Stran 1 od 1

Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 14:18
Napisal/-a bodibilder
Ker sem še vedno v fazi učenja, sem se odločil da v upanju da izboljšam moje razumevanje izgube maščobe, odprem tukaj eno temo v keri napišem po mojih dosedanjih izkušnjah in po tem kaj sem prebral, najbolj pomembne stvari pri izgubi maščobe in stvari katere pripomorejo le temu.

Vas ki ste pri tem profiji pa bi prosil da komentirate če je kaj od tega napačno dejstvo, pa tudi dodate lahko še kakšne druge stvari ki jih nisem omenil.

Torej moja trenutna lestvica :

- Deficit kalorij, torej da vneseš čez dan manj kalorij v telo kot pa jih telo porabi
- Zadosten počitek/spanec
- Trening z utežmi nekajkrat tedensko
- Da ne pretiravaš z treningi/kardio/hiit.. ( 4-5 krat na teden mogoče, po 1 uro al pa 1 uro pa pol treningi bi naj bli nek približek čemur strmeti )
- Zadostne količine tekočine ( voda )
- Izločiti junk food, zmanjšati nekatere stvari kot sadje in fruktoza.. če je želja po kaki sladkariji ali čem potem v vrsti cheat meala tu in tam ampak redko
- Si razdeliti obroke na večkrat dnevno, bolje kot pa 1-2 vlka dnevna obroka
- jesti dosti zelenjave in zadostno količino beljakovin in zdravih maščob
- zmanjšati oz omejiti OH, prav tako jesti čimbolj polnovredne OH, in manj bele moke itd..
- omejiti ali izločiti alkohol
- kardio ni tak efektivn, če že potem zjutraj na prazni želodec
- hiit je bolj priporočljiv in bi naj dokazano pomagal

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 14:20
Napisal/-a Grom
kaj je razlika med belo in črno moko glede hujšanja?

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 19:25
Napisal/-a bodibilder
Polnozrnate stvari bi naj imele manjši glikemični indeks, ali ne?

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 20:31
Napisal/-a Grom
črna moka običajno sicer nima veze s polnozrnato.. in na koncu je vse skupaj zelo hitro isto. cukr v krvi

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Sr sep 09, 2015 14:53
Napisal/-a bodibilder
Torej je popolnoma vseeno tako iz vidika hujšanja kot iz zdravstvenega vidika če uživamo polnozrnate stvari ali pa take iz bele moke?
Z mojimi drugimi točkami ki sem jih napisal se strinjaš da držijo?

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Sr sep 09, 2015 15:44
Napisal/-a vidorando
bodibilder je napisal/-a:- Deficit kalorij, torej da vneseš čez dan manj kalorij v telo kot pa jih telo porabi DA
- Zadosten počitek/spanec DA
- Trening z utežmi nekajkrat tedensko NI NUJNO
- Da ne pretiravaš z treningi/kardio/hiit.. ( 4-5 krat na teden mogoče, po 1 uro al pa 1 uro pa pol treningi bi naj bli nek približek čemur strmeti ) DA
- Zadostne količine tekočine ( voda ) DA
- Izločiti junk food, zmanjšati nekatere stvari kot sadje in fruktoza.. če je želja po kaki sladkariji ali čem potem v vrsti cheat meala tu in tam ampak redko JUNKA NE RABIŠ SPLOH. TELO NE ČUTI POTREBE, ČE MU ZAGOTOVIŠ DOVOLJ KVALITETNIH MAŠČOB IN ZREDUCIRAŠ OH.
- Si razdeliti obroke na večkrat dnevno, bolje kot pa 1-2 vlka dnevna obroka RAZEN ČE JE CILJ BODYBUILDING
- jesti dosti zelenjave in zadostno količino beljakovin in zdravih maščob DEFINITIVNO
- zmanjšati oz omejiti OH, prav tako jesti čimbolj polnovredne OH, in manj bele moke itd.. ZMANJŠATI DA, IZBRATI PA RAJE TISTE BREZ GLUTENA, ČE JIH ŽE IMAŠ KAJ. SEVEDA JIH IMAŠ V ZADNJEM DNEVNEM OBROKU
- omejiti ali izločiti alkohol DEFINITIVNO
- kardio ni tak efektivn, če že potem zjutraj na prazni želodec
- hiit je bolj priporočljiv in bi naj dokazano pomagal NE ČE SI LOW CARB. NA LOW CARB JE BOLJE ZJUTRAJ NA TEŠČE IN NIZKO-INTENZIVNI. TAKO KURIŠ VEČINOMA MAŠČOBO. HIIT BI V TAKEM STANJU KURIL BOLJ GLIKOGEN. KER PA GLIKOGENSKIH ZALOG NA LOW CARB NIMAŠ PRAV DOSTI BI POTEM TELO DOBILO ENERGIJO IZ BELJAKOVIN V MIŠICAH. TOREJ KURIŠ MIŠICE. TAKO PRAVI DAVE PALUMBO :)

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Sr sep 09, 2015 16:55
Napisal/-a Grom
Če pa si na low carb dolgo je pa itak vseno ker kuriš fat tudi pri visokih intenzvinsotih.

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Sr sep 09, 2015 19:10
Napisal/-a bodibilder
Ok super, še eno vprašanje, je res tako velika razlika če ješ OH zvečer kot pa če jih ješ vjutro? Ker opažam da se na tem forumu zadnje čase dosti govori o tem da se bi naj OH jedlo zvečer in bilo tako bolj efektivno.
Jaz trenutno jem OH vjutro in pa po treningu z utežmi, zvečer pa jem skuto katera bi naj bila super jed pred spanjem kar se tiče izgube mišic, tako sem načeloma nekak se poučil o tem, sem v zmoti?

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Če sep 10, 2015 05:04
Napisal/-a GymRage
O tem, da boš kar izgubil mišice čez noč.Slika
OH raje okoli treninga, zjutraj nadaljuj s porabo lastnih M - obroki iz M in B.

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Če sep 10, 2015 06:16
Napisal/-a bodibilder
Ok, torej zjutraj raje B in M, OH pa recimo pred in po treningu, tako bi bilo bolj smotrno?
Malo me edino skrbi da ne bom imel nič energije med delom v službi.

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Če sep 10, 2015 07:48
Napisal/-a Grom
poglej se v ogledalo in vprašaj. ali nimam na sebi dovolj energiije? mogoče jo le ne znam uporabiti..

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Pe sep 11, 2015 18:26
Napisal/-a bodibilder
Še eno vprašanje, vjutro bi naj bil kardio efektivn na tešče in bi naj kuril predvsem maščobe v telesu. Pravijo pa eni da na prazn želodec eni pa da pred tem je smotrno zaužiti whey. Kako je z tem?
Pa potem po treningu? Whey? Whey + Maltodextrin?

Re: Najpomembnejši dejavniki za izgubo maščobe

OdgovorObjavljeno: Pe sep 11, 2015 19:32
Napisal/-a Grom
če si odvisen od sladkorjev je tako
če si odvisen od sladkorjev je tudi pametno da prej spiješ kak whey
oh po treningu ne rabiš nujno. tudi če jih na splošno uživaš veliko.. razen če treniraš 2x na dan in zelo pogosto ali pa imaš ogromno mišic