Stran 1 od 1

Hujšanje - jedilnik

OdgovorObjavljeno: Po sep 07, 2015 20:54
Napisal/-a Sanni
Pozdravljeni, visoka sem 165cm, imam 58 kil. Problem imam pri jedilniku. Hoče izgubiti maščobo. Imam veliko mišične mase (redno telovadim z utežmi), problem imam le pri hrani. Recimo, da sem nekoliko zmedena. Sestavila sem tale jedilnik.

ZAJTRK: 3 JAJCA+ZELENJAVA+KAVA ALI ZELENI ČAJ
MALICA: KEFIR Z PROTEINI, CHIA SEMENI IN INDIJSKIM TROPOTCEM+MALO VODE=TO NASTANE DOKAJ NASITNO
KOSILO:SIR NA ŽARU+ŠAMPINJONI+OLIVE
MALICA:AVOKADO+KUHANO JAJCE
VEČERJA:SOLATA+TUNA V LASTNEM OLJU.

Ali je ta jedilnik vredu, če želim zgubiti par kilc in seveda maščobo? Predvsem se mi ne gre,da zgubim kilograme. Gre se mi, da odstranim odvečno maščobo.

P.s: oreščov ne dajem na jedilnik, ker se nikamor ne morem ustaviti samo pri 10 številki :D

Re: Hujšanje - jedilnik

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 05:40
Napisal/-a Grom
testiraš

Re: Hujšanje - jedilnik

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 08:25
Napisal/-a Sanni
Ja. Od danes naprej imam ta jedilnik. Oz. jedilnik za en dan je to, ostale dni bo podobno. upam, da nebom preveč lačna, zaradi zelo nizkega oh. sicer sem že prej testirala ketonsko, samo problem je bil, ker občasno kolesarim (40km), in sem pred treningom premalo pojedla oh...skoraj nič... in potem sem zaradi tolike porabe kalorij začela spet jesti (ker sem bila toliko lačna) še isti dan svinjarijo... in dieta se je prekinila seveda.

Re: Hujšanje - jedilnik

OdgovorObjavljeno: To sep 08, 2015 09:53
Napisal/-a Grom
to ni ravno prava katonska
je pa low carb. zna delati probleme pri lakoti