Stran 1 od 1

New beginning

OdgovorObjavljeno: Pe feb 05, 2016 18:53
Napisal/-a deathangel
AlohaSlika
Stara sem 20 let, tehtam 73 kg ( Slika ), moja višina pa je 164 cm.
V fitnes sedaj hodim že približno leto in pol. V tem času sem pridobila na mišični masi, kar opazim pri dvigu moje moči, kot tudi mišicah Slika .
A kljub temu, da v trening vložim ogromno truda, mi prehrana rahlo peša.

Moj povprečni jedilnik zgleda približno takole:
Zajtrk: ovseni kosmiči+mleko+ še eni kosmiči ( v majhni posodici)
8.30-10.00 - trening - vsak dan druga misična skupina
Po treningu: BCCA+ Proteini
Kosilo: Jajca(+ tuna/toast sir)... če sem na faxu, imam kot kosilo ponavadi solato
Večerja: ponavadi nič, ampak če že pa pojem banano (1-2)

Ne jem veliko, kot tudi ( pomojem mnenju)nezdravo, ampak očitno še zmeraj delam nekaj narobe Slika .
Vsekakor pa se hočem izogniti fazi stradanja, s katero sem pred prebližno 7 leti izgubila 10kg, a kaj ko sem jih pa dobila nazaj ?Slika

Najlepša hvala za odgovore

Re: New beginning

OdgovorObjavljeno: Pe feb 05, 2016 22:29
Napisal/-a FRAN
Stradanje ni rešitev! Bolje je, da dosežeš stanje ko nisi lačna, pa kljub temu dnevno vneseš vsa hranila...

Večerja naj bo z beljakovinami in zdravimi maščobami!

Re: New beginning

OdgovorObjavljeno: To feb 09, 2016 19:07
Napisal/-a deathangel
zanima me če je moj izračun pravilen:
moj BMR je 2413, kar pomeni da je to stanje s katerim vzdržujem težo. Temu odštejem 10% kar pomeni, da dobim 2171,7 kcal.
Ali je ta zadnja številka tista številka, ki je pomembna za izgubo maščobe?

Re: New beginning

OdgovorObjavljeno: Sr feb 10, 2016 00:29
Napisal/-a Grom
Zelo teoreticno... Odvisno od marsicesa.. Lahko startas s tem in potem vidis kaj se dogaja