Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
Danes je Sr nov 13, 2019 06:27

carb-up dan

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 05, 2004 11:30

carb-up dan

A bi mi lahko prosim kdo napisal, kako naj bi izgledal carb-up dan? Predvsem me zanima, katere oh je na ta dan najbolje jesti ter koliko vec od obicajnega, da to vpliva na dvig leptina? Kaksno naj bo ta dan razmerje oh-b-m in ali naj bo zadnji obrok pred spanjem tudi predvsem iz oh ali pa naj bo (kot druge dneve) predvsem beljakovinski? Se najbolj vesela bi bla, ce bi mi kdo napisal konkreten primer jedilnika za ta dan, predvsem kaksna punca, ka kolicine oh-jev, ki jih na ta dan pojeste fantje, se meni osebno zdijo nepredstavljive, ne vem pa, kako dolociti kolicino, ki bi bila primerna zame. Hvala!
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Ne dec 05, 2004 19:09

Poudarek naj bi bil na kompleksnih OH-jih z visokim GI (krompir,maltodekstrin,korn flakes npr,..),pa seveda dobri stari riž.Branit se pa te ni treba tudi kakšnih enostavnih OH-jev,pod pogojem da živilo ne vsebuje maščob(da se ne bi slučajno bašela s kakimi torticami :)).Maščobe zreduciraš na minimum.(do max 10 %)

Torej v razmerju kalorij pribl. takole B-OH-M 30-60-10.
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po dec 06, 2004 09:15

Fruktozo oziroma vire se splača v prvih obrokih. Ko pa so jetra dokaj polna nikakor ne.
Odvisno kaj je sploh cil polnjenja. Če hujšanje je potem predvsem dvig leptina. Tu rabiš OH ki gredo hitro v glukozo in dobro dvignejo leptin. To pa fruktoza ni.

Če pa želiš le polniti zaloge potem fruktoza v prvem delu ja.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 10:31

Cilj je dvig leptina. Sadje torej v tem primeru sploh ne pride v postev?(tut zjutraj ne?). Kateri oh-ji pa gredo hitro v glukozo(-kje je ze tista tabela?)? In kateri od teh so kompleksni? Kaksen riz pa?-tut na ta dan rjav in parboiled al raj belega, k ma mal visji gi? PA je kej bistvena razlika, ce jes ta dan sam riz, kot ce jes kaksne duge oh z visokim gi? Mislim, zakaj je ravno riz tako cenjen-v cem se razlikuje od ostalih oh?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne dec 12, 2004 10:44

Kak sadež zjutraj ne bo škodil . Še posebaj ne, če si imela prejšni večer trening ali pa zjutraj aerobne. Dokler so jetra prazna glikogena je fruktoza ok.

Glavna dejavnika za dvig leptina sta raven glukoze v krvi in količina sproščenega inzulina. To seveda najlažje dosežeš z dodajanjem glukoze ali maltodextrinom. Vendar lahko pride v tem primeru do previsoke ravni oziroma viška in kopičenja maščobe. Zato jih uporabljam zjutraj na začetku polnjenja in okoli treninga, če ga slučajno imam ta dan. Uporabljam maltodextrin.

Tekom dneva pa imam raje krompir, bel riž, njoke, gres... Torej kompleksne oh, ki ne vsebujejo veliko vlaknin.
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 10:58

Njama, to se pa prav dobro slisi:2 ;handclap; :handclap; :handclap; Ker priznam, da bi mi blo mal hudo cel dan sam riz jest. Da si pa brez slabe vesti lohk privoscim njoke, pa se mal skute zraven...mmm, sej ne morm verjet!. Pa da o gresu ne govorim! Kaj naj ti recem-polepsal si mi praznike ;). Sam se neki me pri tem zanima: Koliko naj bi ta dan sli gor s kcal, ker naj bi povecanje oh preseglo znizanje b, pa me zanima za koliko?
<< x

shepard

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 181

Pridružen: Sr dec 01, 2004 20:57

Odgovor Ne dec 12, 2004 13:56

kolikor jaz vem, naj bi pri kalorijah ostala na istem, zato tudi zmanjšaš maščobo na minimum.
Ravnotako ustrezno zmanjšaš beljakovine. npr. na 1,5 kg/tt
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 14:24

A res?!? To je pa zame novo. Namrec jst sm pa slisala, da je treba ta dan tut s kcal it gor, saj naj bi nihanje s kcal pri nekaterih vplivalo na hitrost presnove celo bolj kot nihanje z oh. Kwa je zdej res?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne dec 12, 2004 14:43

Kalorije vsekakor dvigni.(sam sem jih dvifnil za okoli 3000) Beljakovine in maščobe znižaj na 15% kaloričnega vnosa. Sam dam na ta dan maščobe na minimum.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 15:00

Zate verjamem, da si lohk privoscis dvig kcal za 3000, jst bi pa po mojem kaj kmalu postala pujs, ce bi jih res tolk zvisala,ker mam namrec mal manj misic kt ti :D :D :D . A bi blo zame nekje 500 kcal vec po tvoje dovolj (drgac mam nekje 1500 kcal/dan v 5-6 obrokih)? In kako je misljeno teh 15%- a tolk naj bo b in m skupi al nej bo vsakega posebej po 15 %?
PA se 1 vprasanje mam: Vceri sem prvic po mescu in pol hude discipline v fitnesu in zone diete (ki mi ful ful ustreza in tut rezultati so zlo fajni) mela grozen napad zelje po sladkem(tisti dnevi pac :)) in sm kr precej pretiravala s sladkarijami. Zdej me pa to ful zre, da sm si s tem vse pokvarla(ceprav realno vem, da to ni res, sam psiha je pac mocnejsa), pa me zanima, kaj lahko storim, da bodo posledice tega cim manjse(to me zanima tut za v bodoce, ker se zavedam, da je nerealno pricakovati, da taksnih napadov nikoli vec ne bo)? Koliko casa pa sploh traja, da telo odvecne kcal pretvori v mascobo?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne dec 12, 2004 18:38

[quote]Originally posted by maja
Zate verjamem, da si lohk privoscis dvig kcal za 3000, jst bi pa po mojem kaj kmalu postala pujs, ce bi jih res tolk zvisala,ker mam namrec mal manj misic kt ti :D :D :D . A bi blo zame nekje 500 kcal vec po tvoje dovolj (drgac mam nekje 1500 kcal/dan v 5-6 obrokih)?

SAM SEM JIH PODVOJIL. OD 3000 NA 6000 KCAL.

In kako je misljeno teh 15%- a tolk naj bo b in m skupi al nej bo vsakega posebej po 15 %?

PO MOJE BOLJE SKUPAJ.

PA se 1 vprasanje mam: Vceri sem prvic po mescu in pol hude discipline v fitnesu in zone diete (ki mi ful ful ustreza in tut rezultati so zlo fajni) mela grozen napad zelje po sladkem(tisti dnevi pac :)) in sm kr precej pretiravala s sladkarijami. Zdej me pa to ful zre, da sm si s tem vse pokvarla(ceprav realno vem, da to ni res, sam psiha je pac mocnejsa), pa me zanima, kaj lahko storim, da bodo posledice tega cim manjse(to me zanima tut za v bodoce, ker se zavedam, da je nerealno pricakovati, da taksnih napadov nikoli vec ne bo)? Koliko casa pa sploh traja, da telo odvecne kcal pretvori v mascobo?

ČE GRE ZA OBČASNO GOLJUFANJE NE VIDIM PROBLEMA. ČE SE SEVEDA DRUGAČE DRžIŠ. ZARADI ENEGA NAžIRANJA TEDENSKO Z VSEM MOžNIM SE NE MOREŠ ZREDITI. KVRČRMU DA TI MOTIVACIJO IN ENERGIJO ZA NADALJEVANJE DIETE IN NAPORNEJŠE TRENINGE. SEVEDA TO NE SME BITI IZGOVOR ZA POGOSTO NAžIRANJE.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Ne dec 12, 2004 18:49

Večji problem je če se vsak dan po malo pregrešiš(in s tem misliš da ni nič),sam ka pomisliš kolk se ti pol to konec tedna,meseca(dirty kcal)nanese....No če je ta greška po treningu ali zjutraj verjetn niti ni problem.

Jst raje 1x tedensko mal jače.:)
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 19:19

Sej sploh ne mislim iskati izgovorov. Malo me je le vrglo, ker tega nisem pricakovala. Zone dieta mi namrec, kot sem omenila, ful ustreza in se je drzim brez tezav, ocitno pa sem se temu(in rezultatom) malce prezgodaj zacela veseliti ter sem pozabila na previdnost pri nacrtovanju obrokov, pa se mi je mascevalo. Ampak iz napak se ucimo, tko da ceprav pravis, da se zaradi tega ne bom zredila, je to vseeno prevec porazno za mojo psiho in ocitno je bolje, da si vnaprej naredim nacrt za off dan, drugace prehitro dobim obcutek, da nimam vec kontrole in to pol potegne za sabo en kup problemov. Pa sej punce bodo najbrz vedle, o cem govorim, a ne;) .
Mas pa prav glede motivacije, ker sm danes ful besna na sebe in vem, da si ne bom dovolila, da bi se kaj takega kmalu ponovilo in bom skusala s treningi cimprej nadoknaditi oziroma se preseci zamujeno!!! Ma ce bi bil fitnes danes odprt, bi bla zdej ze tam, tko pa kumi cakam jutri, ker vem, da bom dala vse od sebe! Tko da je res-jeza ti da neverjetno energijo!!! Se ti pa najlepse zahvaljujem, ker si me malo potolazil, sama sm si namrec ze zacela predstavljati, kako se tiste cokoladice in podoben s..t selijo na mojo tazadno :D. Tko da ti res najlepsa hvala!!!

P.S: A ti mas ostale dneve na low-carb? Ker jst jih nimam in ne vem, ce je pol v redu tolk povecati kcal oz. ce je sploh potrebno imeti carb dan. Je pa res, da mam vecino oh iz zelenjave in kosmicev, na dan tezjih treningov pa dodam zgolj se malo rjavega riza, tko da mi za psiho carb dan 1x tedensko ful ustreza. A mi ga ti priporocas in ali je potrebno potem naslednji dan kaj zmanjsati oh in povecati b, ali pa naj se enostavno vrnem zoniranju? Hvala vnaprej!
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne dec 12, 2004 19:25

Aja, pa se to sm pozabla: Nekak mi ne gre v racun, da se od prenaziranja 1x tedensko ne mores zrediti-a to velja tut ce pojes npr. 5000 kcal vec(sej ne govorim o seb, da ne bo pomote, ka tak hudo spet ni blo :D )? Ce ja, mi prosim naj nekdo pojasni, kako je to mogoce, ker si res ne predstavljam, kam grejo potem vse te odvecne kcal ce ne v speh? Hvala!
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Ne dec 12, 2004 19:36

Nekaj jih valda gre v &quot;špeh&quot;,sam telo je zmožno narediti v enem dnevo določeno količino maščobnih oblog in čez to mejo,pač ne gre.In glede na to da čez teden pokuriš npr 3 x več maščob kot jih na tisti dan dobiš,to ni problem.
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
Naslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Crush Bar FORUM Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.