Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Ne okt 20, 2019 17:36

Jedilnik in vadba

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Devilette

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To jan 27, 2015 11:02

Odgovor To jan 27, 2015 11:59

Jedilnik in vadba

Pozdravljeni,

Sem nova na forumu in me zanima vaše mnenje glede mojega stanja. Visoka sem 160cm, trenutna teža 61,5 kg. Zgubila sem 20 kg in zdaj se je tukaj ustavilo. Glede na prebrano in videno sem si nekako spremenila jedilnik in program vadbe. Zanimajo me vaši komentarji. Predvsem bi rada zgubila še nekaj kil maščob in seveda pridobila mišice. Eden od ciljev letos je tudi preteči maraton.

JEDILNIK (ena od kombinacij)

Zajtrk: 50g ovseni kosmiči, 4xvelike žlice grški jogurt + navaden tekoči jogurt cca. 1 dcl, 1xmala žlica semen (laneno seme, bučno seme, chia, ...), 1xmerica Maxx Dessert + 1 velika žlica gozdni sadeži (vse skupaj zmešam večer prej)

Malica: 70g skute (10%), pest oreščkov (indijski, mandlji, orehi,...)

Kosilo: 150g piščanec naravno pečen na kokosovi masti, 50g kuhan riž z grahom ali korenjem, solata (mešane, zelene, radič,...), solata je narejena z mešanico olj (olivno, bučno, laneno) + balzamični kis

Malica: Ovsena ploščica Oat King (uro, dve po malici imam trening) ali banana in malo skute

Večerja: solata s tuno + šejk po treningu

Nekako sem si zamislila 3+2, 3 dni low carb, 2 dni high carb (takrat so pirine in ajdove testenine na jedilniku). Vso hrano si pripravljam sama in tudi vzamem s seboj v službo. Pri low carb imam zračunano okoli 1000 - 1100 kcl, pri high carb pa 1300-1400 kcl.

VADBA:

3x na teden fitness (uteži - noge, rit - trup, hrbet - roke, ramena, prsa), 10-15 min ogrevanja, vaje, na koncu 15-20 kardio
2-3x na teden kardio 1-1,5h (1x spinning, 1x tek in občasno hoja kot npr. Šmarna gora, Golovec, Jošt, ...)

Od maja naprej, bom povečala tek na 2x, glede na to, da imam cilj preteči LJ maraton. Spinning bo odpadel in bom kolesarila zunaj - vikend izleti s kolesom. Fitness bo ostal.

Prosim za vaše komentarje in nasvete.
Hvala.
<< x

Devilette

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To jan 27, 2015 11:02

Odgovor Če jan 29, 2015 10:57

Re: Jedilnik in vadba

Vidim, da je ogledov veliko, samo noben si ne upa nič napisat.
Je vse tako fajn zastavljeno, da nimate komentarjev Slika
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jan 29, 2015 11:22

Re: Jedilnik in vadba

v osnovi se takih jedilnikov ljude ne držijo ravno dolgo še posebaj če moraš vnos kalorij še dodatno znižati.
če ne gre dol, pač še znižaš kalorije,
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Devilette

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: To jan 27, 2015 11:02

Odgovor Če jan 29, 2015 11:41

Re: Jedilnik in vadba

Verjamem, da se ljudje marsičesa ne držijo (držimo). No jaz sem si zastavila cilje in jih bom dosegla.
Ustavilo se je pa zdaj pri teh zadnjih kilah. Zato sem se tudi obrnila na vas.

Zanima me, če so smernice glede hrane in vadbe prave, da bom šla naprej po zastavljeni poti. Je potrebno kje
kaj popraviti, odvzeti, dodati, ...

lp
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63851

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jan 29, 2015 15:34

Re: Jedilnik in vadba

Če se je ustavilo pomeni, da imaš preveč kalorij (če upoštevaš tako prehrano, ki jo ješ). Torej lahko znižaš kalorije še malo (ampak nikakor na račun beljakovin) oziroma bolj intenzivno treniraš.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.