Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Crush Bar FORUM Maxx Burner
 
Danes je Sr okt 23, 2019 02:06

trening prehrana in izguba maščobe

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

brucelee24

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: To mar 22, 2011 18:37

Odgovor Pe okt 10, 2014 11:03

trening prehrana in izguba maščobe

Živjo!

Mene pa zanima, kaj mislite glede sestave treninga izbire vaj.. in prehrane...

Prehrana: 1500 kalorij na dan od tega 50%M (zdravih), 30%B, 20%OH

Trening: 2-3 na teden kardio zjutraj na tešče (mi zjutraj najbolj ustreza pa mi tut ni panike) - orbitrek, tek

ostalo imam mal ločeno po dnevih:

1. PRSA, ROKE

-sklece
- poševen metuljček z ročkami
- poševen bench press
- odmik rok v predklonu
- veslanje stoje z ročkami
- potisk nad glavo
- skleca z oporo zadaj
- upogib komolca
- trebušnjaki

2. HRBET

- deadlift
- veslanje v predklonu
- priteg na prsi
- dvig trupa
- priteg rok leže
-zgib na drogu z ozkim podprijemom
- enoročno veslanje z ročko
- trebušnjaki

3. NOGE
- box squat
- sed ob steni
- izpadni korak
- izpadni korak vstran
- globoki počep
- dvig na prste
- globoki predklon
- upogib kolen

Vaje so izbrane tako da lahko treniram doma ali v fitnesu, pa raje imam vaje z ročkami, drogom, lastno težo kot pa na trenažerjih čeprav imam nekaj vaj tudi vključenih... kar se tiče prehrane, hidrati pred treningom z utežmi( vsaj večina)

zdej me pa zanimajo komentarji ;)

lp
<< x

brucelee24

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: To mar 22, 2011 18:37

Odgovor Pe okt 10, 2014 11:08

Re: trening prehrana in izguba maščobe

aja pa pozabla napisat... trening z bremeni 6x tedensko tako da grem vse 2x čez plus zraven še kardio 2-3x pa če se bo dal ne isti dan ko mam trening nog


lp
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor Pe okt 10, 2014 19:40

Re: trening prehrana in izguba maščobe

Zelo velik volumen vaj pri taki restrikciji kalorij. Predvidevam, da boš lahko vzdrževala to samo par tednov



Sklepam da je cilj izguba maščobe?
<< x

zhelva

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 162

Pridružen: Če maj 29, 2014 12:00

Odgovor Pe okt 10, 2014 19:45

Re: trening prehrana in izguba maščobe

Se strinjam z WadeWilsonom, mogoče ne bi blo slabo povišat na 2000 pri takem treningu, drugače si prej škodo delaš kot pa korist.
Če sem prav razumela vsak dan treniraš za mišice + 2-3x na teden cardio ?!
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor Pe okt 10, 2014 19:55

Re: trening prehrana in izguba maščobe

Dvignit kalorije ali pa spremenit rutino (ker je res čudna. Tipična bodibilderska je. A res rabiš delat vaje za calvese? :D pa vse te izolacijske vaje? Probaj omejit na 5-6 vaj maks in naj bo intenziteta večja)
<< x

brucelee24

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: To mar 22, 2011 18:37

Odgovor Pe okt 10, 2014 20:06

Re: trening prehrana in izguba maščobe

ja cilj je izguba maščobe ja... glede kalorij pa ja vem da sm jih mal premal, v bistvu kr dost premal napisala... sm v bistvu misenla najprej napisat tm ene 1700 ali 1800 ... bom pa vidla, akko hitr bo šlo dol, ker če bo šlo prehitr potem morem definitivno povečat vnos...
<< x

brucelee24

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: To mar 22, 2011 18:37

Odgovor So okt 11, 2014 05:03

Re: trening prehrana in izguba maščobe

oj

ja rutina je res bolj bodybilderska, kar se tiče clavsov pač jih lahko spustim, to je najmanjši problem...;)

me je pa zanimal ja kaj si mislite glede izbire vaj in količine... (če je kakšna preveč, bolj primerna kakšna druga itd...)

kakšna vaja več je mogoče ker mi je mal lažje trenirat (sploh če treniraš sam doma) z manjšimi obremenitvami (pol so tut pavze krajše)

je pa tko će bi napisala krožno vadbo al pa kombinacijo 3x uteži, 3x kardio bi blo že to čist ok sam men je do mal eksperimentiranja ,)
<< x

WadeWilson

Mlečnozobec

Vnosov: 290

Pridružen: Sr nov 13, 2013 22:09

Odgovor So okt 11, 2014 10:05

Re: trening prehrana in izguba maščobe

Več maščobe boš pokurila če bodo vaje z utežmi težke, intenzivne. Torej delanje za moč ne pa 9 vaj pa vse na easy bolj :).

Recimo kaka full body rutina 3x na teden z okrog 6 vajami je super (po treningu mora biti občutek taki, da ne bi mogla več fizično skoraj nič delat :D) + kardio 2-3x na teden če hočeš.

Osnovna full body rutina

vaja za noge: počep 3-4x6-10 (odvisno od ciljev)
vaja za prednji del telesa: dipsi/bench press (izbereš eno. Najboljše je en teden ono, en teden drugo če ni cilj linearni progress in vedno večji dvig uteži) 3-4x6-10 (odvisno od ciljev)
vaja za zadnji del telesa: vertikalno veslanje (pull ups/pulldowns... tudi izbereš eno) 3-4x6-10 (odvisno od ciljev)
vaja za zadnji del telesa (2x ker je fajn, da je razmerje med hrbtom/prsi nekje 2:1, že zaradi problemov z držo (rame) pri večini ljudeh): horizontalno veslanje (veslanje v predklonu in podobne vaje) 3-4x6-10 (odvisno od ciljev)
vaja za zadnji del nog: romunski deadlift 3-4x6-10 (odvisno od ciljev)
vaja za abdominalne + supersettana vaja: enkrat za biceps, enkrat za triceps. (itak te mišice delajo med drugimi vajami. Sam če hočeš malo izpostavit oziroma izolirat to res ni problem. Če je energija še po treningu pol kar. Naj pa ti biceps pa triceps ne bodo najbolj pomembni)

To je res zdaj na grobo napisano.

Če niso cilji res ful aestetski oziroma body bilderski je ta rutina super. Pridobila boš mišično maso, ko se boš regenerirala boš kurila precej kalorij in posledično zgubljala maščobo.

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov


 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.