Stran 2 od 2

OdgovorObjavljeno: To okt 05, 2004 11:10
Napisal/-a garfield
[i] Zelenjave ne štej kot OH, lahko jo poješ kolikor hočeš.


Pa ne ravno vse zelenjave, drugače bo mal težje hujšat obneomejeni količini krompirja in korenja recimo:D

Mogoče še nekaj v prid low-carb dietam kar utegne zanimat predvsem punce:

http://www.cnn.com/2004/HEALTH/diet.fit ... index.html

OdgovorObjavljeno: To okt 05, 2004 11:41
Napisal/-a w8lifter
Krompirja se seveda ne šteje med zelenjavo, to je jasno, drugače imaš pa prav. Korenje ima precej cukra, najboljša je zelena zelenjava, npr. brokoli, stročji fižol, solata...Kdor se vdaj približno spozna na BB-prehrano, te stvari ve, drugače pa je najbolje pogledat v kako razpredelnico s hranilnimi vrednostmi. Seveda pa je razlika, če si na low carbs ali ne - če furaš low carbs, tud z zelenjavo ni dobro pretiravat.

OdgovorObjavljeno: To okt 05, 2004 12:33
Napisal/-a garfield
Odkar je ena moja znanka dajala sinu po vsakem obroku po vrečko enemona in se čudila, da nič ne hujša, sem raje natančen...:qwe;

OdgovorObjavljeno: Če okt 07, 2004 19:37
Napisal/-a maja
No, jst se trenutno drzim zone jedilnika, in mi ful ustreza, kar pomeni, da nisem lacna in da nimam tako hudih cravingov po oh, kot sem jih imela pri nizkohidratni dieti, ko je pol cez vikend sel cel hladilnik. Pravzaprav zaenkrat sploh se nimam cravingov po oh, sicer je pa res, da prakticiram zoniranje sele par tednov, tko da bomo vidli, kako bo naprej. Jem pa tako, da imam po 5-6 obrokov dnevno, vsakega po cca 250-300 kcal, ne uporabljam pa metodo blokov, ampak merim beljakovine po dlani, oh pa po pesti, kar je lazja metoda zoniranja. Primer mojega jedilnika bi pa bil taksen(za vceraj): 1)puranji zrezek(cca 100g) + 250 g brokolija z zlicko olivnega olja + 2 paradiznika+kapsula omega3
2)(to bla na faksu)= 'solatka': 250 g strocjega fizola z zlicko olivnega olja+1 paradiznik + 2 golici + 30g smarskega roka(malomastnega)
3)=2, le da namesto 2 golic 1 trdo kuhano jajce
cez 2.5 ure 'domaci' trening za spodnji del, cca 1.5 ure: 20 min ogrevanja(tek), 3 serije po 12 ponovitev sirokih in navadnih pocepov, izpadnih korakov(navadnih in v stran) in 'good morningsov', to vse z 1.5 kg utezmi, 30 min aerobnih(tek).
4)takoj za tem 2merici Whey z vodo, cez eno uro pa 30 g ovsenih kosmicev z 2 dcl mleka(1.6%) in pestjo lanenega semena
5)cca 1h pred spanjem 2 konzervi sardin v lastem soku+skleda zelene solate(z olivnim oljem)+kapsula omega 3
No, to bi bil primer mojega enodnevnega jedilnika, je pa priblizno tko vsak dan, le da kombiniram se kaksne druge vire b in oh(predvsem vlaknasto zelenjavo, ni sans o kaksnem korenju ali krompirju in podobnem shitu). Aja, pa spijem cca 3 litre vode, mislim pa to pocasi se povecat, vsaj na 4 litre. A bi bil jedilnik torej v redu, ali bi morala se kaj spremeniti?Bi bla zlo hvalezna, da me opozorite, ce slucajno delam kaksno hudo napako.

OdgovorObjavljeno: Po okt 11, 2004 18:16
Napisal/-a maja
Aja, pa se neki me zanima pri zone dieti: ce mam od oh pri obrokih predvsem zelenjavo in en obrok dnevno ovsene kosmice(kot je opisano), a pol morm tut cez vikend povecati oh ali pa naj tudi takrat furam omenjeni rezim brez sprememb?

OdgovorObjavljeno: Po nov 08, 2004 22:06
Napisal/-a cruiser
Originally posted by Caccoo
Ma dj low carb je men tok bedna dietaaa... , ker se pol ko imaš day off sploh ne moreš kontrolirat z hrano, poješ vola...



Hmm.. zanimivo. Jst sem pa imel dost velke probleme pojest 200g sojinih spagetov in potem 5ur kasneje 24cm pizzo (navadno s koruzo in papriko).

Danes, prvi dan ponovno nizkega OH pa sploh ne cutim neke lakote. Se prav silim da spravim vase tistih 1800kcal (pri 185cm, 101kg) :qwe;:2:10;

OdgovorObjavljeno: Po nov 08, 2004 23:00
Napisal/-a annah
Originally posted by cruiser
..Se prav silim da spravim vase tistih 1800kcal (pri 185cm, 101kg) :qwe;:2:10;


:eeek; :eeek; :eeek; S 1800kcal niti js ne "preživim", ka šele 100 kilogramski tip. :)