Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Danes je Ne dec 08, 2019 03:42

Pomoč pri izgubi telestne teže

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

klaara25

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To maj 03, 2016 21:26

Odgovor To maj 03, 2016 21:38

Pomoč pri izgubi telestne teže

Živjo,
prosim vas za pomoč.
Stara sem 17 let, velika 165cm in težka 58kg. Sem velika športnica vendar moja prehrana ni najbolj poštimana. Cilj je izgubiti odvečno maščobo da se mi bojo tudi mišice bolj poznale. Do maja sem imela poudarek na mišicah z malo kardia zdaj bom pa obrnila ker treniram tek in morm delat nazaj na kondiciji. Treniram 3x na teden atletiko kjer več ali manj tečemo intervale in šprintamo in na koncu še nekaj vaj za moč, 1x na teden fitnes noge in trebušne, 2x na teden dolge proge z vajami za moč na koncu. Jedilnik sem si zamislila tako:
Zajtrk: ovseni kosmiči, banana, mleko, črna kava
Malica (v šoli): imam kuhan vegetarjanski obrok ki se razlikuje-dobivamo zelenjavno pašto, zelenjavni riž, sojini s krompirjem,..
Kosilo doma: spet kuhano in se razlikuje (sem odvisna na starše)-gratinirana zelenja, zelenjavna pašta, zelenjavne mineštre, krompirji na en in drug način,...
Po treningu: whey proteini in sadje
Takega jedilnika se držim zdaj 4 dni uspešno in nisem nič lačna in se mi zdi uredu. Mi bo pomagalo iti dol recimo 4kg za stalno. Predusem je cilj da obdržim potem tak jedilnik. Cukr sm za nekaj časa črtala vn da se malo sčistim. Aja meso pri meni odpade ker sem vegetarjanka.
Vode popijem okoli 2,5l na dan.
Zahvaljujem se vsem za pomoč.
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Sr maj 04, 2016 07:50

Re: Pomoč pri izgubi telestne teže

Brez zamere toda pišeš, da si sladkor črtala a tvoj jedilnik bazira pretežno na sladkorju. Če boš jedla manj, kot boš porabila boš defenitivno šla 4 kile dol, toda dvomim da dolgoročno in predvsem izgubila boš mišiče prej kot maščobo pri takem jedilniku.
<< x

klaara25

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To maj 03, 2016 21:26

Odgovor Sr maj 04, 2016 13:53

Re: Pomoč pri izgubi telestne teže

Se opravičujem mišljeno je bilo kot predelan sladkor. Razne mlečne čokolade, bomboni in tako.
<< x

klaara25

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To maj 03, 2016 21:26

Odgovor Sr maj 04, 2016 13:54

Re: Pomoč pri izgubi telestne teže

UrosS je napisal/-a:Brez zamere toda pišeš, da si sladkor črtala a tvoj jedilnik bazira pretežno na sladkorju. Če boš jedla manj, kot boš porabila boš defenitivno šla 4 kile dol, toda dvomim da dolgoročno in predvsem izgubila boš mišiče prej kot maščobo pri takem jedilniku.


Kako bi izgubila maščobo?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če maj 05, 2016 06:05

Re: Pomoč pri izgubi telestne teže

riž=testetnine=sladkor
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

nothing_personal

Pleničar

Vnosov: 17

Pridružen: So apr 23, 2016 21:30

Odgovor Ne maj 08, 2016 14:54

Re: Pomoč pri izgubi telestne teže

klaara25 je napisal/-a:Živjo,
prosim vas za pomoč.
Stara sem 17 let, velika 165cm in težka 58kg. Sem velika športnica vendar moja prehrana ni najbolj poštimana. Cilj je izgubiti odvečno maščobo da se mi bojo tudi mišice bolj poznale. Do maja sem imela poudarek na mišicah z malo kardia zdaj bom pa obrnila ker treniram tek in morm delat nazaj na kondiciji. Treniram 3x na teden atletiko kjer več ali manj tečemo intervale in šprintamo in na koncu še nekaj vaj za moč, 1x na teden fitnes noge in trebušne, 2x na teden dolge proge z vajami za moč na koncu. Jedilnik sem si zamislila tako:
Zajtrk: ovseni kosmiči, banana, mleko, črna kava
Malica (v šoli): imam kuhan vegetarjanski obrok ki se razlikuje-dobivamo zelenjavno pašto, zelenjavni riž, sojini s krompirjem,..
Kosilo doma: spet kuhano in se razlikuje (sem odvisna na starše)-gratinirana zelenja, zelenjavna pašta, zelenjavne mineštre, krompirji na en in drug način,...
Po treningu: whey proteini in sadje
Takega jedilnika se držim zdaj 4 dni uspešno in nisem nič lačna in se mi zdi uredu. Mi bo pomagalo iti dol recimo 4kg za stalno. Predusem je cilj da obdržim potem tak jedilnik. Cukr sm za nekaj časa črtala vn da se malo sčistim. Aja meso pri meni odpade ker sem vegetarjanka.
Vode popijem okoli 2,5l na dan.
Zahvaljujem se vsem za pomoč.


Zdravo,

sicer sem sama precejšen laik na področju prehrane, ampak ker imam po drugi strani kar precej izkušenj z brezmesno prehrano (oz. zadnje čase tudi brez živalskih produktov), bom vseeno poskusila podati komentar na jedilnik, ki si si ga zastavila. Zavedam se namreč, kako lahko se pri tovrstni prehrani nabere presežna količina OH-jev, še posebej če si obrokov večinoma ne pripravljaš sam. To pa seveda še ne pomeni, da mislim, da OH-ji niso potrebni, ampak da je dobro posegati po malo bolj kompleksnih in zraven paziti tudi na količino, obenem pa paziti, da v obroke vključuješ tudi vire beljakovin, seveda pa tudi kvalitetnih maščob (slednje meni sicer še vedno povzroča nekaj preglavic).

Kar se tiče beljakovin, se zdi meni tofu res precej uporabna zadeva (dobra sestava, možnost neštetih kombinacij, obenem pa tudi cenovna dostopnost). Na tem mestu se ne bi spuščala v "(ne)problematičnost soje", ker je zadeva precej kompleksna in daleč od tega, da bi bila črno-bela, podobno kot pri vprašanju GMO-jev. Še posebej ker v tem primeru še zdaleč niso vprašljive samo neke "neposredne oblike", npr. tofu, ampak je soja praktično povsod. Poleg tega pa, kolikor mi je znano, v EU ni dovoljeno prodajati gensko spremenjene soje v obliki prehrane, namenjene neposredno ljudem, medtem ko se za krmo živali lahko uporabljam. Ampak okej, zdaj sem že zašla. Skratka, če nimaš kakšnih posebnih zadržkov glede tofuja, ga lahko uporabiš za popestritev svojega jedilnika. Meni v zadnjem času zelo ustreza v kombinaciji z različno zelenjavo oziroma gobicami, recimo:

Slika

Jed je zelo nasitna (sama sicer zraven načeloma pojem še par kosov polnozrnatega prepečenca) in enostavna za pripravo, tako da bi mogoče lahko kaj takega uvrstila na svoj jedilnik za zajtrk ali večerjo. Rumeno je zaradi kurkume, to lahko mirno tudi izpustiš, čeprav sama po sebi nima nekega izrazitega okusa. Aha, pa priporočam, da izbereš kakšen mehkejši tofu, pride bolje vse skupaj. Recimo v Hoferju dobiš zelo primernega za 2 € na 350 gramov (upam, da je to dovoljeno napisati).

Potem tvoje kosilo v šoli in doma je v bistvu polno OH-jev, kar sta ti hotela predhodnika povedati, obenem pa ne vidim kakšnih posebnih beljakovin. Mogoče bi si lahko vsaj doma na hitro pripravila kosilo sama? Zadeva je lahko končana prej kot v pol ure, vzameš pač zelenjavo, ki jo imate na izbiro, tudi tukaj lahko uporabiš tofu (pa brez skrbi, da bo enolično, ker tofu itak prevzame okuse, tako da vsakič izpade nekoliko drugače oz. se skrije med druge sestavine) in manjšo količino OH-jev (npr. riž, proso, ajda, bulgur ipd., odvisno od tega, kaj imaš na voljo). Mogoče lahko to tudi naslednji dan vzameš s seboj v šolo za malico, ne vem, koliko si se pač pripravljena prilagajati ... Tudi kakšne beljakovinske kroglice si lahko pripraviš iz proteinov in jih vzameš s seboj za malico. Skratka, ne potrebuješ spet toliko kuharskih spretnosti in časa, verjetno pa se lahko tudi s starši dogovoriš, da so ti na voljo določena živila? Pazi predvsem na to, da poleg ogljikovih hidratov v vsak obrok vključuješ tudi druga makrohranila, če boš imela pa še kakšna druga vprašanja, sem ti pa na voljo, ker se mi zdi, da je malo zmeden zdaj ta zapis. :)

Upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Pa srečno.

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


 
Crush Bar FORUM One More razprodaja
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.