Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
FB skupina FB skupina 2
 
Danes je Pe apr 03, 2020 23:58

Nejc - projekt v teku

<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Sr dec 11, 2013 12:01

Nejc - projekt v teku

Moje ime je Nejc (22), član foruma sm že kr nekaj let.. no, registriran sem kar nekaj let, sodeloval do sedaj še nisem (bolj aktiven na avto/moto forumih). Z fitnesom se rekreativno ukvarjam od 17 leta z presledki. Pač bila so obdobja ko pol leta "ni bilo časa" in nisem treniral. No, sedaj se malo bolj trudim in poskušam čimbolj redno trenirat, in razne dopuste tudi tako splanirati da se lahko vsaj malo pretegnem.

Visok sem 183-184cm, trenutno imam cca 91 kg. Ko sem začel trenirati sem imel 20 kil manj, tako da z samim napredkom nasplošno sem bil že pred leti precej zadovoljen. Kar se treninga tiče sem žal precej len pri izbiri različnih vaj, tako da imam treninge že vsa leta precej podobne, menjam edino katere mišice delam skupaj. Počasi sem začel tudi to spreminjati in sem nekaj vaj zamenjal z novimi... zadnji čas Slika

Treniram večinoma 5x tedensko, potem pa sem 2 dni fraj. To je začasna rešitev ker nemorem drugače kot biti 2 dni naenkrat prosto. Plan je zadevo spravit na 3 dni treninga in 1 dan prost, in tako naprej.

Pri treningu imam občasno (zaradi stare poškodbe) probleme z hrbtom in prsnim košem, ampak potrpim in potem ni problema. Od dodatkov jemljem samo proteine in ogljikove, po eno merico vsakega po treningu. Oboje bom pojačal na vsaj dve merici (mam tavlke šalčke) oziroma glede OH še nisem čisto siguren saj jih precej pojem tekom dneva in bi znalo zadostovati... pač tukaj moram še malo preračunati vse skupaj


Ker sem pred kratkim začel filat OH, je še tisti 4 pack ki sem ga imel skoraj izginil, kar sicer ni nič čudnega glede na to da se trebušnim v fitnesu skoraj ne posvečam. Glede tega sem odprt za predloge glede treninga za trebušne mišice. Vaje, način izvajanja itd.. karkoli bi prav prišlo. Sam če delam delam ali na žogi ali pa na napravi velike kilograme in malo ponovitev.

Drugi problem so noge. Noge sem šele pred kratkim začel delati redno. Še vedno jih skoraj nič nimam, ampak se že pozna, tako da v dveh mesecih bi moral bit že očiten napredek. Noge delam intenzivno, delal jih bom dvakrat tedensko. Predvsem me ovira to da večino dneva presedim zaradi narave dela.

Kakorkoli, ko je bil ravno prost dan sem naredil par slik, tako za orientacijo kje štartam:


Slika

Slika

Slika

Slika




Če se bo dalo bi rad drugo sezono poskusil srečo na katerem od tekmovanj, čene pa tudi vredu, važno da se napreduje. Idealne želje so 93,94kg... zdefiniranih+konkretno pridobiti noge. Najprej bo treba nek jedilnik skupaj spravit ker trenutno jem ves drek naenkrat če je treba Slika


Če Kdo priporoči kakšen trening ki bi ga lahko poskusil bi tudi bilo super!
Hvala zaenkrat.

LP, Nejc
Zadnjič spremenil NejcZ, dne Ne dec 15, 2013 21:52, skupaj popravljeno 2 krat.
Trenutni fitnes: Pristan Maribor
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor So dec 14, 2013 17:29

Re: Nejc - projekt v teku

Od objave sem malo prilagodil treninge, naredil dva treninga za noge in po vsakem treningu še eno vajo za trebušne mišice. Naslednji teden pri večini vaj za noge povečam kilograme ker mislim da še imam fore, pri bolj izolacijskih vajah pa bom dal malo manj, mam občutek da se ne osredotočim dovolj na mišico pri veliki teži-zaenkrat Slika
Zadnjič spremenil NejcZ, dne Ne dec 15, 2013 22:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Trenutni fitnes: Pristan Maribor
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 10976

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So dec 14, 2013 20:13

Re: Nejc - projekt v teku

lepo, keep it up!
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4749

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor So dec 14, 2013 20:53

Re: Nejc - projekt v teku

Dobra forma! Kakšen trening pa izvajaš za noge?
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Ne dec 15, 2013 12:59

Re: Nejc - projekt v teku

Počepe (trenutno cca 90kg, naslednji trening grem na 100) 4 serije po 8-10 ponovitev, potem grem na nožni potisk navzgor cca 210kg iste serije in ponovitve, izteg za kvadre, zadnji del nog, leže (na trebuhu), nevem kako se reče vaji.. :) , izpadni korak, na koncu pa še dvig na prste. To mam tak osnovne stvari pokrite, ko mal pridobim si bom sestavil malo bolj konkreten trening, pa mogoče kake superserije uvedel... nevem, moram probat par stvari :)
Trenutni fitnes: Pristan Maribor
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Po dec 16, 2013 22:53

Re: Nejc - projekt v teku

Poleg spremembe treningov uvajam še izpodbijanje lenobe. Na kratko po pomeni da ob dnevih ko ni obveznosti prej, nebom spal več do 9,10 ali še dlje, ampak budilka vsak dan zvoni ob 7:30 (če ne prej). Lenobo je treba izkoreninit Slika

Slika
Trenutni fitnes: Pristan Maribor
<< x

tinaaa

Mlečnozobec

Vnosov: 112

Pridružen: Po apr 23, 2007 08:55

Odgovor Sr dec 18, 2013 13:07

Re: Nejc - projekt v teku

Jaz sem ravno danes imela en tak pomislek bi ali nebi vstala za na fitnes. Prvič v 40-ih dneh ko sem bila skoraj vsako jutro v fitnesu... pa sem se spomnila koliko težje se je kasneje vstat in kako smotano se počutiš ob tem, ko ne moreš prav k sebi prit... pa sem raje vstala šla v akcijo :)
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Sr jan 08, 2014 13:30

Re: Nejc - projekt v teku

Po nekaj časa se spet oglašam. Tole vstajanje deluje bolj tak tak. Trening nog je prispeval dodatnim 2 kilogramom, tako da imam sedaj 93kg. Glede na meritve je šlo vse v noge, tako da sem zadovoljen. Na videz se nekaj malega pozna, ampak bo potrebno še veliko dela da bo to-to. Vedno dodam tudi eno vajo za rit Slika Noge delam intenzivno cca 1 uro in pol, kilogrami pri počepih grejo gor počasneje kot sem mislil, tako da sem šele sedaj prideš na 100kg počepa (4x8 ponovitev). Raje počasi in pravilna izvedba kot hitro in napol :)
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Po jan 20, 2014 11:29

Re: Nejc - projekt v teku

Nekaj napredka pri nogah. Se mi je pa malo ustavilo pri počepih, ne gre prek 100 kil (4 serije po 8-10). Noge delam 3x na 10 dni, tako da je treba kr stisnit da ostalo ne trpi Slika

Slika

Še v istem položaju. Za 1 mesec po mojem kar vredu Slika

Slika

Kar se tiče kilaže je šlo gor cca 2kg, od tega glede na meritve vse v noge. Razmišljal sem o sodelovanju na izzivu, ampak nisem tak tip človeka da bi hrano slikal in pisal jedilnike, žal :D
<< x

ŽigaS

Pleničar

Vnosov: 24

Pridružen: To jul 16, 2013 06:00

Odgovor Po jan 20, 2014 18:20

Re: Nejc - projekt v teku

Nice job Slika Če se ti da, prosim napiši kako imaš sestavljen trening nog, ker se tudi sam trenutno največ ukvarjam z njimi in bi mi kakšen nasvet prišel prav.
Hvala.
<< x

NejcZ

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 14

Pridružen: Ne dec 21, 2008 15:33

Kraj: Maribor

Odgovor Po jan 20, 2014 18:30

Re: Nejc - projekt v teku

V dobrem mesecu sem dobil več kot 5cm v obsegu. Trening je precej dolgočasen kar se vaj tiče, ampak delam kar intenzivno. Najprej počepe (osnovne, noge imam v širini ramen), potem par naprav->potisk navzgor,pregib za zadnji del (ko ležiš na trebuhu), potisk navzgor za kvadricepse, dvig na prste za liste, potem dve vaji ki jih večinoma delajo ženske (noge narazen in skupaj Slika), na koncu pa naredim še eno vajo za rit. Večinoma delam 8-10 ponovitev, vse po 4 serije, na koncu zadnje serije pri vsaki vaji zmanjšam kile za tretjino in napumpam dokler lahko brez pavze.

Včasih delam tudi izpadni korak, ampak ta mesec ga nisem in pa deadlift. Bo sledil v naslednjih treningih ko bom vaje zamenjal. Predvsem se bom prodal osredotočit na deadlift.

Vrni se na Dnevniki in fotografije forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov


 
FB skupina FB skupina 2
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.