Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
Danes je Če dec 12, 2019 12:50

KAJ DELAM NAROBE

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

DM1976

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: So maj 23, 2015 18:31

Odgovor Pe mar 04, 2016 10:20

KAJ DELAM NAROBE

Pozdravljeni.
Sem mamica dveh predšolskih otrok. Stara 38 let. Nisem debela, postavo sem brez težav po obeh porodih dobila nazaj, zadnji dve leti pa sem pridobila 2 kg ki mi ne gresta dol. Pa me ne moti toliko teža (pri 163 cm sem težka 53 kg) problem je ker mi je vse šlo v zadnjico in stegna, kjer imam v bistvu največ maščobe oz. tudi celulit. Tega bi se rada znebila, ker res grdo zgleda in so mi vse hlače preozke.

Zadnjih nekaj mesecev prebiram o LCHF prehranjevanju. Ugotovila sem, da sem verjetno jedla premalo maščob, ker sem občasno imela nihanja pri tem prehranjevanju, in sem posegla po sladkarijah. Od sredine januarja sem se vzela v roke in res pazim pri prehrani in telovadim doma, ampak v petih-šestih tednih ni bilo kakšnih rezultatov v cm, v kg pa mogoče pol kg. Največ odstopanj v cm je pri trebuhu in v pasu, ker sedaj res nisem več napihnjena, vključila sem maščobe in nimam niti potrebe po sladkarijah. Jem večinoma jajca, meso, ribe, olive,olivc, kokosovo maščobo, vso zelenjavo.
pogrešam zjutraj ovsene kosmiče in sadje ampak sem pripravljena potrpeti.

moj jedilnik zgleda nekako takole
5.30topla limonada, kava(črna),
6.00 kefir in banana
v službi med 8.00-9.00 (2 jajca +malo masla ali 2 rezini LCHF kruha z maslom, kuhanim jajcem,papriko)
12.30 meso/ribe + zelenjava(pečene bučke/paprike/cvetača, brokoli...)+ nekaj oliv
16.00 kava , pest oreškov
18.30-19.00 zelena solata, paprika, olive + kuhano jajce/pišč. meso/tuna

a ja po treningu zadnji teden popijem še 30b whey

telovadim doma, vaje za zadnjico, trebuh, roke, noge (fitness blender)

očitno nekaj delam narobe, ker pravih rezultatov ni, ali pa je mogoče res še prezgodaj in sem le neučakana.

prosim za pomoč
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63907

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 04, 2016 13:03

Re: KAJ DELAM NAROBE

v osnovi že zjutraj velika napaka. takoj poješ cukr, dvigneš inzulin, preprečiš kurjenje maščob a večji del dneva in zavisiš od cukra..

seveda dosti ljudi s tem nima problema, veliko jih ima. in če ne gre je to sigurno pomemben dejavnik lahko
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DM1976

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: So maj 23, 2015 18:31

Odgovor Pe mar 04, 2016 13:27

Re: KAJ DELAM NAROBE

Če prav razumem kefir in banana ni o.k. to dam preč, kaj pa ostalo? je o.k.?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63907

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe mar 04, 2016 13:29

Re: KAJ DELAM NAROBE

z zajtrk najslabš+ ne vem zakaj bi sploh takrati bil obrok če je potem kmalu spet?

dele hidratov daj bolj v večrni del.. dopoldan pa b+f+zelenjavo
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DM1976

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: So maj 23, 2015 18:31

Odgovor Pe mar 04, 2016 13:31

Re: KAJ DELAM NAROBE

najlepša hvala za odgovore. Se bom tega držala pa potem videla kako bo.
lp

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


 
Crush Bar FORUM Fitness November 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.