Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Activlabov teden Maxx ENERGY BCAA -  moč aminokislin in kofeina
 
Danes je Pe apr 27, 2018 02:02

Fat burning mode: ON

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Mougli

Pleničar

Vnosov: 22

Pridružen: Če maj 29, 2014 19:40

Odgovor Ne jun 22, 2014 21:03

Fat burning mode: ON

Prebiram knjige/članke o paleo prehrani in velikokrat piše, da naj s paleo prehrano poskusiš za X dni in potem ugotoviš, kako se počutiš in se odločiš kako naprej. Meni je ta način prehranjevanja všeč, všeč pa mi je tudi 1x tedenski cheat day. Kako je s tem? V knjigi Primal blueprint npr. pravi, da naj bi bil nek sweet spot med ketozo in "neketozo" pri okoli 100g OH na dan. Če zaužiješ samo toliko OH na dan naj bi se telo navadilo kurit maščobe kot vir energije. Zanima me ali s prostimi dnevi, ko ne pazim na vnos OH, vplivam na to prilagoditev?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 62369

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne jun 22, 2014 21:12

Re: Fat burning mode: ON

veliko bolje je da nekaj časa potrpiš in se 100% adaptiraš. če imaš potem dovolj nasičenih maščob si offa potem sploh ne želiš.
če misliš na obrok čistih kvalitetnih oh in če misliš da ti koristijo pa vsekakor lahko po tem ko se adaptiraš...
koliko je meja je zelo odvisna od posameznika. predvse pe se je treba vprašati sploh kaj želiš in zakaj bi lovil ketozo..

pri znižanih kalorijah je veliko ljudi v ketozi ne glede na vrsto živil. recim vegiji so pogosto ketotični ker vnesejo tako malo izkoristljivih kalorij.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11081

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor Po jun 23, 2014 05:23

Re: Fat burning mode: ON

Človek nikoli ne kuri samo eno vrsto energije. Ne moreš ON/OFFat oziroma preklapljat med enim ali drugim načinom. Razlika je le v adaptaciji in tem, kaj je tvoj primarni vir.

Druga stvar je stanje ketoze, eno je prehranska ketoza, katero dosežeš z postom tudi pri klasični prehrani, drugo je prava ketoza. Kdaj padeš v pravo ketozo pa je odvisno od mnogo dejavnikov. Pri paleo niti ne bi uporabljal izraza ketoza.

Cheat day je namenjen izključno psihi. Ne rabiš ga. Čudovita stvar pri paleo je, da se prilagajaš naravi - letnim časom in s tem zelo variiraš prehrano. Če rabiš višji vnos ogljikovih hidratov (zaradi vrste športa) potem posegaš po gomoljčni zelenjavi in opcijsko rižu.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 62369

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jun 23, 2014 07:10

Re: Fat burning mode: ON

v čem je razlika med "pravo" in ketozo pri postu? :)

prehranska ketoza je prehranks ketoza, fiziološko stanje do katerega pride telo lahko na en ali drugi način. mogoče misliš na dolžino trajanja.. vendar je to vseeno ista ketoza
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Mougli

Pleničar

Vnosov: 22

Pridružen: Če maj 29, 2014 19:40

Odgovor Po jun 23, 2014 19:49

Re: Fat burning mode: ON

Moj cilj je znižati % telesne maščobe na 8%. Potem pa bi videl, kako bi se počutil in se glede na to prilagodil :) Na maščobe bi se rad navadil, ker mislim, da je to najboljši način, da lahko tudi potem, ko si starejši, ohranjaš nizek del telesne maščobe in ne izgubljaš mišične mase.

Trenutno sem žal poškodovan in sem se zato osredotočil na izgubljanje maščobe (zdaj sem na približno 12%) s pomočjo šprintov in počepov. Ko se pozdravim, pa nameravam pridobit še nekaj mišic :)

V mislih sem imel cheat obrok kot je pica :) Ja, to bi blo lepo doseč, da si pizze ne bi želel, si pa trenutno težko predstavljam :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 62369

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jun 23, 2014 20:24

Re: Fat burning mode: ON

na maščobe se je dobro navaditi ker je to optimalna pot do dolgoročnega zdravja
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Mougli

Pleničar

Vnosov: 22

Pridružen: Če maj 29, 2014 19:40

Odgovor Ne jan 11, 2015 10:16

Re: Fat burning mode: ON

Bom kar tukaj nadaljeval, da ne odpiram nove teme ...
Včeraj sem si po 5ih mesecih izmeril obseg trebuha in ugotovil, da se mi je zmanjšal za 5 cm. Shujšal pa sem 1 ali 2 kg. Ali to pomeni, da sem pridobil tudi nekaj mišične mase? Visok sem 185 in imam trenutno 82 kg, tako da me je to presenetilo, nisem si mislil, da imam toliko za izgubit okoli trebuha :)

Zadnjih par mesecev sem pridno jedel in treniral, včeraj pa sem se pošteno nabasal. Po konkretni večerji sem med gledanjem TV pojedel še skoraj celo 450g čokolado. :D Nisem ravno dobro spal :D Zanima me, kako to vpliva na telo. Mislim, sigurno ne dobro, ampak z vidika, koliko kalorij od tega lahko dejansko vsrka/shrani?

In še nekaj; čeprav že nekaj časa jem veliko maščob in beljakovin ter malo OH, imam pogosto še vedno sugar cravingse. Pojem približno 2000 kalorij na dan. Glede na mojo višino/težo naj bi jih za vzdrževanje potreboval okoli 2500. To pomeni, da pojem premalo? Nisem hotel zvišat, ker sem tako pooočasi zgubljal težo... Če sem, glede na manjši obseg trebuha in težo, v tem času pridobil tudi nekaj MM, se mi to zdi nenavadno (deficit in nove mišice :) ) komentar? :)
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 62369

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne jan 11, 2015 10:28

Re: Fat burning mode: ON

Bom kar tukaj nadaljeval, da ne odpiram nove teme ...
Včeraj sem si po 5ih mesecih izmeril obseg trebuha in ugotovil, da se mi je zmanjšal za 5 cm. Shujšal pa sem 1 ali 2 kg. Ali to pomeni, da sem pridobil tudi nekaj mišične mase? Visok sem 185 in imam trenutno 82 kg, tako da me je to presenetilo, nisem si mislil, da imam toliko za izgubit okoli trebuha :)

ČE SI V TEM ČASU TRENIRAL JEDEL KVALITETNO JASNO ZELO MOŽNO. TEŽA NI TAKO POMEMEBNA OZIROMA POGOSTO NE POVE KAJ DOSTI

Zadnjih par mesecev sem pridno jedel in treniral, včeraj pa sem se pošteno nabasal. Po konkretni večerji sem med gledanjem TV pojedel še skoraj celo 450g čokolado. :D Nisem ravno dobro spal :D Zanima me, kako to vpliva na telo. Mislim, sigurno ne dobro, ampak z vidika, koliko kalorij od tega lahko dejansko vsrka/shrani?

EN OBROK NE BO NAREDIL TAKE ŠKODE ČE SE VRNEŠ NA HRANO TAKOJ NAZAJ. JASNO DA SE NEKAJ SKLADIŠČI.

In še nekaj; čeprav že nekaj časa jem veliko maščob in beljakovin ter malo OH, imam pogosto še vedno sugar cravingse. Pojem približno 2000 kalorij na dan. Glede na mojo višino/težo naj bi jih za vzdrževanje potreboval okoli 2500. To pomeni, da pojem premalo? Nisem hotel zvišat, ker sem tako pooočasi zgubljal težo... Če sem, glede na manjši obseg trebuha in težo, v tem času pridobil tudi nekaj MM, se mi to zdi nenavadno (deficit in nove mišice :) ) komentar? :)

JAZ NIMAM CRAVINGSOV ČE TUDI JEM 500 KCAL NA DAN ALI CELO NIČ. PREDVIDEVAM PA DA POJEŠ PREVEČ B IN PREMALO MAŠČOB.. KALORIJE SICER IGRAJO VLOGO VENDAR NE V TAKEM SMISLU DA LAHKO REČEŠ SEDAJ RABIM 2500 ZA VZDRŽEVANJE. 2500 KCAL IZ ENE HRANE JE NEKA POPOLNOMA DRUGEGA KOT 2500 IZ DRUGE.. BOLJ KVALITETA HRANE.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

alexx75

Pleničar

Vnosov: 5

Pridružen: So avg 10, 2013 14:21

Odgovor Sr feb 04, 2015 21:22

Re: Fat burning mode: ON

Pa bom še jaz pristavil svoj piskrček... Spet na točki. ko se mi je telo adaptiralo na prehrano in ne hujšam več. Kot že tolikokrat doslej se bom zdaj počasi spet pričel nazaj redit, čeprav sem v ketozi in nekje na max. 1500 Kcal na dan. Poskusil sem z fetburnerjem in je funkcioniral prvi teden odlično (obseg pasu se je zmanjšal za 5 cm), nato pa se je ustavilo. OHje dodajam le v soboto, pa še to nekje do 200g. Treniram 4-6x na teden, dodal sem HIIT 2x na teden, a telo se enostavno na vse navadi in ko pride do določene točke neha kurit maščobe. Ne glede na to kaj naredim se takoj adaptira. Če pri nečem dolgo vztrajam, se pričnem rediti. Zavedam se, da je 1500 Kcal zame (175cm, 83 kg) premalo, a kakorkoli bom dvignil vnos, se bom zredil in nato zelo, zelo težko shujšal za kakšen % maščobe. Razmišljal sem o cikliranju z OH a mislim, da se bom pri tem le spet močno zredil. Treningi ne spremenijo nič, ker za maso pojem premalo, hujšam pa itak ne. Dal pregledati hormone (T3, T4, TSH, testosteron, itn... ). Bp... Krvna slika Bp... Ima kdo kakšen predlog?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 62369

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr feb 04, 2015 21:37

Re: Fat burning mode: ON

Vse skupaj se sliši zelo zmešano. Si adaptiran, si zgubil v enem tednu na burnerju 5 cm v trebuhu itd... poznam take primere pa narediš potem analizo in vidiš pravi problem. Ne razumem zakaj bi se začel rediti? Se ne počutiš ok na ketonski. Kaj te zaliva ali kaj?

Kako veš da si adaptiran in si v ketozi?
Koliko časa dietiraš?
Koliko časa imaš fat burner?
Kako se je premikala teža?
Koliko imaš sedaj cca maščob?
Kakšno hrano imaš, obroke itd.


Ko si enkrat res adaptiran, recimo ko si lahko dva dni brez hrane in nisi lačen in treniraš kot da bi jedel pet obrokov na dan si res adaptiran.
Takrat lahko spustiš maščobe na minimum, dvigneš malenkost beljakovine da zmanšaš izgubo mišic kar je sicer na keto težko. Pa je lahko 500 kcal in ne moreš govorit o 500 kcal ker ješ toliko kot rabiš. Pač namesto putra lasten putr.. Lačen nisi, imaš veliko energije.. maščoba gre dol ko po maslo.. nikoli lažje... to je na ketonski neverjetno. top. samo moraš biti adaptiran. kar pa je vprašanje.
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Paleo dieta

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Brezplačna knjiga Fit do poletja SIS science in sport
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.