Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Warrior Solo Bar 35 g Odpornost 19 - forum
 
Danes je Sr dec 11, 2019 04:42

Ana Meke

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Sr jan 15, 2014 00:54

Ana Meke

Že odkar sem videla, da se začenja nov Maxx fit izziv, premišljujem ja ali ne. Pa sem se opogumila, saj konec koncev nimam kaj izgubiti (razen kakšnega centimetra, kilograma in M :)) Pa še nekaj časa nazaj sem želela biti pisateljica oziroma blogerka.. pa da vidimo kako mi pisanje sploh gre od rok :)

No pa začnimo... najbolje, da na začetku, z uradnim delom Slika

Podatki:

Ime: Ana
Priimek: Meke
Starost: 23
Višina: 169
Teža: (okoli) 70

Opis:

Tukaj ne mislim preveč filozofirati. Me boste bolje spoznali skozi moje naslednje objave. Jaa 4 mesece je kar dolga zvezaSlika.

Kar se tiče športa; z njim sem se začela ukvarjati v osnovni šoli, ko sem začela trenirati taekwondo.. trenirala sem 8 let, nato pa zaradi pomanjkanja časa prenehala. Nadeljevala sem s fitnesom, potem je bilo obdobje raznih les mills programov, nato pa spet fitnes.
V prostem času pa rada tečem, kolesarim, bordam..bla bla.. ja vsi vse to radi počnemo :))
Slika

Kar pa se tiče prehrane pa je takole.. v času ko sem trenirala sem mogla kar naprej hujšati zaradi tekem.. -55 kategorijo ni bilo kar tako lahko vzdrževati. Tako da sem že od trinajstega leta na dietah :))
No naj omenim da svojega trenutnega prehranjevanje ne jemljem kot diete ampak kot način zdravega življenja. Vendar pa imam tudi jaz včasih težave s samo kontrolo (pa še prazniki so bili vmes, kdo si je zmislil potico??Slika ), tako da mi vedno uspe tak način nekaj dni, tednov, mesecev, potem pa vse skupaj pade v vodo. Tako, da je tudi zame Maxx izziv odlična priložnost, da neko stvar izpeljem do konca.

Slika

Cilji:

Tukaj bi se lahko totalno razpisala, ampak vrjetno bi bila nazadnje edina oseba, ki bi ta odstavek prebrala. Tako, da bom probala svoje cilje čimbolj skrajšati.
Pri ciljih se nisem omejila na konec izziva, ampak na konec leta, desetletja, pač kadarkoli.. če pa mi uspe do konca izziva pa toliko bolje.

Torej:
*izgubiti čim več maščobe
*priti pod 60kg
*z mrtvim dvigom in počepom dvigniti lastno težo
*narediti vsaj en pull up Slika
*izboljšati svojo telesno formo, kondicijo in moč na maxXimum
*doseči da bojo moje after fotke
Slika

Metode:

Naslednje mesece bota moja najboljša prijatelja počep in mrtvi dvig:))

Okviren plan treninga:

Dvakrat na teden spodnji del telesa, dvakrat na teden zgornji del telesa. Vaje bom izvajala s prostimi utežmi, lastno težo, nekaj tudi na trenežerjih. Na koncu treninga bom dodala finišerje.. oziroma kratek intervalni trening. Enkrat na teden metaboličen trening, dvakrat na teden pa počitek (ko bodo na vrsti dnevi počitka imam v mislih kakšen tek ali pa sprehod)


Okviren plan jedilnika:

Zajtrk: ovseni+beljaki
Malica1: skuta+sadež+oreščki
Kosilo: piščanec+riž+zelenjava
Malica 2: whey
Večerja: jajca



To je samo na hitro.. matematike se bomo igrali pozneje :))

Dodatki:

whey, hy-pro, omega3, magnezij (mogoče?)

No to je zaenkrat vse z moje strani...pa kar pogumno komentirat, kritizirat, pohvaltSlika ... pa vso srečo vsem pri opravljanju izziva.
Slika


Fotografija "PREJ"

Slika
Zadnjič spremenil BITTERsweet, dne Sr jan 15, 2014 23:26, skupaj popravljeno 1 krat.
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Sr jan 15, 2014 23:23

Re: Ana Meke

No pa počasi začenjam tudi jazSlika. Zakaj ravno danes? Ker ni jutri, ni prvi dan v mesecu in ni ponedeljek. Pač zato :)

Torej dan #1 je potekal takole:

S treningi po programu začnem v petek.. vendar pa sem vseeno šla na vadbo v skupini in se v 30min kar pošteno kar prešvicala.

Naj omenim, da sem šla še malo po nakupih. Kupila sem 2 OH YEAH 85g ploščici in Hy-pro okus Schwarzwaldskatorta. Čokoladke so itak njaaaam že od vedno, za Hy pro pa moram priznati, da me ni prijetno presenetil. Ni se mi dovolj zgostil, pa presladek mi jeSlika . Mogoče ga jutri probam za zajtrk dodati ovsenim kosmičem pa bomo videli kako bo.
Aja mimo grede... mogoče kdo pozna kakšen dober recept za beljakovinske ploščice, ki bi jih lahko jedla za svojo prvo malico?

Trening:

Potekal je tako, da je vsaka vaja trajala minuto.. skoraj brez pavz.

VAJE:
Met medicinke (3kg) ob steno s počepom
vzpon na klop s počepom
izteg komolca na trx-u
dvig uteži (v vsaki roki 2kg) triceps skleca, veslanje z vsako roko 1x
upogib komolca na trx-u

Vsaka vaja se je ponovila 3x, po končanem krogu vojaški poskoki, visoki skiping, mountain climbers

Prehrana:

Zajtrk: 50g ovsenih kosmičev, 30g whey čokolada, 2dl mleka

Kosilo: 100g mletega mesa, paradižnikova mezga, 100g mešane zelenjave, 40g polnozrnate moke, 10g olivnega olja

Malica 1: 30g Whey (po treningu)

Malica 2: Hy-pro, banana

Večerja: 2 jajci, 100g piščančjih prsi, omega3

Kosilo je izgledalo takole:
Slika
Tortilja z mletim mesom RECEPT:
Sestavine (za nadev)
olivno olje (10g)
čebula
mleto meso (100g)
paradižnikova mezga
kapljica rdečega vina
mešana zelenjava (100g)
Sestavine (za tortiljo)
40g polnozrnate moke
Priprava:
Čebulo prepražimo na olivnem olju. Ko postekleni dodamo meso. Meso dušimo toliko časa,
dokler se ne skuha, nato ga še malo popečemo. Dodamo skuhano zelenjavo,
paradižnikovo mezgo, malce vina in začimbe, nato pa še malo pustimo na zmernem ognju.
Nato naredimo tortiljo. Moki dodamo toliko vode, da dobimo zmes, ki jo lahko gnetemo.
Masa se ne sme prijemati. ko jo dobro zgnetemo jo čimbolj razvaljamo. Nato jo damo na ponev in ves čas obračamo..
tako preprečimo, da bi bila tortilja trda.
Ko imamo oboje narejeno, tortiljo napolnimo z nadevom in dodamo list solate.



No to je pa to za danes. Bodite pridni še naprej.


Slika
<< x

_RedBull_

Pleničar

Vnosov: 2

Pridružen: Ne mar 11, 2012 16:49

Odgovor Če jan 16, 2014 18:20

Re: Ana Meke

damn, keep going lady..... :)
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Pe jan 17, 2014 01:37

Re: Ana Meke

_RedBull_ hvala za pohvalo :))

Dan#2.


Danes sem totalno prespala budilko, zato se je dnevni plan malo spremenil. Za zajtrk (ki je bil po uri bolj kosilo) sem poizkusila ovsene kosmiče z novim Hy-projem. Še vedno nisem blazno navdušena, bo pa za porabit :). Kuhanje kosila (za sabo) je potekalo tako, da sem si vmes umivala zobe in se oblačila za v službo.

Preostal del dneva je potekal brez pretiranih posebnosti.
Trening je prišel na vrsto zelo zelo pozno (kot očitno vse danes), vendar pa zato ni bil nič manj naporen. Z njim sem končala 23.30. Žal v zadnjem času, zaradi padca na hrbet pri bordanju, lahko dvigujem manjše teže kot sicer. Ampak z vsakim treningom je bolje, tako da upam, da bo bolečina kmalu minila, da lahko začnem trenirati na polno.


Trening:

1. Počep 5x5 (45kg)
2. A: Izpadni korak 20x
B: Statična drža za zadnje stegenske 1,5 min
Najprej A potem takoj brez pavze B.. oboje 4x...tak način tudi v nadeljevanju)

3. A: Sumo počep (12kg)B: mountain climbers (50x)Na koncu sem naredila še 3 serije finišerjev (30s vaja, 30s počitek)jumping jacks, mountain climbers, burpees

Ne bi se branla tega tank topa :)
Slika

[HIGHLIGHT=#f2f2f2][SIZE=120][COLOR=#00b0f0][B]
[/B][/COLOR][/SIZE][/HIGHLIGHT]
Prehrana:

Zajtrk: 50g ovsenih kosmičev, 2dl mleka, 15h Hy-pro

Malica1: 42,5g OhYeah+ugriz (vrjetno okoli 20g) maxim 54% protein bar :)

Kosilo: 160g tune, 40g polnozrnatih peresnikov, 70g brokolija, 10g olivnega olja

Malica2: Whey

Večerja: Hy-pro, 1,2dl mleka, omega3 (vrjetno bi blo bolje po sestavi z vodo, vendar sem mu mogla dati še eno priložnost)
Kosilo pred pripravo
Slika
Kosilo med pripravo
Slika
Take away malica1, kosilo in malica2
Slika
[SIZE=100]
No za konec pa še en komadič, ki me vedno spremlja ob treniranju ;)
[/SIZE]

every superhero needs his theme music!

http://www.youtube.com/watch?v=L53gjP-TtGE

Ps.: Kako dodajate slike na forum.. ker mam js vedno težavo z resolucijo..pa še skos mam težave s temi kodami, ki se mi pojavljajo pred texti :((
<< x

eleanor

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Po apr 04, 2011 20:56

Odgovor Pe jan 17, 2014 07:24

Re: Ana Meke

Drzim pesti da ti uspe :)
Lusten dnevnik zgleda, te bom redno prisla "pokukat" :)

Zanima me, kako zleda staticna vaja za stegenske misice.

Hvala :)
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Pe jan 17, 2014 08:03

Re: Ana Meke

Hvala ;))

Sm probala najt slikco pa je žal ne najdem :(( Bom probala opisat.

Ležiš na hrbtu, od tal dvigneš rit. Celo telo je stegnjeno. V stiku s tlemi so torej pete in trup od lopatic navzgor.
Si približno predstavljaš?
<< x

eleanor

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Po apr 04, 2011 20:56

Odgovor Pe jan 17, 2014 08:08

Re: Ana Meke

Ahaaaa, vem kako zgleda ja :) Me pa zanima, ce je to zadrzevanje v polozaju boljse kot pa da se misico napenja in sprosca? Misica lahko "raste" od tega zadrzevanja?

Sori za smotana vprasanja :)
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Pe jan 17, 2014 17:41

Re: Ana Meke

Evo tkole zgleda, samo da mam js noge na tleh. Je pa drugač ful enih verzij te vaje (na komolcih, dlaneh). Imenuje se REVERSE PLANK.

http://www.youtube.com/watch?v=ViQcFnt9rD4

Zaenkrat še nimam toliko znanja, da bi ti znala popolno odgovoriti. Gotovo se mišice krepijo, pa po mojem mnenju je statična drža dobra zato, ker z njo aktiviraš več mišic hkrati. Isto, kot pri navadnem planku.
<< x

eleanor

Uporabniški avatar

Pleničar

Vnosov: 32

Pridružen: Po apr 04, 2011 20:56

Odgovor Pe jan 17, 2014 18:00

Re: Ana Meke

Super, hvala za odgovor :) Takoj zdaj grem plank-at hehe ;)

No saj, meni pa vedno drugace odgovarjajo na vprasanja o staticnih vajah in sem csto zmedena ze. Najbolje, da jih tudi sama zacnem delati, pa se bom lahko na lastni kozi prepricala o "ucinkovitosti" vaj :)
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Pe jan 17, 2014 19:11

Re: Ana Meke

Evo, malo za motivacijo.

Slika
Slika
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor Pe jan 17, 2014 23:10

Re: Ana Meke

Dan #3.

Danes sem se nenavadno zgodej zbudila, 5:45. Spala sem samo dobre tri ure pa sploh nisem bila utrujena. Pripravila sem si zajtrk in ker se imela več časa kot ponavadi, sem spekla palačinke. Ker sem bila ravno v kuhinji in se mi je kuhalo sem si naredila še kosilo.

Petki so dan za žuranje. Žuranje na metaboličnem treningu. Danes ga je še dodatno popestril avstrijski techno. Ne morem se odločit če se teh petkov bojim, ali jih komej čakamSlika. Uglavnem vsaka čast J. ki iz mene izvleče zadnji kanček energije. Občutek po treningu je zakon. Čeprav bi rabla še nekoga, ki bi mi po vadbi zmešov šejk, ker je zame prenaporno :).

Trening:

Ne morem opisat točnih vaj ker jih je enostavno preveč. Pol ure skakanja in pumpanja do odpovedi. Pika. Pa naj še kdo reče, da nima časa za vadbo.

Prehrana:

Zajtrk: 50g ovsenih kosmičev, 150g beljakov, 100g skute, 15g whey, omega3

Malica1: 250g skute, 90g banane, 10g mandljev

Kosilo: 200g piščanca, 100g korenja, 40g ajdove kaše, 10g olivnega olja

Malica2: Whey

Večerja: 2 jajci, 80g piščančjih prsi

Zajtrk
Slika
Vanilijeve palačinke
Sestavine (za palačinke):
150ml beljaka
radenska (jaz jo dam po občutku)
50g ovsenih kosmičev
Sestavine (za nadev)
100g skute
15g vanilijevih proteinov
Recept:
V blenderju zmiksaš maso za palačinke,
spečeš, zmiksaš maso za nadev, namažeš, zaviješ :)
Malica1:
Slika
Kosilo:
Slika
Jutri je čas za POČITEK. Ampak bi vseeno nekej počela. Vreme mi vrjeto ne ponuja veliko opcij. Kakšna ideja??
<< x

zvizgo

Mlečnozobec

Vnosov: 244

Pridružen: Sr feb 02, 2011 22:06

Odgovor So jan 18, 2014 08:49

Re: Ana Meke

Lepo, urejeno, pregledno. Veliko sreče pri izzivu! Pa do konca vztrajat, ti bo lepo za nazaj brat potem ko bo konec:)
<< x

viddominik

Mlečnozobec

Vnosov: 126

Pridružen: Po jan 13, 2014 11:05

Odgovor So jan 18, 2014 10:00

Re: Ana Meke

Konkurenca je huda kot vidim hehe ... Za danes, kak sprehod na kak bližnji hrib (cca 2-3h), ce ne drugega še dobra fotka nastane za dnevnik, da nebo same hrane notr...
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor So jan 18, 2014 14:08

Re: Ana Meke

Hvala za pohvale, upam da mi res uspe do konca :) Sm tud že jaz razmišljala o kakšnem hribu, ampak žal dežuje :(( Mogoče bolj kšno raztegovanje dans al pa kšna yoga :). HAha ja na slikcah je pa res sama hrana.. v prihodnjem tednu obljubim še kaj drugegaSlika
<< x

BITTERsweet

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 350

Pridružen: Pe jun 05, 2009 00:35

Kraj: Škofljica

Odgovor So jan 18, 2014 22:07

Re: Ana Meke

Dan #4.

Danes se koončno javljam ob normalni uri. Kot sem že omenila POČITEK. Dnevi počitka so mi najhujši. Ne vem kaj bi sama s sabo. PA še dež mi je totalno zamoril in preprečil načrte. Tako da je bil bolj dan za posedanje na kavici (z mlekom in natrenom...brez kave pač ne greSlika ). Kar se prehrane tiče pa sem z družinskega kosila poizkušala izvleči najboljše. Seveda se mi v zadnjem času doma pridno prilagajajo :)

Slika
.
.
Trening:
.
Kljub rest dayu sem naredila nekaj ubijalskih vaj za core-LES MILLS combat, Core attack (17 min) , nato pa se še malo raztegnila z yogo (15 min)
.
.
Druženje z Danom Cohenom
Slika
domači yoga class
Slika
.
.
Prehrana:
Zajtrk: 50g ovsenih, 30g whey, 2,7 dl mleka (mal se mi je uliu :)
.
Kosilo: domača kurja juhica*, 80g* kuhanega piščanca, 80g cvetače, 20g korenja, 10g olivnega olja
.
Malica1: 250g skute, 100g banane, 15g mletih orehov
.
Malica2: Whey
.
Večerja: 125g skuše, 125g fižola, pol majhne čebule, omega3
.
*juha (nemastna, brez zakuhe)
*80g je bilo, ko je bil že kuhan, nisem ga mogla zvagati surovega, ker se je kuhal s kostjo v juhi :D
.
.
Večerja
Slika
Evo pa da ne bojo vedno slikce samo do hraneSlika
Slika
Namaste!
Slika

No zdej pa sledi movie night Slika. Upam, da bo jutri lepše vreme. Vrjetno ne :)
Slika
Naslednja

Vrni se na Maxx FIT IZZIV 2014

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Crush Bar FORUM Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.