Stran 1 od 1

Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: So jun 13, 2015 21:15
Napisal/-a fitmami
Sem se odločila, da vas vendarle vprašam za nasvet...
Sem novopečena mamica štiri mesečni punčki. Ker so moji kg med nosečnostjo narasli za 20 kg, ostalo pa mi jih je še 10, sem se odločila, da se z njimi spopadem. Sem visoko motivirana, ker mi občutek, da se dobro počutim v svojem telesu res veliko pomeni.
Aha še to- ne dojim več že dva meseca, naj pa povem, da jemljem eutirox zaradi operacije na ščitnici ,izvidi ščitn. hormonov so vsi b.p.
Problem je, ker mi sedaj teža stoji že odkar sem rodila, kljub temu, da je moj tempo na visokih obratih (mroda preveč stresnih hormonov??:-)) in da sem že najmanj 14 dni na low carb (samo zelenjava) prehrani.
Prehranjujem se torej večinoma z beljakovinsko hrano (ribe, jajca, meso, občasno skuta, sir) in pa zelenjava ter oreški in olja (kokosovo, omega 3, olivno). sadje le jagodičevje. Ker mi občasno še vedno zapaše kaj sladkega (očitno sem bila na OH precej "navlečena"), si naredim maxxdessert, to pa je tudi edina pregreha. Moram pa reči, da se mi je pa apetit pdkar sem izločila OH bistveno zmanjšal in tudi počutim se bolje kot prej.
Vprašanje je torej, ali naj vztrajam na ketogeni oz. lowcarb prehrani in bodo rezultati slej ko prej prišli ali to nima smisla, če (spolni) hormoni še niso uravnani po nosečnosti? Kakšno je vaše mnenje? In prosim za namig o tem, kak način prehranjevanja mi svetujete, če se želim znebiti 10 kg.
Hvala in veliko uspehov še naprej.

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: Po jun 15, 2015 10:54
Napisal/-a Grom
taka prehrana če tudi dodaš nekaj oh torej omejeno OH predvsem sladkor in škrob lahko samo koristi. ne ke zaradi videza... ne izogibaj se naravnim nasičenim maščobam itd..

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: Po jun 15, 2015 22:53
Napisal/-a fitmami
Hvala za odgovor šefe GromSlika

me pa skrbi samo ena zadeva in sicer...sumim, da telo sedaj prav "stavka", ker sem se dostikrat prej posluževala raznih hitrih nizkomaščobnih diet, tudi postenj. Občutek imam kot da hrani rezerve za...morda za čas, ko je vnosa premalo? Se da na kak način "prebuditi" metabolizem oz. telo, da začne kurit shranjene maščobe v obliki maščobnih blazinic?
Koliko naj sploh zažijem (kilokalorij), če imam najmanj 10kg preveč (iz 77kg bi prišla na vsaj 67 kg).

Hvala že vnaprej.

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: To jun 16, 2015 09:03
Napisal/-a Grom
da se prebuditi presnovo.. imeti moraš dovolj beljakovin, nekaj kvalitetnih maščob in vsa mikrohranila. zelo pametno je imeti tudi trening z obremenitvijo. zelo pomembno v taki situaciji. trikrat na teden celo telo dovolj.
kalorije rahlo dvigaš.. koliko je odvisno od marsčiesa. in kalorija v bombnem kalorimetru ni enaka kaloriji v telesu

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: To jun 16, 2015 19:53
Napisal/-a fitmami
Hvala za nasvete. Mikrohranila so mišljene vitam.-miner.tablete (activ woman ali katere svetujete)?
A lahko prosim še za komentar jedilnika... je dovolj-premalo belajkovin oz.maščob/dan?
zajtrk: skuša+kumara+ paradižnik ali pa 2 jajca z bučko in nekaj šampinjoni
malica: pest lešnikov+2x omega 3+limonada
kosilo: meso ali ribe z zelenjavo in solato (kdaj tudi grško solato)
malica: 2x omega 3 in maxxdessert z 1 dcl kokosovega mleka in vode
večerja: solata z ribo ali jajcem ali feta sirom, malo koruze , paradižnik
Fitnes pa ...ja, odločitev zanj je padla, tek 2-3x tedensko bom obdržala za sprostitev.

Hvala in lep dan še naprej!

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: Sr jun 17, 2015 09:05
Napisal/-a Grom
še drugi obrok daj nekaj malega beljakovin

Re: Hujšanje po porodu

OdgovorObjavljeno: Če jun 18, 2015 20:57
Napisal/-a fitmami
Hvala.
Vsekakor pa bom morala najprej urediti tsh , ker sem bila včeraj na pregledu in je spet narasel...tako da se ne čudim, zakaj teža stoji (želodček lahek in prazen, lakote ni, a obseg in maščobne blazinice ostajajo:-)).

Uspešen dan.