Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Cruhs Forum Postani Fit
 
Danes je Sr avg 21, 2019 19:16

zone dieta drugic

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor So okt 30, 2004 17:00

zone dieta drugic

Se par vprasanj, kar se tice omenjene diete s 33% vnosom makronutrientov v vsakem obroku:

1) A je potrebno imeti v vsakem obroku nekaj kompleksnih oh, ali pa so lahko vsi oh-ji v obroku iz zelenjave?

2) Nabavila sem omega 3 kapsule, na etiketi pa pise, da se ne sme vzeti vec kot 2 tableti dnevno. A je ta kolicina potem zadosti za cel dan, ali pa naj k preostalim 3 obrokom(dnevno jih imam namrec 5) vseeno dodam laneno olje?

3) Kako pa je z olivnim oljem-naj bi bilo tudi prisotno v vsakem obroku, ker tako naj bi bile v vsakem obroku prisotne omega 3,6 in9 mascobne kisline? Kaksno naj bi bilo kolicinsko razmerje lanenega in olivnega olja v obroku?

4) A je whey proteine s hitrim sproscanjem obvezno jemati le po treningu, ali pa je mogoce kako upocasniti njihovo sproscanje in jih tako uporabiti tudi kot nadomestek dnevnega obroka(npr. jih zmesamo z mlekom, otrobi,...)?

Ok, to bi bilo zaenkrat vse. Najlepsa hvala ze vnaprej.
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor So okt 30, 2004 17:18

Originally posted by maja
Se par vprasanj, kar se tice omenjene diete s 33% vnosom makronutrientov v vsakem obroku:

1) A je potrebno imeti v vsakem obroku nekaj kompleksnih oh, ali pa so lahko vsi oh-ji v obroku iz zelenjave?

POD ZELENJAVO SPADAJO KOMPLEKSNI OH-JI...DRGAČ PA NAJBOLJE DA JIH DOBIŠ ŠE IZ RJAVEGA/BASMATEGA RIžA,OVSENIH KOSMIČEV,POLNOZRNATEGA KRUHA/TESTENIN,...PO TRENING OBROKU(1H PO WHEY-JU) PA MIRNE DUŠE TUDI KROMPIR,NAVADNE TESTENINE,BEL RIž,..

2) Nabavila sem omega 3 kapsule, na etiketi pa pise, da se ne sme vzeti vec kot 2 tableti dnevno. A je ta kolicina potem zadosti za cel dan, ali pa naj k preostalim 3 obrokom(dnevno jih imam namrec 5) vseeno dodam laneno olje?

KOLIKO MILIGRAMSKE SO KAPSULE IMAŠ??
ČE MAŠ 1000 MG BI MORALA BIT DOZA NEKJE OD3-5 KAPSUL DNEVNO.

3) Kako pa je z olivnim oljem-naj bi bilo tudi prisotno v vsakem obroku, ker tako naj bi bile v vsakem obroku prisotne omega 3,6 in9 mascobne kisline? Kaksno naj bi bilo kolicinsko razmerje lanenega in olivnega olja v obroku?

RAZMERJE OLIVNO-LANENO OLJE PO MOJE NEKJE 3-1(2-1 ???).NI NUJNO DA IMAŠ OB VSAKEM OBROKU VSE TRI MAŠČOBNE KISLINE(RAZEN ČE SI SMRTNO PIKOLOVSKA :D)..BOLJ VAžNO JE DA SE TI ČEZ CEL DAN IZIDE RAZMERJE.(RESDA TUD MAL RAZPOREDIŠ VSE SKUP NE PA POL DNEVA OLIVNO,POL LANENO NPR...:))

4) A je whey proteine s hitrim sproscanjem obvezno jemati le po treningu, ali pa je mogoce kako upocasniti njihovo sproscanje in jih tako uporabiti tudi kot nadomestek dnevnega obroka(npr. jih zmesamo z mlekom, otrobi,...)?

TAKO JE...ČE HOČEŠ UPOČASNIT SPROŠČANJE JIH LAHK ZMEŠAŠ S SKUTO,MLEKOM,...NAREDIŠ PALAČINKE ITD
Ok, to bi bilo zaenkrat vse. Najlepsa hvala ze vnaprej.
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne okt 31, 2004 08:36

Ma ti si srce :yo; :yo; :yo; :yo; !!! Ej res ti najlepsa hvala za tako hiter in natancen odgovor. Samo se to me zanima, ko si napisal, da najbolje da kompleksne oh dobim iz riza ipd.- a to pol velja za vsak obrok? A je to bolje kot ce so vsi kompleksni oh zgolj iz zelenjave, (razen mogoce v 1 ali 2 obrokih dnevno, kjer dodam se ovsene kosmice ali riz ipd.)?

Aja, pa belga kruha, krompirja, testenin, koruze in podobnih reci sem se ze zdavnaj odvadila jest, mogoce pojem le kak kos pri mojem off obroku, drgac pa nisem glih nek ljubitelj tega in mam velik raj zelenjavo kot prilogo(zelenobarvno, ne pa korenje in podobno), zato sem pa tut poslala to vprasanje glede oh-jev.

Torej na kratko: Ali lahko pridobim vse kompleksne oh iz zelenjave, ali pa moram v obroke (vse ali le v nekaj dnevno?) vkljuciti tudi druge vire oh?
Hvala!

P.S: Sla preverit kapsule omega 3. So po 500 mg, zraven pa je opozorilo, da se dnevna kolicina 2 kapsul ne sme prekoraciti. Tko da zdej nc jasno. :dunno;
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Ne okt 31, 2004 13:06

Originally posted by maja
Samo se to me zanima, ko si napisal, da najbolje da kompleksne oh dobim iz riza ipd.- a to pol velja za vsak obrok? A je to bolje kot ce so vsi kompleksni oh zgolj iz zelenjave, (razen mogoce v 1 ali 2 obrokih dnevno, kjer dodam se ovsene kosmice ali riz ipd.)?

ZADNJI OBROK JE BOLJE ČE JE SAMO IZ ZELENJAVE,PRI DRUGIH PA JE LAHK V VSAKEM MAL KOMPLEKSNIH TAKO IZ ZELENJAVE KOT IZ RIžA,KOSMIČEV ITD



Torej na kratko: Ali lahko pridobim vse kompleksne oh iz zelenjave, ali pa moram v obroke (vse ali le v nekaj dnevno?) vkljuciti tudi druge vire oh?
Hvala!

...KOT SEM ZGORAJ NAPISAL,JE PA RES DA ČE MAŠ FULL ZELENJAVE PRI PARIH OBROKIH,TI NIMA SMISLA DODAJAT NOVIH Z DRUGIMI VIRI.

P.S: Sla preverit kapsule omega 3. So po 500 mg, zraven pa je opozorilo, da se dnevna kolicina 2 kapsul ne sme prekoraciti. Tko da zdej nc jasno. :dunno;


TO PIŠE ZARADI ZAKONA,,,,TKO PAČ JE:) ...SAM TI NI TREBA BRAT RESNO TEGA OPOZORILA,TAKO DA LAHK DNEVNO VZAMEŠ OB VSAKEM OBROKU 1.(OKOL 6 DNEVNO)

GUD LAK ;)
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Ne okt 31, 2004 16:11

TENK JU:D
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Po nov 01, 2004 17:08

Evo spomnla sm se se enga vprasanja : Ce imas konstanten vnos hranil v razmerju 33% kcal, a je pol vseeno priporocljivo met 1x tedensko carb up, da malce sokiras telo in potem hitreje porablja mascobe, ali pa to ni potrebno, ker mas ze tako vsak dan zadosti oh?
<< x

ronnie

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 2696

Pridružen: So maj 17, 2003 17:13

Kraj: Nova Gorica

Odgovor Po nov 01, 2004 17:38

Po moje je priporočljivo....metabolizem se zlo hitro &quot;navadi&quot; na diete ponavad.(padec leptin).Na tisti dan zvečaj oh-je na 50-60%,maščobe reduciraj na 10%..ostalo beljakovine.
Enjoy the journey, not the destination !!

www.lukafilipic.blogspot.com
<< x

maja

Pleničar

Vnosov: 89

Pridružen: Po jun 09, 2003 17:40

Odgovor Pe nov 05, 2004 21:27

Hvala! Me je odgovor zelo razveselil :D

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Cruhs Forum One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.