Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Crush Bar FORUM Komplet knjig Bemumast
 
Danes je Če nov 14, 2019 05:31

Pomoč pri jedilniku

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Sr jul 16, 2014 09:36

Pomoč pri jedilniku

Pozdravljeni.

Prosila bi za vaš nasvet glede mojega jedilnika. Sem mamica eno leto stare punčke in imam po porodu še kar nekaj odvečnih kilogramov. Že dobra 2 meseca se trudim izgubit težo, a gre zelo počasi(izgubila sem le 2 kg). Iz prehrane sem izločila sladkarije, pregrešim se mogoče le 1x na teden, vse izdelke iz bele moke, tudi hrano z veliko OH(testenine, riž, krompir...) sem omejila le 1-2x na teden. Za gibanje imam bolj malo časa, 2-3x tedensko enourni sprehod po razgibanem terenu z vajami za moč(Polar mi izpiše porabo kalorij cca 400).

Moje cifre so 29 let, 166 cm, 77 kg, na enem testiranju pa mi je pokazalo 34,8% delež maščobe, 46,6% delež vode(pijem cca.2 l vode dnevno), BMR 1563 kcal, 48,5 mišična masa, teža kosti 2,6, nivo maščobe v trebušnem predelu 5.

Moj povprečni dnevni jedilnik:
zajtrk: 2 jajci z zelenjavo(bučke/gobe/paprika/koruza) na kokosovem maslu in kos kruha
malica: kako sadje z jogurtom in chia ter lanenimi semeni
kosilo: piščanec/puran/tuna/losos z zelenjavo ter zeleno solato in olivnim oljem
malica: grški jogurt z 2 žlicama ovsenih kosmičev (to mi paše, ker mi vedno po kosilu zapaše nekaj sladkega)
večerja: solata s tuno/jajcem/sirom ali pa paprika s skuto,piščančjimi prsi v ovitku ter sirom(jaz temu rečem sendvič :-)

Želela bi priti vsaj na 70 kg. Za vaše mnenje bi prosila le za to, da vidim če delam v pravi smeri ali sem res čist mimo udarila, ker mi je kolegica, ki je kao strokovnjak za prehrano poslala tako mnenje:


Tale sendvič bi bil kvecjemu za kosilo. Ima ogromno praznih kalorij in veliko maščob. Skuta, sir in še meso. Same nasičene maščobe. Izogibaj se maščob. Tudi kuhanje in pečenje z kokosovim oljem nadomesti z vodo oz. Pecenje samo na peki papirju v roru brez maščob. Izogibaj se živalski maščobi. Meso lahko največ dvakrat tedensko in še to le zdravo meso (zajec, perutnina in konjsko meso). Ker imaš ogroomno mašcob v telesu bi ti priporocala da se izogibaj tako živalskih kot rastlinskih maščob. Vsaj toliko časa dokler ne prideš na zdravo raven maščob.

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jul 17, 2014 07:05

Re: Pomoč pri jedilniku

Ker imaš veliko maščob v telesu se moraš navaditi za enegijo kuriti maščobe in ne sladkor. Le tako boš lahko porabila telesne maščobe. Zato se nikakor ne izogibaj čisto nasičenim maščobam predvsem ker dajo občutek sitosti in zmanšajo željo po sladkom. Bela moka ali črna moka ista stvar v krvi.
Uživaj pretežno zelenjavo v kombinaciji z beljakovinskimi ali maščobno beljakovinskimi nepredelanim izdelki. kak sadež in občasno kake kosmiče, riž pa bo šlo brze problema.
Jedilnik je dosti soliden če se ga lahko držiš
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Če jul 17, 2014 08:30

Re: Pomoč pri jedilniku

Če potem prav razumem, naj mnenje kolegice spregledam (danes sem izvedela, da se ukvarja s Herbalife izdelki, ki pa mi niso najbolj všeč).
Kaj pa bi lahko pri jedilniku spremenila, da bi bil še boljši? Brez sadja, mogoče kak dodatek beljakovin v prahu? In kako naj se navadim za energijo kurit maščobe? Je to mogoče ketonska v mislih?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jul 17, 2014 08:37

Re: Pomoč pri jedilniku

Tako da ne pretiravaš z oh in imaš v hrani tudi neka naravnih maščob. Ne rabiš maščob dodajati ekstra ampak recimo poješ celo jajce, divjega lososa,, sardele.. zelenjavo, malo sadja za okus in malo manj oh. Saj jedilnik v osnovi deluje solidno če upoštevaš cela jajca itd.. praške ne rabiš nujno. so pa lahko v pomoč če nimaš časa jesti, če maš malo beljakovin, če so beljakovine nekvalitetne, če rabiš sladico ali kaj podobnega..
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Če jul 17, 2014 12:40

Re: Pomoč pri jedilniku

Jajce pojem celo, so mi zelo dobra in bi jih jedla vsak dan, a jih cca. 3x na teden. Tuno uporabljam v lastnem soku, a solati dodam žlico olivnega olja, purana ali piščanca le belo meso(kuhano/pečeno na žaru). Sadja ne maram preveč, pojem cca. 1 sadež dnevno. Imam Maxx Whey, danes sem ga spila recimo po sprehodu, ker nisem imela časa za drugo delat, ali pa včasih zvečer, ko nisem ravno lačna, a vem da nekaj bi bilo dobro pojest (ko imam pozno kosilo, a ker grem že ob cca. 9h počivat pa mi je pojest večejo preveč). Da nimam preveč OH je mišljeno, da se izogibam kruhu, žitaricam, krompir... ali moram tudi na zelenjavo pazit koliko je pojem?
Se opravičujem, če so mogoče malo hecna vprašanja, a se že nekaj časa trudim, a teža kar stagnira oz. se je v dobrih 2 mesecih znižala za 2 kg (vem, da teža ni bistvenega pomena, ampak izgled telesa oz. obseg, a nek rezultat pa tudi mora pokazat).
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če jul 17, 2014 12:53

Re: Pomoč pri jedilniku

Če poješ samo to kar imaš zgoraj napisano bi morale kile leteti s tebe, sploh pri trenutni teži. Kako dolgo se držiš tega jedilnika?
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Če jul 17, 2014 13:51

Re: Pomoč pri jedilniku

Tako jem od cca. maja letos. Se tudi pregrešim, ne rečem, sploh ko se nič ne premakne in vse skup pošljem nekam Slika Ko pa se en dan pregrešim, potem naslednji dan bolj pazim kaj pojem. Nikoli nisem bila suha, vedno sem imela okoli 70 kg in nisem pazila veliko kaj jem. Če sem slučajno začela hujšat izpod 65 kg nisem prišla nikoli, pa sem jedla skoraj le zelenjavo, česar pa trenutno ne želim, ker to na dolgi rok ni izvedljivo. Sedaj po porodu pa kar ne gre in ne gre (sem po porodu sicer že prišla na 73 kg, a so neprespane noči in utrujenost ter lakota zaradi dojenja pri meni delovale tako, da mi je pasalo le sladko in kruh, kg pa so šli gor kljub polnemu dojenju). Zato sem se obrnila na vas, ker kar redno berem vaše forume, ker še sama ne vem, kaj počnem narobe-res je, da bi lahko malo več telovadila, a tudi zaradi spremembe prehrane bi se po moje moral pokazati kak rezultat. Partner je nor na sladko in le-to preneha jesti, pa takoj izgubi par kg Slika
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Če jul 17, 2014 14:03

Re: Pomoč pri jedilniku

potem imaš verjetno zelo slab metabolizem, tako kot ti je Gašper napisal moraš telo navaditi na kurjenje maščob in ne sladkorja, nasičene maščobe niso več bavbav, vidim, da te tudi jajc in podobnih zadev ni strah (pohvalno), mogoče lahko poskusiš izločiti mlečne izdelke vsaj za en mesec in opazuj razliko
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Če jul 17, 2014 16:39

Re: Pomoč pri jedilniku

Kako pa dvignem nivo metabolizma? Z vadbo z utežmi? Koliko časa pa naj bi telo rabilo, da začne kurit maščobo? Pa jo ob taki prehrani kot jo imam sploh bo začelo? Od mlečnih izdelkov jem le sir, jogurt in skuto, lahko poskusim dat še to ven. Enkrat so mi na enem pregledu vitamov in stanja v telesu z neko napravo rekli, da imam baje zamaščena jetra-je lahko tudi to vzrok za moje težave? Zdaj že kak mesec jem ekstrakt pegastega badlja, ki je super za obnovo jeter...

Ker se mi je zdelo, da s prehrano nisem toliko mimo udarila sem si mislila, da vzrok tiči verjetno res še nekje drugje in zato sem si rekla, da škodit mi menda ne more in si kupila eno prehransko dopolnilo, ki v 2 kapsulah, ki naj bi jih zaužil ob zajtrku in kosilu vsebuje zeleno kavo 300mg, zeleni čaj 320 mg, mate čaj 160mg, regrat 140mg, grozdne pečke in rjava alga 500mg, artičoka 200mg ,papaja 90mg in ingver 70mg (vse to so kot ekstrakti). Kako se vam zdi sestava? Mi zna kaj pomagati? Jemljem šele par dni in še ne morem ničl konkretnega rečt.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jul 17, 2014 18:08

Re: Pomoč pri jedilniku

realno bi bilo treba vedeti koliko je teh prekrškov. običajno je ob taki prehrani problem da ljudje kar preveč kršijo. osebno bi dal jajca predvsem zaradi sitostnega vsak dan.
jetra se bodo spucala s pravilno prehrano. seeda pa kak pegasti badelj ali maxx antiox ali kaj podobnega pri tem pomaga..
vadba ni nujna iz stalisca izgube. je ok bolj intenzivna - fitnes ki krepi misice in preusmerja hranila v misico.. ni pa sploh nujno če se prehrane lotiš kot je treba. da bi dal bolj točen odgovor bi moral poznati zgodovino spreminajjnja teže, kako si se prehranjevala, kaj se je sedaj dogajalao itd.

ampak če ne deluje moraš pač spremeniti in testirati kaj drugega. ampak nižanje kalorij pomeni izguba, če ne drugega sa začasna dokler ne pade presnova.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Če jul 17, 2014 19:07

Re: Pomoč pri jedilniku

Prekršim se recimo, ko je kakšen rojstni dan, pa je piknik bolj pozno zvečer in recimo poljem kaka 2 kosa kruha zraven piščanca,čevapčiča in zelenjave ali pa kak kos domače pice, vendar se naslednji dan spet trudim (to je cca. 2 x na mesec) ali pa sladoled, če smo kje zunaj (zopet mogoče 2x na mesec).
Jajca bi tudi jaz jedla vsak dan, saj mi zjutraj zelo pašejo, a se mi zdi, da bi potem pretiravala (čeprav vem, da so zdrava in se jih ne bojim kot nekateri)
S težo sem vedno tako, da je šla par kg dol, ko sem pazila na prehrano in kmalu par kg gor, ko nisem pazila, že od cca. 15. leta -vedno okoli 70 kg(da ni šla čez sem vedno pazila). Do izpred dveh mesecev sem jedla kot že omenjeno sladkarije vsak dan, kruh tudi zvečer, vsakodnevno riž testenine, krompir. In sedaj ko sem vse to omejila oz. izločila sem mislila, da bo izguba teže pričakovana, a žal ni. Od nekdaj imama rada zelenjavo, če se le-da izberem polnozrnate stvari, rjavi riž, kvinojo, ajdo, amarant, proso, a sedaj tudi tega skoraj bi rekla ne upam več jest.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jul 17, 2014 21:44

Re: Pomoč pri jedilniku

in kaj se je zgodilo v teh dveh mesecih?
kako je s stresom? spanje? hormonske tablete?
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11011

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Pe jul 18, 2014 05:00

Re: Pomoč pri jedilniku

ajradkra je napisal/-a:Od nekdaj imama rada zelenjavo, če se le-da izberem polnozrnate stvari, rjavi riž, kvinojo, ajdo, amarant, proso, a sedaj tudi tega skoraj bi rekla ne upam več jest.

Zaradi naravnih virov ogljikovih hidratov se ne boš zredila, tudi Kitajci (starejši) so bili suhi, a je bila njihova primarna hrana riž. Razlog je zagotovo kje drugje.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63865

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe jul 18, 2014 07:30

Re: Pomoč pri jedilniku

seveda se večina bo.. tisti narodi ki so imeli kar visok delež oh so pojedli malo in imeli predvsem optimalno senzitivnost na inzulin. po večini sodoben človek kot je tudi v tem primeru pa je ta senzitivnost v k. in tako jo hitro hidrat redi..
zato tudi npr. trening v fitnesu lepo pomaga ker veča senzitivnost in niza raven potrebnega inzulina, ali pa podobno low carb..ali pa tudi različne rasltinske metode brez škrobov itd
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

ajradkra

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Pe jan 24, 2014 13:20

Odgovor Pe jul 18, 2014 08:19

Re: Pomoč pri jedilniku

Ja v teh 2 mesecih sta šle dobre 2 kg dol Slika Ja stres seveda je prisoten ob otroku, ki zelo slabo in malo spi, posledično pa tudi jaz, čez dan pa še vsa gospodinjska opravila in služba. Ja hormonske tbl so, in sicer cca. 7 mesecev dezogestrel (uvršča se med progesteron-zaradi dojenja se mora uporabljati le-ta) ter sedaj 2 meseca etonogestrel/etinilestradiol (vendar le-ta je bil prisoten tudi že pred nosečnostjo in je bila teža na cca. 70kg). Brez hormonskih tbl žal ne gre, ker če bom brez se bojim, da spet takoj zanosim Slika Sem pa ob zanositvi izgubila 2 kg in se potem v celi nosečnosti zredila za cca. 11kg (jedla sem normalno vse po vrsti, sem se tudi pregrešila s sladkim, večerje pa bolj lahke, nisem imela tipičnih "napadov" kot večina nosečnic).
Danes je 10 dni odkar jemljem tisti dodatek, ki sem ga opisala in danes je pokazalo 0,5kg manj (ali zaradi tega ali slučajno pa ne vem).

Saj ne pričakujem, da bom imela kar naenkrat 60kg, samo rada bi pa vsaj toliko izgubila, da oblečem prejšnja oblačila in da se malo bolje počutim v svoji koži (ne želim pa zapasti v neke ekstreme s postom, da jem pretežno le zelenjavo ali pa nonstop neke prehranske dodatke ali tbl, ker se mi to ne zdi realno, da traja dolgo časa). Ni se mi problem držat nekih zdravih smernic, ki bi vodile do rezultata, a le če se mi zdijo pametne. Poleg tega prehranskega dopolnila je tudi jedilnik, ki pa se mi nikakor ne zdi ok in se ga ne držim, primer 1 dneva:
zajtrk: ¼ avokada, ¼ manga, 1 pomaranča, ½ olupljene bučke, sok ½ limone, 1 žlička MSM, 1 dl vode
kosilo: kumara, 5 redkvic, drobnjak, jogurt, sol
večerja: 100 g kuhane polente, svež paradižnik (ali paradižnikova omaka za pico), gobice, koruza, sveža bazilika, oljčno olje, poper, sol
Naslednja

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Metapure 2 kg 50% - forum
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.