev! Hvala lp
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne mar 18, 2018 07:02

Re: cut in makroti, živila, miti, resnice...

sem nova na forumu, sicer pa forum prebiram že kar nekaj časa - vse pohvale! Tu sem nabrala kar nekaj koristnih informacij! HVALA...

Sem ženska predstavnica skinny fat, 170cm, januarja 57 kg, danes 55kg. 5x na teden trening. Maščoba predvsem in zelo na trebuhu in notranjem delu stegen (dosti boljše od začetka do danes, trebuh pa itak vstraja in se blaaaazno počasi premika dol) Cilj: zmanjšati % maščobe na telesu, zdefinirati telo in predvsem spraviti dol blazinice na spodnjem delu trebuha. NI RAVNO VELIKO MAŠČOB ZA ŽENSKO

Torej, od 30.1. sem končno po 2h letih porihtala prehrano.
Vse kar pojem je stehtano, več ali manj v naprej pripravljeno, tako da ustreza makrotom 100%. Strogo se držim režima, brez odstopanj.
Najprej sem začela z razmerjem OH - B - M 40% - 40% -20% na dan treninga, na tista 2 off dneva na teden pa več M in manj OH
OK PRISTOP S KATERIM LAHKO DOSEŽEŠ PIKO NA I. SEVEDA PA TEŽKO DRŽIŠ TO NA DOLGI ROK. OZIROMA MORAŠ POSVETITI VELIKO ČASA IN VOLJE..

To je bil nek uvod v prehranjevanje, zdaj pa skoraj 3. teden cikliram OH po principu low low high low low high 0
Na dan pojem cca 1200 kcal:
B 140-150g
OH 50g na low carb in 100g na high carb
M 30g

Prehrano kombiniram s treningi po principu:
PON low carb prsa/biceps/triceps
TOR low carb abs + cardio
SRE high carb noge
ČET low carb hrbet/rame
PETEK low carb off
SOB high carb noge
NED 0 off

Na jedilniku:
B - meso - piščanec, puran, telečje, goveje, pusta skuta, skyr, cottage, ribe, tuna, whey
OH - ovseni kosmiči, šnita pirinega kruha (2, 3x na teden max), basmati riž, sladki krompir (bolj redko)
M - oreščki, rumenjak, olivno olje za solato (žlica) in kokosova maščoba za peko

Kave ne pijem. Pijem pa zeleni čaj.

Pojem 1 kos sadja na dan ob 1. obroku ali pa včasih po treningu- izključno samo pomarančo ali jabolko, mogoče kdaj dodam k skuti nekaj robid/borovnic.
Velikoooo pojem tudi zelenjave, predvsem brokoli, zelena solata, bučke, paprika.


1. Zanima me, če je makro razmerje in kcal ok? Je mogoče premalo maščob? (če bi prešla na 50g na dan na low ali 0 carb ali pustim tako?) kako se vam zdi OH razmerje? PRI TEM PRINCIPU NI. ZA DOLGOROČNO VZDRŽEVANJE IN ZDRAVJE PA PO MOJE NI OK
2. OH iz zelenjave štejem ali ne? Najprej sem jih štela, zdaj pa jih ne oz pustim nekaj gramov pred končno dnevno količino OH za zelenjavo (npr če imam 50g oh na dan štejem do 40g in pustim 10g od zelenave). Je to sploh ok ali štejem vse kot prej/ne štejem nič? NI TREBA. NE PA SE Z ZELENJAVO NAŽIRATI.. RAZŠIRIŠ ŽELODEC IN SI SIT. KASNEJE PA ŠE BOLJ LAČEN
3. Kako je s sadjem... Sem sadjeholik po naravi, tokrat pa si s sadjem lajšam željo po sladkem tako da me zanima, če je ta količina torej 1 sadež na dan ok? Opazila sem, da veliko ljudi na cut-u opusti sadje oz občasno poseže po kakšnem jagodičevju. GLEDE NA OH LAHKO
4. Kot je pri sadju fruktoza me zanima KAK SADEŽ V TEM NI PROBLEM.. KOLIČINE SO LAHKO, kako je z mlečnimi izdelki in laktozo PO MOJIH IZKUŠNJAH LAHKO DELA PROBLEME PRI IZGUBI. PREDVSEM ZARADI VPLIVA NA INZULIN. JE PA ODVISNO OD POSAMEZNIKA. ČE NI NAPREDKA DAŠ VEN IN ZAMENJAŠ Z DRUGIM ŽIVILOM IN VIDIŠ, če jih veliko konzumiraš. Naj bi ta ob pretiranem uživanju upočasnjevala napredek...? Mit/resnica? Naj bi bil optimum 1 izdelek na dan? Kako pa je z B iz njih? Zanima me, ker si kakšne dni veliko B iz njih potegnem (vem da so drugi viri boljši) ampak enostavno, če sem dosti od doma zadeve hitro nadoknadim z njimi. BELJAKOVINE SO V NJEM ZELO KVALITETNE. VPLIV PA ODVISEN KOT SEM REKEL OD POSAMEZNIKA

Malo se še lovim, ker sem čisti začetnik v prehrani, tako da bom vesela vaših priporočil/komentarjev! Hvala lp
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

nooz

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Če mar 15, 2018 15:15

Odgovor To mar 20, 2018 17:10

Re: cut in makroti, živila, miti, resnice...

Super, hvala za odgovor.

Bom eksperimentirala z mlečnimi izdelki in videla; nekako imam feeling da mi ne ustrezajo preveč, bom poskusila zamenjati s še eno porcijo mesa/ribe.

Predvsem sem se odločila da pišem tu, ker se mi zdi, da se zadeva pri meni blaaazno počasi premika dol, tako da si včasih rečem, kaj mi je tega treba.... zato tudi spreminjam stvari in se kot začetnik v prehrani še iščem, ne bi pa rada preveč zgrešila smeri.

Torej pustim vse pribl. isto; moj plan je vzdrževati to do maja, da me pobere kar se le da (upam) in potem po pameti naprej (seveda ne na 1200kcal)

Cikliranje oh mi je všeč, zdi se mi tudi, da se telo dobro odziva. V kolikor se bo ustavilo sem razmišljala, da bi po potrebi začela ciklirati 100g 50g 0g OH? Bi bil ta princip ok za "na konec" ali nima smisla?

Hvala
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To mar 20, 2018 21:00

Re: cut in makroti, živila, miti, resnice...

verjami nekaterim ženskam moram popolnoma ukiniti mlečne da začnejo hujšat pa lahko kalorije dvignejo...

ne vidim smisla v ciklirnaju ker rezultat ne bodo boljši. le težje bo.. lakota, spet razmišlajnje o hrani, več obrokov.. dosti ljudi potegne nazaj v stare navade.

če pa misliš da ti koristi pa probaj mogoče bo.. ampak tvoje LCHF je bila dosti ne Ok za pravo hujšanje.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.