Stran 1 od 2

zacetnica v praksi

OdgovorObjavljeno: So feb 12, 2005 20:39
Napisal/-a kia
Hej! :smt006

Kot vidite, se vem je pridruzila se ena plenicarka, ki sicer ze dolgo spremlja tale vas forum (super nov izgled btw:smt023 )...in se sprasuje kaksen nacin bi bil najbolj ustrezen za oblikovanje ne ravno popolne postave. :smt012
Na fitnes hodim ze eno leto, trening imam se mi zdi dokaj v redu. Problem je le prehrana. In to ne v teoriji, ki sem jo kar precej nastudirala, ampak le v praksi. Sem namrec odvisnica hidratov, ki pa seveda povzrocajo le razmnozevanje mojih mascobnih celic in vecanje kilogramov na tehtnici. Zato sem se preprosto odlocila, da jih izlocim iz prehrane.

Zamislila sem si nekje takole: 4 dni okrog 140g B, 60g OH in 30g M, kar znese 1100 kcal, 5. dan pa bi dvignila hidrate, spustila mascobe na 0, B bi ostale nekje na 15%, medtem ko bi kalorije dvignila za kaksnih 200-300.

Koliko sem udarila mimo? :smt119

Jedilnik naj bi bil sestavljen iz pretezno perutnine, tune in ostalih manj mastnih rib, nekaj skute in kaksen jogurt tu in tam...od hidratov pa zelenjava...na high-carb pa seveda hidrati z visokim GI.

No, bila bi zelo vesela, ce malo pokomentirate tole papico, da ne bom zivela v dvomih ce sploh delam prav... :smt002

OdgovorObjavljeno: So feb 12, 2005 23:39
Napisal/-a Grom
Zdi se mi OK. Osebno bi še rahlo povečal kalorije na dan Oh. Sicer pa probaš in vidiš kako se telo odzove. Če boš beljakovine znižala na 15% in maščobe na 0 (če sem prav razumel) bi osebno dodal 15% maščob na obroke ko nimaš oh z visokim GI ali še bolje beljakovine bi povečal.

OdgovorObjavljeno: Ne feb 13, 2005 10:23
Napisal/-a kia
Hvala za spodbuden odgovor! :smt026

Zanima me pa se to, kako je s hidrati zvecer...ali niso priporocljivi ali sploh ne dovoljeni. Govorim seveda o majhni kolicini hidratov, ki jih dobim pretezno iz skute ali (izredno) male kolicine jogurta. Naj raje skuto jem zjutraj, zvecer pa kaksne beljake ali tuno, ali se smem obcasno tudi "pregresiti" :smt002 in jesti skuto tudi zvecer?

OdgovorObjavljeno: Ne feb 13, 2005 20:24
Napisal/-a Grom
Lahko. Vendar ne pretiravaj z mlečnimi izdelki.

OdgovorObjavljeno: Po feb 14, 2005 19:02
Napisal/-a Stasa
Od vseh mlečnih izdelkov je skuta še najbolj OK, saj vsebuje 4x več B kot OH, medtem ko je pri jogurtih včasih skoraj obratno :smt012 Jaz jo jem ponavadi dopoldan ali zjutraj, zvečer pa raje kakšen zrezek in solato z olivnim.

OdgovorObjavljeno: Po feb 14, 2005 19:33
Napisal/-a kia
Saj vem, da jogurt sploh ni priporočljiv, zato se ga izogibam kolikor je možno (čeprav ga obožujem :smt012 ).

Zvečer pa imam problem, ker pridem zelo pozno domov in ponavadi nimam ne časa ne energije, da bi si zavezala se predpasnik in se spravila za stedilnik.
Potem pa bolj kaksna tuna ali pa piscancje light hrenovke padejo. Vse lepo in prav, samo po kaksnem mesecu enih in istih vecerij je bolj :smt078 kot :beer;

OdgovorObjavljeno: Po feb 14, 2005 20:26
Napisal/-a tjasa
Kia, pri meni je podobno. Komu se da zvecer se hrano pripravljat - in to LACEN.

No, da se (preverjeno), sicer pa si lahko pripravis vnaprej - kolikor je mozno.

Moje izkusnje so namrec take, da ce se zelis cimuspesneje drzati zacrtane diete, je dobro, ce cimvec stvari predvidis in pripravis vnaprej. Ce namrec lacen pripavljas hrano... :smt021 :smt018

OdgovorObjavljeno: Po feb 14, 2005 20:32
Napisal/-a Stasa
Se strinjam - to je pogubna kombinacija. Jaz si zrezke vsaj potolčem in začinim, da jih potem samo vržem na ponev in so 10 min gotovi. In pa zelje me tudi rešuje zadnje čase pred večerno lakoto ... toliko, kot sem pojedla zelja v zadnjih 2 tednih, ga pomojem nisem cel life. Ga kupim kar narezanega, pol vrečke v skledo, malo bazilike, česna in soli ter balzamico in olivno, včasih še naribano trdokuhano jajce :smt007 Aja, kaj pa jajca za zvečer? Recimo 2 rumenjaka in ene 4 beljake pa malo puranjih prsi zraven?

OdgovorObjavljeno: Po feb 14, 2005 21:55
Napisal/-a kia
Ja, jajca tudi velikokrat pridejo v postev. Predvsem beljaki, rumenjakom se bolj kot ne izogibam.
Drugace pa vem, da je zelenjava najboljsa resitev pred enormno lakoto..sama pojem veliko zelene solate - zato pa mi ze skoraj rastejo dolga usesa in zobje :smt003 Ampak kaj hocemo..za lepoto je treba potrpeti :smt002

Drugace pa hvala punce :smt058 (in fant seveda..da ne bo pomote Gasper :smt003 )

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 07:33
Napisal/-a majci
Staša Grom je napisal/-a:In pa zelje me tudi rešuje zadnje čase pred večerno lakoto ... toliko, kot sem pojedla zelja v zadnjih 2 tednih, ga pomojem nisem cel life. Ga kupim kar narezanega, pol vrečke v skledo, malo bazilike, česna in soli ter balzamico in olivno, včasih še naribano trdokuhano jajce :smt007


Jaz imam tudi občutek, da bom kmalu postala zajec glede na količino zelja, ki jo pojem :smt081 Moja naljubša kombinacija je belo in rdeče zelje, korenček, rdeči fižol in koruza z balzamičnim kisom in bučnim oljem. Tole bi lahko jedla tudi 10x na dan :smt003 ampak večinoma fižol in koruzo kar izpustim - preveč OH :smt009

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 08:03
Napisal/-a kia
Saj zelje ze pride v postev...ampak koruza, korenje in fizol pa imajo vsi veliko OH in kar visok GI. :smt011 No ja, pri korenju je odvisno ali je skuhan ali surov..surov ima nekoliko nizji GI. :smt016

Vidim pa, da imate vse podobne probleme kar se vecerij tice... Ampak saj veste..skupaj zmoremo vec :smt003

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 10:50
Napisal/-a Stasa
Majči, vidim, da imava podobne večerje :smt003 Jaz si tudi dam pol rdečega in pol belega, v katerem je pa še minimalno koruze in korenja (ampak res malenkost, tako da se ne sekiram kaj preveč). Bučno olje sem se pa čisto odvadila (kar sama od sebe), čeprav mi je še zdaj fuuul dobro. Ampak od kar imam olivno iz Korčule, se mi nobeno drugo sploh ne zalušta.

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 11:13
Napisal/-a majci
Staša Grom je napisal/-a:Majči, vidim, da imava podobne večerje :smt003 Jaz si tudi dam pol rdečega in pol belega, v katerem je pa še minimalno koruze in korenja (ampak res malenkost, tako da se ne sekiram kaj preveč). Bučno olje sem se pa čisto odvadila (kar sama od sebe), čeprav mi je še zdaj fuuul dobro. Ampak od kar imam olivno iz Korčule, se mi nobeno drugo sploh ne zalušta.


Jaz pa olivnega ful ne maram. Imam pa domače bučno olje, ki ga mešam z ekstra rastlinskim oljem Gea (1:1). Koruzo in fižol dam samo na dan, ko imam trening.

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 19:25
Napisal/-a Grom
Samo v info, da so za izgubo maščobe pomembne omega 3 in omega9 maščobne kisline. Mislim da je bučno predvsem omega6.

OdgovorObjavljeno: To feb 15, 2005 20:46
Napisal/-a majci
Gašper Grom je napisal/-a:Samo v info, da so za izgubo maščobe pomembne omega 3 in omega9 maščobne kisline. Mislim da je bučno predvsem omega6.


In kje so vse w9?
Kakšno pa se ti glede sestave zdi tole http://www.gea.si/izdelki/gea/olja/ekstra_rastlinsko.htm?