Izšla je devetnajsta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Yamamoto Raden + GRATIS Keel Postani Fit
 
Danes je Pe mar 22, 2019 17:31

Erik Dietz

Moderatorji: UrosS, Stasa, Grom, Metka

<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor So jan 17, 2015 11:25

Erik Dietz

Razlog, da sem se odločil za sodelovanje na izzivu je predvsem ta, da mi na poti do zadanega cilja vedno nekaj zmanjka. In to je predvsem disciplina pri prehrani. Mislim, da mi bo dnevnik pomagal pri tej težavi in me še dodatno motiviral, da ne bom popuščal.

Najprej osnovni podatki:

Ime: Erik
Priimek: Dietz
Starost: 29
Višina: 179 cm
Teža: 82 kg


Na kratko nekaj o mojem športnem življenju:
Kot otrok sem bil bolj debelušen, čeprav je bil šport v mojem življenju vedno prisoten. Ne spomnim se natanko, vendar sem že zelo mlad začel trenirati rokomet in tako je ostalo vse do drugega letnika srednje šole. S fitnesom sem začel kot najstnik, vendar ne morem reči, da so bili to ravno produktivni treningi. Večkrat sem fitnes nehal obiskovat in se potem zopet vrnil, vendar nikoli brez pravega treninga in urejene prehrane. Pred nekaj leti pa sem se bolj posvetil vajam, prehrani in vsemu kar spada zraven. Lahko rečem, da sem se v tem našel in zdaj je fitnes del mojega življenjskega sloga.


Cilji:

Primarna cilja sta uspešno dokončati izziv in doseči nizek procent telesne maščobe. Nerad govorim v številkah, zato bom rezultat preverjal predvsem v ogledalu. Slika


Metode:
Trening v fitnesu bom opravil 4x na teden. Prvi dan bom treniral prsa in triceps, drugi dan hrbet in biceps, tretji dan noge in četrti dan ramena ter trebuh.
Občasno bom vključil tudi plavanje. Načeloma pa kardia nimam v planu, bom videl kako bom napredoval in se proti koncu odločil ali bom dodal tudi kardio.



Prehrana:
Moja prehrana bo temeljila na cikliranju ogljikovih hidratov. Prvi dan bo vnos OH visok, drugi dan nizek, tretji dan srednji in nato zopet visok. Jedilnik si bom sestavljal sproti in glede na rezultate spreminjal količine oziroma vrsto hrane.


Prehranska dopolnila in dodatki, ki jih bom uporabljal:

- omega 3 kapsule
- one-a-day multivitamin
- whey
- booster
- maxx dessert
To naj bo za začetno predstavitev vse. Komentarji, predlogi in pripombe so dobrodošli. Pisanje prispevkov na forumu je zame nova stvar, tako da pričakujem nekaj začetnih težav z urejanjem, vendar bom poskušal dnevnik pripraviti kar se da privlačen za branje. Polno motivacije in veselja pri opravljanju izziva vsem udeležencem!


SLIKA "PREJ"

Slika

Slika "POTEM"

Slika
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Po jan 19, 2015 19:10

Re: Erik Dietz

1/120


POČUTJE

Počutje prvega dne izziva je super. Danes imam visok vnos OH, tako da mi energije ne primanjkuje. Sicer pa med treningom že nekaj časa čutim rahlo bolečino v levi rami, vendar zaenkrat ni kritično. Bom posvetil nekaj več časa ogrevanju in upam da bo bolečina izzvenela.


PREHRANA

Zajtrk:

Riž + whey + 1/2 banane


Slika

Trening sem opravil dopoldan, tako da sem po koncu popil napitek iz 40g whey pure isolata in 50g maltodekstrina.


Po treningu je bilo potrebno nabaviti še nekaj dobrin za pripravo obrokov:


Slika


Kosilo:

Riž + piščanec


Slika

Malica:

2x toast + rukola + puranja prsa + 35g whey


Slika

Večerja:

Govedina + zelenjava


Slika

Kot zadnji obrok dneva v hladilniku čaka še kazein z ovsenimi kosmiči in goji jagodami.


Slika


Kakšnega napada lakote ali želje po sladkem danes ni bilo, tako da če bo šlo tako naprej bom zelo zadovoljen. Sicer me pa jutri čaka nizek vnos OH in bo stanje po vsej verjetnosti malo drugačno. Slika



TRENING

Danes sem opravil trening prsnih mišic in tricepsa.

Vaje, ki sem jih delal:

Prsa:
- metuljček na škripcu
- potisk s prsi s palico na ravni klopi
- potisk s prsi s palico na poševni klopi
- metuljček z ročkama na poševni klopi
- potisk s prsi sede na napravi
- sklece na bradlji (DIPSI)

Triceps:
- izteg komolcev na škripcu
- izteg komolcev za glavo enoročno
- sklece na klopci

To bo za danes vse. Obroki za jutri so pripravljeni, tako da se preklapljam na RELAX mode. Slika



MISEL DNEVA:

Slika
Zadnjič spremenil ErikDi, dne So feb 21, 2015 17:05, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor To jan 20, 2015 20:04

Re: Erik Dietz

2/120

Moj današnji dan se je začel ob 4.35, zato se bo tudi prej končal, tako da je čas za poročilo. Slika



POČUTJE

Po osvežilnem tušu lahko rečem, da je današnje počutje poleg prijetne utrujenosti super. Kakšnih težav zaradi nižjega vnosa OH ni bilo, energije sem imel dovolj. Danes sicer nisem treniral, jutri pa imam v načrtu vaje za hrbet in biceps.



PREHRANA

Vsak dan začnem z omega 3 maščobami v obliki kapsul in tableto ONE-a-DAY multivitamin. Nič drugače ni bilo danes.

Sledil je zajtrk: 2x jajce + 30g whey z vodo

Malica 1:

Piščanec z zelenjavo in indijskimi oreški

Malica 2:

35g whey isolate + oreški (30g)

Slika
Malica 1 + Malica 2


Kosilo:

Piščanec + gobe in špinača s kislo smetano

Slika


Malica 3:

Grški jogurt + whey + oreški + goji jagode

Slika


Večerja:

Domača klobasa + bučka

Slika



Naredil sem še preproste musli, ki jih lahko hranimo dlje časa in jih preprosto vmešamo v jogurt, mleko, vodo...skratka po želji.
Slika

ovseni kosmiči
brusnice
rozine
whey vanilija
goji jagode
oreški
temna čokolada s pomarančo


Tudi sestavine lahko prilagajamo svojemu okusu. Jaz se uporabil stvari, ki so bile pri roki.

To je za danes vse. Slika




MISEL DNEVA:

Slika
Zadnjič spremenil ErikDi, dne So feb 21, 2015 17:20, skupaj popravljeno 3 krat.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63550

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor To jan 20, 2015 21:16

Re: Erik Dietz

Domača klobasa!
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

selko24

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 4

Pridružen: Po jan 05, 2015 21:26

Kraj: Žalec

Odgovor To jan 20, 2015 22:47

Re: Erik Dietz

Dobra misel dneva! Slika
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Sr jan 21, 2015 10:54

Re: Erik Dietz

Grom je napisal/-a:Domača klobasa!


Grom, vabljen na pokušino! :)

selko24 je napisal/-a:Dobra misel dneva! Slika


Tko se začne :)
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Sr jan 21, 2015 13:23

Re: Erik Dietz

3/120

1/2

DAN SREDNJEGA VNOSA OH


POČUTJE

Danes čutim precejšnje pomanjkanje energije. Res je, da zelo zgodaj vstajam ampak tega sem že navajen. Mislim, da bi moral včeraj pred spanjem dodati še en obrok. Bom poizkusil v naslednjem ciklu. Sicer pa tisti, ki imajo doma majhnega otročka vedo, da ni energije ravno za izvažat :)


PREHRANA

Zajtrk:

3x omega 3, 1x one-a-day
1 banana + 2 jajci + whey + rozine in še morning protein (1 dcl mleka + 1,5 dcl vode)


Slika

Med zajtrkom sem zaužil še jabolko, ker mi je resnično padu cukr :)

Malica 1: whey + oreški

Kosilo: piščanec + zelenjava + indijski oreški

O TEM IN ONEM

Rad bi našel varianto Boosterja in Fat burnerja, ki mi bo najbolj odgovarjal. Uporabljal sem že Firestarter od Activlaba in lahko rečem, da sem z izdelkom zadovoljen, vendar ni to to kar iščem. Sicer pa je okus O.K., predvsem je super to, da je Fat burner in Booster v enem.
Kar se tiče okusa in pumpa sem bil zelo zadovoljen z Nitrox Therapy (grenivka), vendar ta izdelek vsebuje precej OH in sladkorja, kar mi pa pri trenutnem programu ne odgovarja.
Danes bom preizkusil kombinacijo thermo shape fat burnerja in Stamina Boosterja. Poročam zvečer.

Če ima kdo kakšne izkušnje s tega področja, se priporočam :)


Zdaj pa si bom privoščil polurni "power nap" z našim 15-mesečnim kondicijskim trenerjem :) Slika
Zadnjič spremenil ErikDi, dne So feb 21, 2015 17:22, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Sr jan 21, 2015 20:24

Re: Erik Dietz

3/120

2/2

Po počitku sem si privoščil malico (whey + oreški), nato pa je bil na vrsti trening.

Pred treningom sem vzel dve kapsuli Thermo shape, med treningom pa Stamina Booster in kreatin.

Energije sem imel na pretek, trening je bil dober. Tudi pump je bil ok, čeprav bi si ga želel še več, zato bom jutri pred treningom nog dodal še N.O.X. Muscle Booster.

TRENING:

Hrbet:

Za ogrevanje sem naredil 3 serije zgibov, nato pa:

- mrtvi dvig
- veslanje v predklonu
- poteg na prsi
- poteg na prsi stoje z uporom na kolena (ne vem, kako se pravilno reče tej vaji:)
- veslanje na napravi sede (ravna drža)
- veslanje na napravi sede (nagnjena drža)

Biceps:

- upogib komolcev na scott klopi
- upogib komolcev z ročkama
- upogib komolcev s špago na zajli
Po treningu sem popil napitek iz 35g Whey Isolate in 40g Maltodex.

Eno uro po treningu pa je sledila večerja:

domača krvavica s kuhanim krompirjem


Slika

Mislim, da so krvavice takšna jed, ki je človeku zelo všeč ali pa sploh ne. Meni so božanske. Privoščim si jih enkrat ali dvakrat na leto, ko me sorodniki razveselijo s kolinami :)


Pred spanjem si bom privoščil še merico kazeina, da bodo mišice dobile hrano tudi ponoči :)
Prvi cikel bo s koncem današnjega dne sklenjen. Lahko rečem, da sem zadovoljen, saj nisem imel pretirane želje po sladkem in sem se brez problemov upiral "prepovedanim" živilom. Jutri me čaka še en naporen dan, v petek bo pa čas za malo relaksacije.Slika



MISEL DNEVA:

Slika
Zadnjič spremenil ErikDi, dne So feb 21, 2015 17:27, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Če jan 22, 2015 20:33

Re: Erik Dietz

4/120


DAN VISOKEGA VNOSA OH

POČUTJE


Danes sem se zbudil malo pred šesto, prav tako je bilo hrane zaradi visokega vnosa na pretek, tako da se pozna tudi na energiji, ki jo je bilo čez cel dan dovolj. Dobro čutim hrbet, ki sem ga treniral včeraj. Že pred kratkim sem ugotovil, da moram dati med treningom večjo pozornost na povezavo mišica-možgani in v tej smeri zadnje čase dobro napredujem, kar tudi čutim.



PREHRANA

Zajtrk: riž + whey


Malica: Riž s karijem + tuna v lastnem soku
Slika


Kosilo: Goveji zrezki s špinačo in krompirjem
Slika


Pred treningom: N.O.X Muscle Booster + Thermo shape

Med treningom: Stamina booster + creatin

Po treningu: Whey isolate + Maltodex

Večerja: Piščanec + riž
Slika




TRENING

Danes sem treniral noge. Naredil sem sledeče vaje:

- počep
- potisk z nogama (preša)
- nožni pregib
- nožni pregib leže
- izpadni korak
- upogib kolena stoje
- "ginekološki stol" :)
- dvig na prste sede
- dvig na prste stoje




MISEL DNEVA: :)

Slika
Zadnjič spremenil ErikDi, dne So feb 21, 2015 17:32, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

elliejelly

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 468

Pridružen: Ne dec 28, 2014 12:59

Odgovor Če jan 22, 2015 23:53

Re: Erik Dietz

^Hahaha, prvi izziv po treningu nog so najbrž že kakšne stopnice. Slika
Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Pe jan 23, 2015 08:09

Re: Erik Dietz

elliejelly je napisal/-a:^Hahaha, prvi izziv po treningu nog so najbrž že kakšne stopnice. Slika


Pravi izziv se začne dan po...tko da danes je na vrsti počitek. Sicer pa moram naslednjič še bolj stisnit, ker danes ni tko hudo :)
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor Pe jan 23, 2015 18:54

Re: Erik Dietz

5/120

DAN NIZKEGA VNOSA OH

POČUTJE

Prijetno utrujen. Kjub nizkemu vnosu OH in manjši količini zaužitih kalorij čez dan nisem imel težav z energijo. Danes nisem treniral, sem si pa privoščil obisk savne. Popolna relaksacija. Slika Najprej sem šel v turško savno, ki je meni ena boljših. Po počitku pa še za 15 minut v finsko. Na koncu je sledil še škaf mrzle vode. Slika

Kar nekaj časa sem imel celoten prostor s savnami samo zase.
Slika



PREHRANA

Zajtrk: 2 jajci + whey

Malica 1: pusta skuta + oreški

Kosilo: kalamari, polnjeni s pršutom + špinača s kislo smetano
Slika

Malica 2: 200g tune

Za večerjo pa v hladilniku čakajo čivapčiči :)



TRENING: OFF



KOMAD TEDNA:

<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor So jan 24, 2015 09:19

Re: Erik Dietz

6/120

1/2


Danes se je akcija začela že na vse zgodaj ko smo ustali. Zamašil se je odtok v kuhinji in nas je pričakala mala poplava. Če je še kdo doživel kaj podobnega priporočam glasbeno terapijo :)




Po končani čistki sem si privoščil moj že nekaj časa najljubši zajtrk: 1 banana + 2 jajci + rozine + whey

Slika

Osnova te jedi so banana in jajca. Dodaš lahko poljubne sestavine kot so oreški, suho sadje, prelivi, kokos...možnosti je nešteto. Preden sem se odločil za cikliranje sem ta obrok jedel praktično vsako jutro. Enostavno se ga ne moram naveličat :)


V nadaljevanju dopoldneva sledi trening ramen in trebuha.

Več kasneje....Slika
<< x

ErikDi

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 291

Pridružen: Sr feb 29, 2012 11:11

Odgovor So jan 24, 2015 18:31

Re: Erik Dietz

6/120


2/2

Po ogrevanju v obliki čiščenja kuhinje sem se odpravil v fitness. Pred treningom sem popil N.O.X Muscle Booster + Thermo Therapy, med treningom pa Stamina Booster + creatin. Po treningu je sledil napitek iz 35g whey isolate + 40g maltodex.



TRENING


Trening ramen in trebuha je vključeval naslednje vaje:

- potisk palice nad glavo sede na vodilih
- Arnoldov potisk
- dvig ročk v stran v predklonu
- stranski dvig v predklonu dvoročno na škripcu
- dvig palice spredaj
- skomig z rameni
- navpično veslanje na škripcu stoje

- upogib trupa na klopi z naklonom
- upogib trupa na ravni klopi



Po treningu sem skočil še po nekaj mesa, sadja in zelenjave. Tokrat sem prvič nabavil kar zmrznjenega piščanca, pakiranega po 1kg, tako da bo vedno na zalogi :) Pa še cena je super (4.99 €/kg).

Kosilo pa je izgledalo takole: Polenta + golaž iz srne
Slika


Za popoldansko malico je bila "presna gibanica" (recept spodaj), za večerjo pa piščanec z zelenjavo in indijskimi oreški. Ker je bila večerja razmeroma zgodaj, imam v načrtu še kakšen lahek obrok ali dva. Najverjetneje v obliki maxx desserta in skute.



RECEPT TEDNA:

Preprosta presna "gibanica"
Slika


Potrebujemo:
- mlete orehe (v mojem primeru je bila mešanica orehov, mandljev in lešnikov)
- skuto
- mak
- 1/2 jabolka
- malo medu (opcijsko)

Sestavine le damo po vrsti v kozarec. Jabolko naribamo in po želji dodamo med. Sladica ali malica je zelo preprosta in meni božanska. Dober tek! Slika
<< x

anneycyrus

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 272

Pridružen: So maj 04, 2013 17:02

Odgovor So jan 24, 2015 22:36

Re: Erik Dietz

mmm dobra ideja za gibanico, bom preizkusla recept! Slika
That **** was bananas, yo!
Naslednja

Vrni se na Maxx FIT IZZIV 2015

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
BCAA Xtra Instant 50 % ceneje Activlab Premium Whey 1+1 GRATIS
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.