Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Ne okt 20, 2019 18:31

Hujšanje - kako naprej?

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Lolalu

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To jun 30, 2015 10:43

Odgovor To jun 30, 2015 11:52

Hujšanje - kako naprej?

Živjo,

sem ženska, stara 30 let. Visoka sem 168cm in trenutno tehtam 95kg.
Že vse od rojstva sem okrogla in odkar pomnim, se borim z odvečnimi kilogrami. Sem tipično endomorfni tip, za povrh še s PCOS (sindrom policističnih jajčnikov). Skozi različna obdobja mi je teža nihala, 5 let nazaj pa mi je uspelo priti na 70 kg. "Uspeh" je bil zgolj zaradi izredno nizkega kaloričnega vnosa. In tako se je v vseh teh petih letih kljub zdravemu načinu prehranjevanja vse in še več povrnilo.

Ob poplavi tako različnih si informacij kako se pravilno in zdravo prehranjevati, sem očitno izbrala napačno pot. Po oklevanju sem se odločila, da vas poprosim za pomoč pri moji nadaljni poti.
Danes sem prvič po dveh letih stopila na tehtnico in po pravici povedano, nisem pričakovala tako visoke številke. Namreč intenzivno gibam že več kot 1 leto (prej sem prakticirala hitro hojo v hrib, še prej tek in aerobne vadbe), začela sem s Focus T-25, ga parkrat obdelala, da sem pridobila na kondiciji in seveda precej tudi na mišični masi. Trenutno izvajam Insanity 6x tedensko, 1x na teden grem v gore. Telo se je delno že preoblikovalo, obsegi se manjšajo. Kg pa očitno ostajajo.

Moj dan
ZAJTRK: - kos doma spečenega polnozrnatega brezglutenskega (z ajdo) kruha
- 1/2 avokada, keto dimljen losos, limonin sok ali domač tunin namaz s kislo smetano ali mlečni namaz s sušeno govedino in svežo papriko ali 2 jajca na oko

MALICA: - zelen smoothie (1 kos sadja + špinača/solata/zelena + voda) ali grški jogurt z jagodičevjem

KOSILO: - piščanec/govedina/riba z zelenjavo + zelena solata ali jajčna omleta z zelenjavo + zelena solata (pikica ali nič oljčnega olja, jabolčni kis, himalajska sol)

MALICA: po vadbi pure whey v vodi + 1 vrstica temne čokolade brez sladkorja Cavalier (ne vsak dan)

VEČERJA: enaka sestava kot kosilo, le manjša količina + kapsula ribjega olja

Pijem le vodo, 3 do 4 L na dan.
Vse pečem na kokosovem olju, za solato oljčno, občasno uporabim tudi surovo maslo.
1x tedensko si privoščim off obrok.

Torej, kaj delam narobe? Veliko lažje bi mi bilo vztrajati, če bi poznala pravo pot.

Po prebiranju foruma sem prišla do novih spoznanj:
- za zajtrk jajca + zelenjavo
- kos sadja samo še občasno
Nadomestim moje jutranje OH potem pri večerji? Ali jih popolnoma izločim in mi ostanejo le še tisti iz zelenjave?
OH zelo slabo presnavljam, me grozno napihnejo in naredijo utrujeno. Zato pečem zgolj brezglutenski kruh, kateri mi ne povzroča težav. Se bojim, da bi na dolgi rok zelo težko zdržala brez njih.

Danes sem spet začela vpisovati v MFP. Kot neto cal mi je določil 1270, prištela sem še vadbo, s katero pokurim cca 500cal = 1770cal
Je to ok? Kakšna naj bo sestava v %?

Že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč v upanju, da se tokrat le začne premikati v pravo smer :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jun 30, 2015 14:19

Re: Hujšanje - kako naprej?

Tvoj problem je inzulin. To kažejo tudi zdravstvene težave, ki so čisto povezane s tem. Za moje edina dolgoročna rešitev LCHF prehrana. Vsaj jaz nebi niti trenutek razmišljal.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Lolalu

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To jun 30, 2015 10:43

Odgovor To jun 30, 2015 15:17

Re: Hujšanje - kako naprej?

Hvala, sem pričakovala tak odgovor :)
Se že izobražujem.. :)

Poročam!
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jun 30, 2015 15:43

Re: Hujšanje - kako naprej?

ok :)
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.