Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Pe dec 06, 2019 01:36

Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

eso23

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: Pe jan 18, 2013 23:13

Odgovor Pe jan 18, 2013 23:17

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Kako je pa z umetnimi sladili?
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4757

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Pe jan 18, 2013 23:49

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Že napisano ene 10x, da vplivajo na padec ketoze.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

eso23

Pleničar

Vnosov: 11

Pridružen: Pe jan 18, 2013 23:13

Odgovor Pe jan 18, 2013 23:56

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Pardon, nisem zasledil..
Če si naredim 2-3x kavo dnevno z umetnim sladilom, a me to zelo vrže ven iz tira?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63894

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So jan 19, 2013 06:03

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

ni najbolje. če želiš doseči prave učinke stanja ketoze bolje ne
smo pa vsi ljudje
s časdom se odviadiš in ne želiš
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

benk

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 1231

Pridružen: Ne jul 24, 2011 09:06

Kraj: Ljubljana

Odgovor So jan 19, 2013 15:52

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Super tema! :)


Še moj firbec:

- če sem prav bral praviš da se pripravljaš na tekmo in imaš 2500kcal ter razmerje B:M 30:70 . Torej cca 2g beljakovin na kg telesne teže? Si imel v preteklih pripravah višji vnos beljakovin? Meniš da je to dovolj, ali boš bližje tekmi razmerje kaj spremenil?

- dodajaš omega3 v obliki ribjega olja? če ja, koliko in kdaj?

- Sam sem se na tak način striktno prehranjeval dobro leto, z razliko da sem mel ponavadi razmerje okrog 40:60 in ob tem ogromno zelenjave. Ketonov sicer nisem nikoli meril, sem pa imel vedno glukozo na tešče povsem na spodnjih referenčnih vrednostih ali celo pod. V sapi je bil dejansko prisoten izrazit vonj po acetonu, kadar sem se res striktno držal so ga zavohali celo drugi, osebna zdravnica je ob sistematskem pregledu zagnala celo paniko, ker je mislila da gre za diabetično ketoacidozo. Prisoten je bil tudi izrazit sladkast okus po acetonu v ustih - kot bi lizal nekaj kovinskega. Si tudi ti to opazil?

- meniš da lahko naturalec ob taki dieti pridobiva na mišični masi? Meni je tak način prehranjevanja zelo ustrezal z vidika miselnih sposobnosti, tekom dneva sem se dobro počutil, koncentracija na višku, nobene potrebe po hrani ... Skratka vse to, kar naštevaš. So pa bili treningi dokaj zanič, mišice so bile popolnoma prazne in energije za intenziven trening ni bilo - posledično tudi nobenega napredka. Po par mesecih treningov brez željenega rezultata sem začel zmanjševati vnos maščob na račun več ogljikovih hidratov in se je situacija obrnila - pogoste epizode "mind fog-a" tekom dneva, pojavila se je potreba po cukru in vse več OH - so pa bili treningi boljši in hitro opazen napredek v smislu pridobivanja mišične mase. Misliš, da sem kaj delal narobe, ali je pridobivanje mišične mase ob tako nizki ravni inzulina misija nemogoče?

- meniš da je mogoče efektivno furat takšno dieto z manj rednimi obroki, recimo s 3 dnevno?

- nekje sem opazil, da bo treningu poleg wheya in glutamina dodajaš tavrin. Kakšen je namen tega? Kaj še sicer uporabljaš od dodatkov na ketonski in ali je kaj kar se ti zdi posebej pomembno?


Hvala za odgovore!
Keep it simple! Slika
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63894

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So jan 19, 2013 22:21

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Super tema! :)


Še moj firbec:

- če sem prav bral praviš da se pripravljaš na tekmo in imaš 2500kcal ter razmerje B:M 30:70 . Torej cca 2g beljakovin na kg telesne teže? Si imel v preteklih pripravah višji vnos beljakovin? Meniš da je to dovolj, ali boš bližje tekmi razmerje kaj spremenil? DA VELIKO VEČ BELJAKOVIN. IN TUDI MANJ KALORIJ. SPREMINJAL BOM PO POTREBI. PREJ KALORIJE IN PORABO KALORIJI KOT RAZMERJE. BOM VIDEL SPROTI.

- dodajaš omega3 v obliki ribjega olja? če ja, koliko in kdaj? NATROL EXTREM OMEGA 3 TER COD LIVER OIL LIFE EXTENSION.

- Sam sem se na tak način striktno prehranjeval dobro leto, z razliko da sem mel ponavadi razmerje okrog 40:60 in ob tem ogromno zelenjave. Ketonov sicer nisem nikoli meril, sem pa imel vedno glukozo na tešče povsem na spodnjih referenčnih vrednostih ali celo pod. V sapi je bil dejansko prisoten izrazit vonj po acetonu, kadar sem se res striktno držal so ga zavohali celo drugi, osebna zdravnica je ob sistematskem pregledu zagnala celo paniko, ker je mislila da gre za diabetično ketoacidozo. Prisoten je bil tudi izrazit sladkast okus po acetonu v ustih - kot bi lizal nekaj kovinskega. Si tudi ti to opazil?

DALEČ OD TAKEGA NAČINA. VELIKA RAZLIKA! ACETON S POJAVI V ZAČETNI FAZI ČE PIJEŠ PREMALO VODE. DIABETIČNA KETOZA NIMA VEZE Z STANJEM KETOZE NA KETONSKI. POPOLNOMA DRUGA SITUACIJA. RES PA JE DA SO PRISOTNI KETONI PRI OBEH.

- meniš da lahko naturalec ob taki dieti pridobiva na mišični masi?

NIMA VEZE NATURALEC ALI NE

Meni je tak način prehranjevanja zelo ustrezal z vidika miselnih sposobnosti, tekom dneva sem se dobro počutil, koncentracija na višku, nobene potrebe po hrani ... Skratka vse to, kar naštevaš. So pa bili treningi dokaj zanič, mišice so bile popolnoma prazne in energije za intenziven trening ni bilo - posledično tudi nobenega napredka.

NAROBE SESTAVA. DEFINITVNO

Po par mesecih treningov brez željenega rezultata sem začel zmanjševati vnos maščob na račun več ogljikovih hidratov in se je situacija obrnila - pogoste epizode "mind fog-a" tekom dneva, pojavila se je potreba po cukru in vse več OH - so pa bili treningi boljši in hitro opazen napredek v smislu pridobivanja mišične mase. Misliš, da sem kaj delal narobe, ali je pridobivanje mišične mase ob tako nizki ravni inzulina misija nemogoče?

NAROBE PREHRANA. KOT SEM TI OMENIL JE VELIKA RAZLIKA V TEM IN TISTEM KAR PREDLAGAM IN DELAM JAZ.
- meniš da je mogoče efektivno furat takšno dieto z manj rednimi obroki, recimo s 3 dnevno?

- nekje sem opazil, da bo treningu poleg wheya in glutamina dodajaš tavrin. Kakšen je namen tega? Kaj še sicer uporabljaš od dodatkov na ketonski in ali je kaj kar se ti zdi posebej pomembno?

KER PREJ DODAJAM BETAALANIN JE POTREBA PO TAURINU POVEČANA. MED DRUGIM POMEMBEN ZA NASTAJNJE ŽOLČA, DELOVANJE SRCA, ANTIOKSIDANT..


Hvala za odgovore![/quote]
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

vinnie38

Mlečnozobec

Vnosov: 256

Pridružen: Sr dec 17, 2008 20:33

Odgovor To feb 05, 2013 08:23

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Prosim za kakšno idejo..sem na poslovnem sestanku, pri stranki, seminarju..predlog za hiter in priročen keto obrok?! Whey + lešniki mi pade na pamet kot najhitrejša varianta, sami oreščki imajo malenkost premalo beljakovin. Hvala.
<< x

Barbarina

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 359

Pridružen: To apr 05, 2011 09:37

Odgovor To feb 05, 2013 08:41

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Saj veš... jajca :) allways&forever
<< x

vinnie38

Mlečnozobec

Vnosov: 256

Pridružen: Sr dec 17, 2008 20:33

Odgovor To feb 05, 2013 08:44

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Barbarina je napisal/-a:Saj veš... jajca :) allways&forever


Ma ja, vse se da..ampak poglejte, 2-3x letno imaš stranko in sestanek, ko ravno res ne moreš celih jajc jest zraven, kakorkoli je..zato obstajajo izjemne situacije, izjeme. Prosim za malenkost fleksibilnosti ;)
<< x

Barbarina

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 359

Pridružen: To apr 05, 2011 09:37

Odgovor To feb 05, 2013 08:49

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Letiš na wc... :) pa saj na sestanku ne moreš jest nič...
drugače pa jaz imam za hitro malico šejk in oreščke... lahko bi tud kak sir ali pa kos mesa in kos masla? Včasih si doma pripravim keto brownie - zmešam proteine in maslo (lešnikovo, arašidovo, kokosovo, kravje), malo vode in v mikrovalovko za minuto. Lahko lepo zaviješ v alufolijo in neseš zraven.
<< x

vinnie38

Mlečnozobec

Vnosov: 256

Pridružen: Sr dec 17, 2008 20:33

Odgovor To feb 05, 2013 08:54

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Barbarina je napisal/-a:Letiš na wc... :) pa saj na sestanku ne moreš jest nič...
drugače pa jaz imam za hitro malico šejk in oreščke... lahko bi tud kak sir ali pa kos mesa in kos masla? Včasih si doma pripravim keto brownie - zmešam proteine in maslo (lešnikovo, arašidovo, kokosovo, kravje), malo vode in v mikrovalovko za minuto. Lahko lepo zaviješ v alufolijo in neseš zraven.


To je že bolje, predvsem ideja z browniji :) Hvala. Kaj pa kakšen zero carb protein bar? Ok, umetna sladila..ampak verjetno bi se našel sprejemljiv?!
<< x

ceko

Mlečnozobec

Vnosov: 177

Pridružen: Ne dec 14, 2008 18:21

Odgovor To feb 05, 2013 09:08

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

ploščice imajo veliko OH. spečeš kašne muffine ali pa zmešaš whey in notri dodaš neko maščobo (kokosovo moko ali stopljeno maslo ali olivno olje ali oreščke, ipd.). Če nočeš, da te grdo gledajo (v smisli kaj to piješ), whey zmešaš v tisto flaško od tekočih jogurtov :)
<< x

sagat

Odgovor To feb 05, 2013 09:17

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

vinnie38 je napisal/-a:
Barbarina je napisal/-a:Letiš na wc... :) pa saj na sestanku ne moreš jest nič...
drugače pa jaz imam za hitro malico šejk in oreščke... lahko bi tud kak sir ali pa kos mesa in kos masla? Včasih si doma pripravim keto brownie - zmešam proteine in maslo (lešnikovo, arašidovo, kokosovo, kravje), malo vode in v mikrovalovko za minuto. Lahko lepo zaviješ v alufolijo in neseš zraven.


To je že bolje, predvsem ideja z browniji :) Hvala. Kaj pa kakšen zero carb protein bar? Ok, umetna sladila..ampak verjetno bi se našel sprejemljiv?!


Kupi mlete mandlje (ali pa jih sam zmelji). Mlete mandlje (lahko tudi lešnike) daj v (ne vem kako se reče, ker nisem kuhar) tak kuhinjski blender in blendaj cca. 15-20 minut. Nastane mandljevo maslo. Vzami ga ven iz blendarja in ga daj v posodo ter vanjo vrži poljubno whey-a (sam si naredi razmerje B in M) in pa kanček vode (poišči pravo razmerje), zato da se sprime zmes. Iz te zmesi si oblikuj kroglice. Izgledalo bo kot nekakšne domače rum kokos kugle. Daj jih v hladilnik za urco, dve (lahko tudi 10 ur, nima veze) in potem vrži v kakšno folijo. Ostal boš na dieti, folk bo pa mislu, da se sladkaš :) Je pa res, da je zadeva malce lepljiva v ustih. Ampak za moje pojme bolje to, kot pa JAJCA ali pa MESO na sestanku ;) TO JE TO.
<< x

vinnie38

Mlečnozobec

Vnosov: 256

Pridružen: Sr dec 17, 2008 20:33

Odgovor To feb 05, 2013 09:33

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

Super predlogi, hvala vam :)
<< x

vinnie38

Mlečnozobec

Vnosov: 256

Pridružen: Sr dec 17, 2008 20:33

Odgovor To feb 05, 2013 09:35

Re: Gromova keto zgodovina - pazite na dovolj maščob!

MKC je napisal/-a:
vinnie38 je napisal/-a:
Barbarina je napisal/-a:Saj veš... jajca :) allways&forever


Ma ja, vse se da..ampak poglejte, 2-3x letno imaš stranko in sestanek, ko ravno res ne moreš celih jajc jest zraven, kakorkoli je..zato obstajajo izjemne situacije, izjeme. Prosim za malenkost fleksibilnosti ;)


Morda boš pa 2-3x letno tudi preživel, če boš imel en obrok v dnevu Whey in lešnike? :)
Za B imaš Whey, za M pa lešnike.


Kdo pa pravi, da ne bi preživel? ;) Napisal sem ravno zato, ker je včasih potrebno preživet tudi z rezervo :)
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ketogena dieta

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.