Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Sr nov 20, 2019 21:13

Težava pri hujšanju :(

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

riflex

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To nov 08, 2011 16:34

Odgovor To feb 24, 2015 20:55

Težava pri hujšanju :(

Živjo,

pred kratkim sem se odločila za ketonsko dieto (sedaj teče peti teden) prva dva tedna je vse potekalo super, izgubila sem 3kg, zdaj pa se je nekako ustavilo (teža ostaja enaka z nihanjem +- 0.3 kg). Moj cilj je izguba odvečne maščobe in kg hkrati pa boljše počutje in več energije.

Jedilnik izgleda nekako tako:
ZAJTRK: 2 jajca ALI tuna v olivnem olju (če pa grem zjutraj na trening pa prej spijem samo whey in zamenjam malico in zajtrk)
MALICA: whey (1 merica), indijski orescki (20g)
KOSILO: meso, zelenjava (brokoli, cvetaca), olivno olje ali kokosovo maslo ALI spinaca s kislo smetano in klobasa/pleskavica (popeceno na olivnem olju ali kokosovem maslu)
MALICA: indijski orescki (20g), whey (1 merica)
VEČERJA: 2 jajca ALI tuna v olivnem olju ALI sir in suha salama ALI meso in zelenjava

Whey pijem po navadi pred in po treningu, zato ga tezko tocno opredelim v obrok v jedilniku (odvisno kdaj grem na fitness).

Trening (noge izvajam 2-3x na teden, saj imam tu največ maščobe; boki, stegna):
PON: Noge, hrbet (3-4 različne vaje po 12-10-8 ponovitev)
TOR: Biceps, triceps (3-4 različne vaje 12-10-8 ponovitev), trebusnjaki
SRE: Noge (3-4 različne vaje po 12-10-8 ponovitev) ali pavza
ČET: Noge (3-4 različne vaje po 12-10-8 ponovitev) ali pavza
PET: Rame, prsa (3-4 različne vaje po 12-10-8 ponovitev) trebusnjaki
SOB: Noge (3-4 različne vaje po 12-10-8 ponovitev) trebusnjaki
NED: Pavza
Kardio izvajam po treningu z utezmi in sicer 3-4x na teden: hitra hoja v klanec (30-45min) in potem se okrog 10 min teka.
Resnicno bi prosila za mnenje in pomoc, saj ne vem kaj delam narobe in kaj lahko se naredim.

Ze vnaprej se zahvaljujem za odgovor :)
<< x

aleks2000

Pleničar

Vnosov: 13

Pridružen: So feb 14, 2015 19:51

Odgovor Sr feb 25, 2015 08:28

Re: Težava pri hujšanju :(

Ja, super je, da se podpiramo mi, ki hujšamo po ketonsko!

Si kaj meriš sladkor in ketone?
Večina sicer na ketonski ne čuti potrebe po 5 obrokih, kdaj pa naj telo poseže po zalogah maščobe iz telesa, če ima konstantno dovolj hrane iz prehrane?
Jaz na tvojem mestu - sploh v začetni fazi ketonske - ne bi užival wheya (80% beljakovin), ampak se trudil za 80% maščob.


Tudi jaz sem na ketonski dieti, sedaj tretji mesec, pa sem videl da je zelo pomemben tudi zadosten spanec in to pravi čas - do 23h da sem v postelji. No, tudi na splošno stres precej dviga sladkor in s tem onemogoča kurjenje maščob.

Meni sicer ogromno pomaga to, da razumem kako ketonska funkcionira, ne samo kako se jo izvaja. Tako da jaz sem veliko bral, gledal, poslušal, npr.
http://www.amazon.com/Keto-Clarity-Defi ... 1628600071
https://www.youtube.com/user/fitsk8chick/videos (ok, veliko balasta, ampak ženska obvlada)
https://www.youtube.com/user/smashthefat/videos
http://livinlavidalowcarb.com/

Pa tale forum je tudi koristen vir informacij.

Drugače pa: 5 tednov za ketonsko še ni veliko, vztrajaj, telo se mora privaditi na uporabo maščob, preden bo poseglo po maščobnih zalogah.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr feb 25, 2015 08:38

Re: Težava pri hujšanju :(

če moški in deloma ženske v začetnih fazah izgubljajo odlično ( prve tedene itak vsi) pa mora pri veliko sodobnih žensk priti najprej do ureditve spolnih hormonov in lahko v prvem in drugem mesecu celo nekaj dobijo. še posebaj če so se šle prej kake nizkoenergijske diete ali pa imajo zelo uničen sistem.

gre za zdravje, dobro počutje in dolgoročno uravnavanje telesne teže.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

riflex

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: To nov 08, 2011 16:34

Odgovor Pe feb 27, 2015 20:28

Re: Težava pri hujšanju :(

Hvala za odgovore, nizkoenergijske diete se ne lotevam in merilnika za ketone nimam. Sicer pa ta teden so se kg spet malo pomaknili navzdol :).

Kako pa se vam zdi jedilnik in trening, je mogoče kaj za spremeniti, izboljšati? Nekje sem tudi zasledila, da 1x na teden se ima lahko OFF obrok; je to res?

Hvala za pomoč :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe feb 27, 2015 21:11

Re: Težava pri hujšanju :(

off obroki le povečujejo željo po off hrani. zdrži nekaj časa bez in jih sploh več ne rabiš. potem kdaj poješ kaj junk in ti je za njega vseeno.
če vključiš že na začetku pa želje ne izgubiš in te lahko zelo hitro zavede...
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 50% - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.