Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Komplet knjig Bemumast
 
Danes je To sep 17, 2019 20:35

Nasvet

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Nikki

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Pe nov 07, 2003 12:21

Odgovor Pe nov 07, 2003 12:46

Nasvet

Lep pozdrav vsem,

Pred kratkim sem ponovno začela obiskovati fitness. Ob tem sem sklenila, da je čas, da izboljšam svojo kondicijo, izgubim odvečno maščobo itd.

Stvari sem se lotila počasi in sistematično. Spremenila sem tudi svojo prehrano. No pa malo podatkov o sebi najprej. Stara sem 28 let, visoka 170 cm in težka 68 kg. Ob tem vam je seveda takoj jasno, da je moj osnovni cilj zmanjšanje telesne teže in oblikovanje telesa.

No moj jedilnik je trenutno nekje tak:

8.00 musli + mleko ali polnozrnati kruhki + skuta + marmelada + kefir
11.00 jabolko + jogurt
13.30 Knorr hitra juha in krekerji ali crispyji
16.30 jogurt ali kefir
17.30 zelena solata + riž ali zelena solata + tuna ali piščanec v solati ali kaj podobnega
21.00 Enemon ali beljakovinski napitek

To je tako bolj na hitro, pri kosilu si seveda dovoljujem več svobode, bolj je odvisno od časa priprave. Trenutno se še odločam kateri beljakovinski dodatek ali nadomestek bi kupila.

No glede aktivnosti pa je nekako takole. Vsako jutro pol ure sprehoda (sprehajanje psov). 2 do 3 na teden obiski fitnesa, 1 x na teden jahanje. Vsako popoldne tudi sprehod.

No zdaj pa pridete na vrsto vi, sama sem že precej prebirala med poplavo raznimi članki, o prehrani, treningi itd, samo kot začetniku ti je kar težko shraniti vse te informacije v glavo in uporabiti v nekaj uporabnega. Torej kaj menite vi, kako bi lahko čimbolj optimalno izkoristila prehrano in trening. Na fintesu sem ponavadi kakšno uro in pol (5 min ogrevanja, različne vaje za vse mišične skupine nekje 20-25 ponovitev tri serije). Več kot 2 do 3 mi nikakor ne znese v enem tednu.

Vesela bom za vsak komentar oz nasvet. Lep pozdravček vsem in pohvala za stran.
<< x

david_off

Mlečnozobec

Vnosov: 154

Pridružen: Po nov 25, 2002 15:44

Kraj: Grosuplje

Odgovor Pe nov 07, 2003 14:15

Za moje pojme, premalo beljkovin. Pa tudi 6 obrokov je za zensko malo veliko, sem nekje prebral, da je za zenske 4-5 obrokov dnevno. Enkrat vmes med 11 in 16:30 bi morala se enkrat zauziti malo vecjo dozo beljakovin.

Pri fitnesu bi jaz delal 2 seriji za vecje in 1 serijo za manjse misicne skupine. Ponovitev pa 13-15.

To je moje mnenje.

D.
<< x

Nikki

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Pe nov 07, 2003 12:21

Odgovor Pe nov 07, 2003 14:31

Ja sej za beljakovine bom začela uporabljati dodatke, samo se še odločam katere.

Glede prehrane, se ti zdi količinsko veliko ali preveliko obrokov. In zakaj?

Glede treninga; tako mi je svetoval trener, ko sem prišla na fitness. Kaj naj bi po tvoje potem zvečala težo, ker drugače bi bilo vse malo prelahko. Če se ti da malo napiši zakaj priporočaš manj ponovitev.
<< x

cimps

Pleničar

Vnosov: 66

Pridružen: Sr okt 15, 2003 12:39

Odgovor Pe nov 07, 2003 23:12

6 obrokov je OK, ker je prvi zgodaj in zadnji kar pozno. Malo več beljakovin in pravih maščob. Tist obrok ob 13.30 ni nič, raje nekaj z malo več beljakovinami. Sadja čim manj, pa teh kruhkov, crispijev in podobnage tudi. Namesto sadja raje zelenjavo. Pri treningu pa res raje malo manj ponovitev, se je že d..off napisal.
Pa trening v fitnesu raje 3x kot 2x.
LP :10;
Lift it or die.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63820

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So nov 08, 2003 07:34

Enemona (srednje nizko nekvalitetnih sojinih beljakovin,veliko enostavnega sladkorja (poudarek na fruktozi, ki se je moramo iz številnih razlogov na dieti izogibati.) tudi ne moreš enačiti s kvalitetnim beljakovniskim napitkom.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Nikki

Pleničar

Vnosov: 3

Pridružen: Pe nov 07, 2003 12:21

Odgovor To nov 11, 2003 09:31

Ja hvala za odgovore.

Še to me zanima. Ob testiranju mi je v fitnesu dal 20-35 ponovitev odvisno od naprave. Težo sem že sama povečala, ker drugače mi je vse prelahko. Če pa bi delala še manj ponovitev torej 15 do 20 pa bi mogla še povečati težo. V čem je pravzaprav razlika.

Torej naj bi bil moj idealni trening nekako tako 5 min ogrevanja na kardio, intervalni trening za vse mišice 15-20 ponovitev tri serije in 20 intenzivni kardio. Vse skupaj ne traja dalj ob uro in pol.

Glede prehrane pa vem, da mi manjka beljakovin. Še vedno preučujem beljakovinske pripravke. Sem pa začela jesti več rib in pustega mesa.

lep pozdravček vsem
<< x

Goga

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Sr okt 16, 2002 11:55

Odgovor To nov 11, 2003 11:43

Iz lastnih izkušenj ti priporočam večje teže in 12-15 ponovitev. Se mi zdi, da je učinek večji. Maščoba se hitreje topi.
Nabavi si whey proteine. Jemlji normalno dozo, nič ne šparaj. Po fitnesu si jih obvezno privošči.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63820

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr nov 12, 2003 08:04

Kot pravi Goga znižaj število ponovitev.Če delaš preveč ponovitev pride do atrofije mišičnih vlaken in s tem padca hitrosti presnove.
V hrani imej dovolj beljakovin, prdvsem vlaknaste oh (solata,kosmiči..) in prave maščobe (laneno, ribje ali omega 3 in olivno olje). Dobro bi bilo da dodaš tudi beljakovinski napitek. Najbolje whey s postopni sproščanjem. (GlycerLEAN)
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Prehrana in izguba telesne maščobe

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov


 
Cruhs Forum All Stars Sept 2019 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.