Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Maxx Burner
 
Danes je Pe dec 06, 2019 23:36

Keto Q&A - Gašper Grom

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr jan 02, 2019 09:44

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

če si shujšal in se prilagodil dodaj nekaj več beljakovin, kako obrok več in napitek po treningu.
bistvo pa je trening ki stimulira rast
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

cowaw

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: To okt 02, 2018 20:11

Odgovor Sr jan 02, 2019 14:17

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Potem bi nekako takole oblikoval:

Trening je zjutraj ob 6 na tešče:
Pred: 1-2merici Mind&Muscle, 5g kreatina in 2g l-karnitina kapsule
Med: 5g BCAA
Po: 5g BCAA + 30g Whey

1. obrok cca 12
2. obrok cca 16
3. obrok cca 20

Bi bilo smotrno prvi obrok približati treningu? Do sedaj sem nekako držal fasting princip samo vprašanje kako je s fastingom če ima že booster 180kcal in Whey po treningu cca 120.

Kakšno naj bo razmerje B:M oz. koliko B na kg.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe jan 04, 2019 08:53

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

po moje ni treba. razen če imaš veliko mišic in treniraš res all out. pa še takrat vprašanje potrebe
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jan 07, 2019 09:46

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Objavljam še tukaj, ker podobna vprašanja prejemam dnevno.. Keto/LCHF in pridobivanje mišične mase..
Zdravo, Dober mesec sem na keto, počutje odlično, lakote ni. Jem po večini enkrat na dan, včasih tudi post. V tem času sem izgubil dobrih 10kg. Visok sem 183cm, teža sedaj 94kg. Nekaj kg še imam za izgubiti, pa vendar bi rad začel s pridobivanjem mišične mase. Sedaj sem ponovno začel s fitnesom(vmes sem imel 1 leto premora).
1. Zanima me, kako naj si sestavim jedilnik za prirast mišične mase, najraje bi imel brez vnašanja OH. Prebral sem vaše knjige, spletno stran in ta forum, vendar nisem zasledil nič konkretnega na to temo. ZA RAST MIŠIČNE MASE NE RABIŠ OH. ŠE POSEBAJ NE ČE IMAŠ NA SEBI ŠE DOSTI ZALOGE.. RABIŠ GRADNIKE OZIROMA OPEKE (BELJAKOVINE, MAČOBNE KISLINE, HOLESTEROL) IN RABIŠ ENEGIJP OZIROMA DELAVCE (MAŠČOBE ALI OH). RES PA JE DA SE MORAŠ ZA ENERGIJO PREJ NAUČITI UPORABLJATI MAŠČOBE. TO LAHKO MED INTENZIVNO VADBO TRAJA V MESECIH. KER PRI TEMU TIPU VADBE RABI TUDI GLUKOZO, KI JO NAŠE TELO NAREDI IZ TRIGLICREIDOV (MAŠČOB) PA TA PROCES TRAJA ŠE NEKAJ DLJE. TELO RABI NOVE MITOHODNRIJE, ENCIME ITD.. KER PA SI ŠELE NA ZAČETKU VADBE TE PRILAGODITVE NITI NE BOŠ EKSTREMNO OPAZIL.
2. Verjetno tudi ne rabim imeti presežka kalorij, dokler imam še dosti svoje maščobe, tudi počutje med treningom odlično, tudi ni neke utrujenosti. RABIŠ PREDVSEM VEČ BELJAKOVIN IN DATUDI PRESEŽEK KALORIJ. VENDAR ČE ZNAŠ IN IMAŠ NA SEBI LAHKO TA PRESEŽEK JEMLJEŠ TUDI IZ SVOJEGA TELESA! TAKO DA ZA ZAČETEK TUDI NE RABIŠ PRETIRANO POVEČATI KALORIJE. RABIŠ LE VEČ MANJŠIH OBROKOV (VSAJ 3 ALI ZA OPTIMALNO RAST LAHKO 4), DA RAZDELIŠ BELJAKOVINE.
3. Ali lahko, ko zna telo dobro kuriti maščobe, zmanjšaš njihov vnos, obenem pa pustiš enako visok vnos beljakovin in OH, in bo telo kurilo svoje maščobe. VSEKAKOR. SAMO NE BO UPTIMIZACIJE RASTI POTEM ZARADI PREMALO KALORIJ
4. Kako je z wheyem po treningu, ja ali ne? Nekje si pisal, bolje ne, ampak, kaj potem namesto tega. NEKAJ ČASA BOLJE DA NE. PRI UNIČENEM SISTEMU BOLJE DA NE. KO PA SI ENKRAT OPTIMALNO ADAPTIRAN IN RES DOBRO TRENIRAŠ KOMOT NEKAJ WHEYA PO TRENNGU. LAHKO TUDI EAA/BCAA MED IN PRED VADBO.
Kar se tiče pridobivanja mišične mase na keto, sem rahlo zmeden, saj nikjer ne piše dosti o tem. Za konec me še zanima, kaj je s knjigo o oblikovanju telesa. Nisem nikjer zasledil, da bi že bila zunaj.
ŠE MOJ KOMENTAR GLEDE OH. GLUKOZA JE VSEKAKOR POMEMEBEN VIR ENERGIJE ZA INTENZIVEN TRENING V GYMU. VENDAR BO PRI POVPREČNEM POSAMEZNIKU VSO POTREBNO GLUKOZO NA TEJ PREHRANI PO ČASU ADAPTACIJE TELO NAREDILO V PROCESU GLUKONEOGENEZE IZ GLICEROLA (IZ MAŠČOB) IN LAKTATA (NASTAJA MED VADBO). RAZISKAVE KAŽEJO DA SE ZALOGE GLIKOGENA PO VADBI POLNIJO ENAKO HITRO KO ČE BI JEDEL OH. SEVEDA PA JE PORABA GLUKOZE ZARADI VEČJEGA ODSTOTKA MAŠČBE TUDI PRI INTENZIVNEJŠI VADBI VELIKO NIŽJA. ALI SO ZALOGE GLIKOGENA ENAKO POLNE PRI KETO ŠPORTNIKIH KOT NAVADNIH. RAZISKAVE KAŽEJO DA NEKJE MED 60 DO 90% OBIČAJNIH (OBIČAJNI VRHUNSKI ŠPORTNIKI) ZAKAJ? KER JE PAČ POTREBA PO OH V TELESU MANJŠA.. TOREJ NI POTREBE PO OH. V KAKEM PRIMERU MOGOČE NEKAJ TEKOČIH OH V ČASU OKOLI TRENINGA? KO RABIŠ MAKSIMALNO NAFILATI MIŠICO DA JE VIDETI OPTIMALNO POLNA (FITNESER PRED SLIKANJEM, TEKMO), PA ŠE TO SE BO POZNALO PRI TISTIH KI IMAJO VELIKO MIŠIC IN TO ISTO DELAJO TUDI TISTI, KI JEDO OH.. TOREJ POLNIJO PREJ.. IN MOGOČE, MOGOČE PRI NEKOMU KI TRENIRA RES INTENZVINO, IMA DALJŠE TRENINGE IN ZELO POGOSTO IN PRI KATEREM TELO TEORETIČNO NE BO USPELO POLNITI GLIKOGENSKIH ZALOG DOVOL HITRO. NIMAMO RAZISKAV...
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DenisHostnik

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: So dec 05, 2009 22:06

Kraj: Celje

Odgovor Sr jan 09, 2019 15:53

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Začel sem z ketonsko dieto,zanima me koliko kardia dodati na začetku in kako večati? hvala za odgovor
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Če jan 10, 2019 14:08

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

odvisno za kaj ga dodajaš. če rabiš za hujšanje lahko hrana še posebaj če je zraven trening z obremneitvijo naredi vse
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DenisHostnik

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: So dec 05, 2009 22:06

Kraj: Celje

Odgovor Pe jan 11, 2019 09:42

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

pa škodi če ga dodam kljub treningu z utežmi 2x tedensko pol ure?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Po jan 14, 2019 20:03

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

če ni preveč intenziven ni problem
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DenisHostnik

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: So dec 05, 2009 22:06

Kraj: Celje

Odgovor Sr jan 16, 2019 09:47

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Kaj pa če je vkljucen nogomet 2x tedensko,ki je zelo intenziven? Kaj potem storiti?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr jan 16, 2019 12:22

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

mogoče kake ak okoli ali po nogometu tudi
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

DenisHostnik

Pleničar

Vnosov: 61

Pridružen: So dec 05, 2009 22:06

Kraj: Celje

Odgovor Pe jan 18, 2019 17:27

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

OFF na ketonski po koliko časa? In če je ok sploh?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor So jan 19, 2019 08:59

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

ne vem kaj je to off in za kaj bi to človek imel. sicer lahko kdaj kej poješ ampak če delaš nekaj časa prav ne paše niti
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

cowaw

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: To okt 02, 2018 20:11

Odgovor So jan 19, 2019 22:16

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Kako keto vpliva na mašenje žil? Se lahko zaradi velikih količin res zamastijo?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne jan 20, 2019 09:29

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

obratno. raziskave kažejo da se odmastijo. kar je tudi logično. maščobe pričneš učnikovito kuriti za energijo kot je treba
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63896

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Ne jan 20, 2019 09:29

Re: Keto Q&A - Gašper Grom

Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ketogena dieta

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Odpornost 19 - forum
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.