Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
Danes je Če nov 21, 2019 09:55

moje preoblikovanje telesa

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

majnica

Pleničar

Vnosov: 1

Pridružen: Sr okt 15, 2014 19:10

Odgovor Sr okt 15, 2014 19:54

moje preoblikovanje telesa

Pozdravljeni vsi forumaši in forumašice....po dolgem branju sem se odločila da tudi jaz povprašam za mnenje in pomoč.
Torej stara sem 24 let visok 164 in trenutna težka 52 kg. Vse lepo in prav,ne moti me številka na tehtnici ampak obloge predvsem na bokih in stegnih, želim si malo več delati na preoblikovanju telesai.. Telovadim vask dan ker se tako bolše počutim glede na to da presedim 8 ur v službi. Trening gre pa takole en dan imam 30 min kardio na orbitreku in vaje z lastno težo (za vsako skupino mišic po 5x20 ponovitev),drugi dan pa samo 45 min kardio in ta ritem se ponavlja. Se zgodi da kakšen dan tudi nič. Telovadim pa običajno od 8-9 zvečer.

Moj jedilnik pa:
ZAJTER: (6:00)
-kosmiči z 2dl mleka
-polnozrnat kruh z raznimi namazi

ZGODNA MALICA:(9:00)
-navaden jogurt 3,5m

2. MALICA:(11:00)
-sendvič iz polnozrnatega kruha z zeliščnim namazom,salama
iz puranjih prsi ter zalenjava in mocarela.

3. MALICA(13:00)
-sadje

KOSILO (16:00)
- predvsem običajno kosilo meso, zelenjava in priloga (krompir,riž,kuskus,...)

VEČERJA(19:00)
-mešana solata z tuno,kuhanim jajčkom,mocarelo
-kosmiči ali ovseni piškoti z mlekom
-2 ali 3 jajca na oko

PO VADBI:
- 2dl mleka z žlico ali dve čokolinota

Zasvojena sem z sladkim...kar sem odpisala skoraj vse za nadomestek pa se zadostim z temno čokolado nekje ena vrstica tekom dneva. Brez žal ne gre.

Torem želim si izgubiti še tistih nekaj cm okrog pasu in stegnih ki se me držijo kot pribiti in oblikovati mišice.Naj povem še da se z športom tako aktivno ukvarjam od začetek poletja in se na mesec izgubljala nekje po 1 kg. Sem se odločila za varianto počasi pa za sigurno. Cilj pa si želim doseči do konec leta. Jedilnik je postal moj ritual in zdrav način življenja. Me pa zanima vaše mnenje je vredu? Je še kaj za dodat? Kaj pa prehrana po vadbi,okusi tistih beljakovin v prahu mi nekako ne odgovarjajo. Bi raje beljakovine iz hrane.

Upam da ni preveč nerazumljuvo napisano. Zaželjen bo kakeršen koli komentar.
Lepo se imejte in hvala v naprej za ves čas ki mi ga boste namenili.
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4757

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Če okt 16, 2014 06:22

Re: moje preoblikovanje telesa

Poleg lastne teže bo bolje, če uvedeš še vadbo z obremenitvijo za preoblikovanje telesa. Ker nisis pristaš beljakovinskih napitkov, moraš poskrbeti za bolj kvalitetno izbiro beljakovin v prehrani, kar razni namazi ravno niso. Tudi mleko verjetno uporabljaš navadno iz tetrapaka?
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

Mat_Mat

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: So jan 10, 2015 13:32

Odgovor Ne jan 11, 2015 11:28

Re: moje preoblikovanje telesa

Pozdravljeni!
Sem nova na forumu. Vidim, da ste eni zelo izkušeni in pišem v upanju da bi malček tudi meni pomagali. Naj povem prvo nekaj o sebi.
Stara sem 21 let, visoka 166 cm in težka 60 kg. Pred cc. 1 letom sem kar veliko shujšala, vendar vem da ni bilo prav zdravo hujšanje. Zelo rada jem in moja šibka točka so sladkarije. Zaradi tega mi teža ves čas niha. So trenutki ko se znam zelo lepo držati pride pa trenutek ko bi lahko v sebe zmetala vse kar vidim :/ kile mi niso tolko problem nisem pa zadovoljna z obliko postave. Cilj je preoblikovati telo (standard pri ženskah ritka-zaradi hujšanja v preteklosti sem je ful zgubila, zdej je ful ploščata :D , noge, trebuh), se rešiti odvečne maščobe da bi mišice prišle bolj do izraza. Nekaj mišic imam samo kaj ko jih maščoba prekriva.
Pred kratkim sem začela obiskovati fitnes, sem pa prej že nekaj časa doma dvigovala uteži. Sedaj imam 4x na teden fitnes (10 min. sobno kolo, na trening obdelam po dve mišični skupini, na koncu treninga pa še 15min. orbitrek ali tek na stezi) in 3x na teden kardio (cc. 5km teka). Napisala sem si okviren jedilnik in bi želela da ga malce pokomentirate. Ta je na dan treninga, si bom pa prilagodila še enega na dan ko ne treniram.

ZAJTRK: 40g ovseni, 2dl mleka, 2 žlici skute, 1 merica proteinov (šejk)
MALICA: banana, 20g mandljev
po treningu 1,5 merice proteinov
KOSILO: cc. 150g puranji zrezek, 50g rjavi riž, 150g kuhane zelenjave, solata z žlico olivca
MALICA: 100g skute, 1 beljak
VEČERJA: solata, 195g tune v lastnem soku, 100g skute, 1 jajce

skupaj nanese cc. 1635 kcal, 195g B, 110g OH, 42g M

Je to preveč, premalo? Preveč B, M..?
Najlepša hvala za komentarje, nasvete... LP
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne jan 11, 2015 15:46

Re: moje preoblikovanje telesa

ZAJTRK: 40g ovseni, 2dl mleka, 2 žlici skute, 1 merica proteinov (šejk)

NI MAŠČOB

MALICA: banana, 20g mandljev

NE KOMBINIRAJ SADJA IN OREŠKOV, POJEJ RAJE SAMO ENO ALI SAMO DRUGO, NAJBOLJE SAMO OREŠKE

po treningu 1,5 merice proteinov

1 MERICA CCA 30 G JE DOVOLJ

KOSILO: cc. 150g puranji zrezek, 50g rjavi riž, 150g kuhane zelenjave, solata z žlico olivca
MALICA: 100g skute, 1 beljak

MANJKAJO MAŠČOBE, NE SPET OREŠKI KAJ DRUGEGA, NPR AVOKADO ALI KOKOSOVO MOKO ZMEŠAJ ZRAVEN

VEČERJA: solata, 195g tune v lastnem soku, 100g skute, 1 jajce

PREMALO MAŠČOB, PREVEČ BELJAKOVIN

skupaj nanese cc. 1635 kcal, 195g B, 110g OH, 42g M

PREVEČ BELJAKOVIN, DOVOLJ JE TAM OKROG 1 DO 1,5 NA KG TT, OH SO V REDU, POVEČAJ MAŠČOBE
<< x

Mat_Mat

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: So jan 10, 2015 13:32

Odgovor Ne jan 11, 2015 16:56

Re: moje preoblikovanje telesa

Hvala za odgovor
kaj bi pa lahko dodala k zajtrku kot vir M? Pri večerji bom pa zmanjšala porcijo tune, da nanese manj B in spet kaj bi lahko dodala kot M?
Pa še to.. vse več in več govorijo, da naj bi se sadje jedlo le do kosila? Kako je s tem? Če bi eno sadje vzela za pop. malico verjetno ne bi delala nobene škode? Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Ne jan 11, 2015 19:33

Re: moje preoblikovanje telesa

vir maščob: kokosovo maslo, kokosova moka, kravje maslo, avokado, olive, olivno olje

sadja čim manj, tu in tam jagodičevje, zamenjaj z zelenjavo
<< x

Mat_Mat

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: So jan 10, 2015 13:32

Odgovor Po jan 12, 2015 10:48

Re: moje preoblikovanje telesa

pa še to.. glede na moje podatke koliko bi blo dobro na dan zaužiti B, OH in M? sem k jedilniku zdej dodala še avokado, kokosovo moko in kokosovo maslo pa nanese na dan cc. 60g M. Je to preveč?
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jan 12, 2015 10:59

Re: moje preoblikovanje telesa

beljakovin od 1 do 1,5 g na kg TT, maščobe po potrebi, da zapolniš, pravih naravnih maščob naj te ne bo strah
<< x

Mat_Mat

Pleničar

Vnosov: 16

Pridružen: So jan 10, 2015 13:32

Odgovor Po jan 12, 2015 11:05

Re: moje preoblikovanje telesa

ja to mam neko fobijo da pol pride preveč maščob. hvala za vse odgovore:)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jan 12, 2015 14:06

Re: moje preoblikovanje telesa

z veseljem :)
vsi smo jo imeli, kot sem rekel, pred naravnimi maščobami, ki sem ti jih naštel zgoraj, te nima kaj biti strah

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.