Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Danes je Po avg 26, 2019 01:36

Prehrana

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

soncek

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: Če maj 20, 2004 08:42

Odgovor Če maj 20, 2004 08:48

Prehrana

živjo!
Skušam si urediti jedilnik, da bi se moje telo začelo čistiti, vendar ne vem kakšen jedilnik bi bil pravi. Imam 81 kg in 172 cm. Rada bi izgubila 12kg! Potrebovala bo, če mi kdo lahko svetuje kakšen trening in kakšno prehrano bi potrebovala. Razmišljam tudi, da bi začela z Efedrinom in kofeinom, kdaj in kako naj to začnem jemati, da bo učinek maksimalen!
<< x

Stasa

Uporabniški avatar

Sugar Free

Vnosov: 4235

Pridružen: Po okt 14, 2002 15:34

Odgovor Če maj 20, 2004 09:25

Hojla!

Nekaj osnovnih pravil glede prehrane:

- čimveč majhnih obrokov dnevno (idealno je okoli 5 obrokov)

- pojej zadostno količino beljakovin (v vsakem obroku) - izbiraj take vire, ki sočasno ne vsebujejo veliko maščob (torej pusto meso - piščančje, puranje, konjsko, morski sadeži, ribe...z mlečnimi izdelki tudi ne pretiravaj, ker večinoma (izjema je skuta) vsebujejo več sladkorja kot beljakovin).

- izloči high GI OH, sadje omeji, zelenjavo povečaj; vredu OH so ovseni kosmiči, razne kaše, riž, sploh parboiled in rjavi, testenine

- izloči nasičene maščobe, zamenjaj z viri, ki vsebujejo predvsem nenasičene (laneno, ribje, olivno olje, oreški); olja uporabljaj hladna, če že ne poreš peči brez maščobe, uproabi majhno količino masla oz. kokosovega masla oz. MCT olja

- pij veliko vode in zelenega čaja

Drugih dodatkov zaenkrat definitivno ne potrebuješ. S pravilno prehrano in treningom se da veliko doseči.

Na portalu imaš nekaj primerov jedilnikov (rubrika Za ženske). Lahko delaš tako kot Tjaša (cikliranje OH), lahko se tekom tedna držiš na low carb, nato vnos povečaš čez vikend... eksperimentiraj. Pa vodi dnevnik ;)
<< x

hope_zarro

Mlečnozobec

Vnosov: 195

Pridružen: To sep 23, 2003 08:48

Odgovor Če maj 20, 2004 10:12

Se strinjam s Staso: posebnih dodatkov ne potrebujes, sploh pa ne nelegalnih. Ce komaj zacenjas z gibanjem in pravilno prehrano, bo napredek hiter, po ECju npr. pa posezes sele, ko dosezes doloceno mrtvo tocko.

Glede treninga: kombiniraj aerobni trening na tesce in vaje za moc (utezi). Vsega skupaj naj bo vsaj 6x tedensko oziroma tvoji kondiciji primerno od zacetka. Pazi na dovolj pocitka, veliko tekocine.

Svetujem ti, da po dolgem in pocez preberes forum: vse znanje, ki ga potrebujes za cilj -12 kg, je po veckrat napisano vsepovsod po forumu.

Ko ti potem kaj ne bo jasno, pa vprasaj.

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Cruhs Forum Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.