Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
Danes je Pe avg 23, 2019 08:08

ženski problem

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne mar 20, 2005 14:38

Pa lahko oboje na isti dan-npr. zjutri nizko intenzivno, popoldne pa intervalce, al je to bolje razdeliti na razlicne dneve?(Cilj je hujsanje, mam pa ob tem 4x tedensko trening z utezmi po cca. 1 uro-deljeno sp.in zg.del)

Pa da se nekaj vprasam tule, da ne odpiram nove teme: A je res bolje v fazi diete zamenjati rjavi riz s kosmici in zakaj?
Hvala!
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Ne mar 20, 2005 14:39

Zakaj ne, shepard?
Ce ti ne gre PRIMARNO za druge stvari, ki jih dobivas z intervalci, ampak zgolj za kurjenje speha, ne vidim veliko razlogov, zakaj hiita ne na tesce.
***
www.maxximum.si
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Ne mar 20, 2005 14:41

maja je napisal/-a:Pa lahko oboje na isti dan-npr. zjutri nizko intenzivno, popoldne pa intervalce, al je to bolje razdeliti na razlicne dneve?(Cilj je hujsanje, mam pa ob tem 4x tedensko trening z utezmi po cca. 1 uro-deljeno sp.in zg.del)

Pa da se nekaj vprasam tule, da ne odpiram nove teme: A je res bolje v fazi diete zamenjati rjavi riz s kosmici in zakaj?
Hvala!


Kolikokrat pa imas potem kardio?

Glede OHjev ne kompliciraj, ker se ti to nikjer ne bo poznalo. Naj imajo nizek GI in to je to.
***
www.maxximum.si
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne mar 20, 2005 17:29

Zaenkrat se nimam kardia, ampak sem do sedaj delala le z utezmi 4x tedensko(slabih 5 mesecev po poletni pocitniski pavzi),ker mi je bil glavni cilj pridobiti cimvec misicne mase, z aprilom pa mislim dodati tudi kardio in se osredotociti predvsem na izgubo mascobe, ne bi pa pri tem rada izgubila se tistih nekaj tezko pridobljenih misic (ceprav vem, da je neizogibno,da gre s spehom tut del misic stran), ampak bi rada zdefinirala telo pred poletjem, pa ne vem, koliko kardia naj bi bilo pri tem nekje optimalno. (Trening z utezmi mislim ohraniti.) Najvec tezav pa mi kot vecini deklet predstavlja mocnejsi spodnji del, sem pa slisala, da zaradi alfa receptorjev v tem primeru ni priporocljivo pretiravati s cadiom, zato bi lepo prosila za nasvet, kaj to pomeni pretiravati oz. koliko kardia naj dodam svojim treningom. Najlepsa hvala ze vnaprej.

P.S: Tjasa, na slikco lahko recem le UAAAUUUU!!! Me pa zanima, kako pa kaj tvoja borba z mascobnimi blazinicami v sp.delu(ce se ne motim,si mela isti problem, ce sem pa kej zabluzila zdej, se pa iskreno opravicujem)? A je tam tut tak napredek in ce ja, a bo kmal kaksna slikca? Tko, za spodbudo nam smrtnikom, ki zaenkrat lohk sam sanjamo o taksnih trebusnih :smt002 .
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Ne mar 20, 2005 18:14

Jaz imam kardia se pa jos, pa sploh nimam obcutka, da bi kaj bistvenega izgubljala pri MM. Verjetno izgubljam, ampak nic bistvenega. Po moje si po nepotrebnem delas skrbi.

Pa hvala. Sem jih pol ure iskala, tako da ni vse tako svetlece, kot se zdi (trebusnjake mislim). :smt003 Ja, jaz sem tista s "problem cono". Pozna se, ampak bistveno manj. Po rokah sem ze vsa zilasta, rit, noge in ti predeli pa kar po svoje. Ampak mislim si, da me bo pac po zgornjem delu pobralo do konca, ce me bo moralo, ampak tudi na riti bo speh sel stran. PIKA. Slike pa... nekoc, morda. :smt091
***
www.maxximum.si
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63805

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne mar 20, 2005 19:24

Pomembno je da z utežmi ohranjaš teže s katerimi delaš oziroma celo napreduješ ter seveda da imaš dovolj visok vnos beljakovin.Dokler je tako se po moje pri neki normalni količini mišične mase ni potrebno bati za izgubo. Drugo je pri bb nad 100 kg mišic.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne mar 27, 2005 13:15

Ja, sej utezi mislim ohraniti 4x na teden in trenirat kot do sedaj ( se pravi vsake toliko menjati vaje in vecati teze oz. intenzivnost), sam mene pri cardiu,kot sem ze omenila, skrbi ena druga stvar se bolj kot izguba misic, namrec moji ljubi alfa receptorcki, ki so vsi tako lepo locirani na spodnjem delu, da ta ne reagira na nobeno vajo. In me matra to, da sem slisala, da prevec aerobnih na te receptorje vpliva negativno, kar ima za posledico se tezjo izgubo mascobe v te predele, ceprav na druge dele (z beta receptorji) aerobne vplivajo ugodno. V mojem primeru bi torej pretiravanje z aerobnimi vodilo v se vecje nesorazmerje telesa, ce si jst to pravilno razlagam.
Sicer vem, da so aerobne za izgubo mascobe potrebne, ampak kje je tista meja, ko gre ze za pretiravanje, ki aktivira alfa receptorje do te mere, da zavrejo izgubo mascobe in nam s tem onemogocijo ravno tisto, cesar si najbolj zelimo, t.j. koncno koncno koncno opaziti rezultate spartanskega rezima tudi na nasih ritkah? :smt017
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63805

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne mar 27, 2005 18:32

Ne vem, koliko aerobne vplivajo negativno na te receptorje razen v smislu sproščanja adrenalina in noadrenalina, ki potem te receptorje stimulirati in s tem zmanjšujeta izgubo maščobe.
Ne verjamem, da ti kdo zna reči kje je meja.Vsekakor jo pomakneš z blokatorji alfa receptorjev ali pa zdravili, ki zmanjšujejo nastanek.

Ne verjamem pa da je to potrebno.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Po mar 28, 2005 11:41

To vem, sam sm slisala, da tut te zadeve scasoma prenehajo delovati oziroma zacnejo delovati celo kontra. A to res drzi? Ce to ne drzi in ce bi ti te zadeve torej meni priporocil (sej govorimo verjetno o kremi Yochaftir, se motim?), kje bi se kej dal to dobit, glede na to, da tega v trgovinah pri nas glih ne prodajajo :smt003 ?

P.S:Pa daje ta zadeva sploh kaksen omembe vreden ucinek, ali gre zgolj se za eno cudezno kremico , katere ucinek se pozna le v denarnici? Mislim, ce pogledam Tjaso, kok truda je ze vlozila v tak hud rezim, kot ga ma(Tjasa, res vsaka ti cast), pa se se zmeraj muci s spodnjim delom, sem pa prepricana, da je za to kremico ze slisala, lahko sklepam, da ne daje kej dost ucinka, drgac bi se verjetn vse punce veselo mazale s tem in ble vse kot miss fitnes, a ne? (da ne bo pomote, mislim na punce, ki pazijo na prehrano in pretocijo litre svica v fitnesu, pa se se vedno matrajo s preveliko tazadnjo-like myself,itak je pa jasn, da pr tistih,pr katerih je edina telovadba premikanje roke do vrecke s cipsom in nazaj, tut ta kremica ne bo delala cudezev).
BTW, a punce ki tekmujejo v miss fitnes/figure kategoriji tut uporabljajo kaksne posebne dodatke , ali pa svojo popolno postavo res dosezejo le s treningi in postimano prehrano?
<< x

tjasa

Uporabniški avatar

Moderator

Vnosov: 1210

Pridružen: So mar 15, 2003 22:16

Odgovor Po mar 28, 2005 19:24

Maja, danes sem v svojem samopomilovanju (enih parkrat sem morala med basanjem s prsutom in domacim kruhom in potico in jajci in itd. na svez zrak, da sem sploh lahko zdrzala pogled na vse zadovoljne face - razen moje, ki je itak, hvala bogu ne vidim), malo premisljevala o tej tvoji tezi o alfa receptorjih in kardiu... in sem prisla do laicnega sklepa, da nekje PREPROSTO mora biti tocka, ko ti alfici omagajo. In argument? Si kdaj videla kako maratonko z debelo ritjo?

Torej sklep? Je reku Adi... "Je treba delat... ne pa okol ga srat..."

Pusti teorije zarote za politicne frike... in ne obupaj. Saj gre :smt002

Aja. Ne, jaz ne uporabljam nobene kremice. Razen diverina - zal zadnje case PREPOGOSTO! :smt021
***
www.maxximum.si
<< x

anneta

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 17

Pridružen: Če apr 08, 2004 19:58

Kraj: brežice

Odgovor Sr mar 30, 2005 16:51

Aleluja Tjaša :smt004 .

Jst bom rekla samo še AMEN!!!

Tvojemu sestavku bi lahko rekla Biblija za ženske :smt003 !!!

P.s.: Se že printa in bo povečan visel nad pisalno mizo.
<< x

lotusv

Pleničar

Vnosov: 6

Pridružen: Pe apr 29, 2005 08:27

Odgovor Pe apr 29, 2005 08:55

jaz imam tudi problem. stara sem 22, let 8 let sem vegetarijanka in sem ugotovila da sem zadnje case nekako zasvojena z ogljikovimi hidrati, kar me je seveda privedlo do povecanja mascobnega tkiva. sem sicer sportne konstitucije in sport ljubim.
trenutno imam 67 kg na 160 cm, kar pomeni da bi se morala znebit cca 15 kg.
a problem je kako. imam gorsko kolo, teniske, uro polar..sloraj vse...sam se en program treninga in diete rabim.
zanima me znotraj katerega intervala pulza moram trenirat za kar najucinkovitejso porabo mascob. koliko krat na teden?! moj maximal pulz je 201.
poleg tega me zanima, ce je najboljse da se OH za nekaj casa popolnoma odpovem in povecam unos B? jem pa le ribe!

najlepsa hvala in lep pozdrav
lotusv
<< x

koshir

Mlečnozobec

Vnosov: 369

Pridružen: Pe mar 04, 2005 13:09

Odgovor Pe apr 29, 2005 09:55

A ribe je pa ql jest
adijo pamet ce jest razumem te travcakrje
sej ne da mam kej proti njim ampak kake strelajo
meso je za pojest in nimas kej...

LP
<< x

Stasa

Uporabniški avatar

Sugar Free

Vnosov: 4235

Pridružen: Po okt 14, 2002 15:34

Odgovor Pe apr 29, 2005 10:00

A je sploh pomembno, da jih razumes (moras razumeti)? Dovolj je, da si sposoben tolerirat nekatere stvari, ki se pac ne skladajo s tvojim prepricanjem :smt012
<< x

kia

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 332

Pridružen: So feb 12, 2005 18:48

Odgovor Pe apr 29, 2005 10:25

Si ze kdaj slisal za: ZIVI IN PUSTI ZIVETI ?

Ne vem zakaj punci ne morete dat normalnega odgovora namesto da se norcujete iz njenih prehranjevalnih navad. :smt017
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.