Izšla je devetnajsta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Activlab promocija beljakovinskih napitkov Warrior Crunch Bar
 
Danes je Sr avg 15, 2018 02:01

Še en začetnik

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

II27

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So mar 09, 2013 11:39

Odgovor So mar 09, 2013 12:50

Še en začetnik

Lep pozdrav!

Najprej se opravičujem, če sem temo dal v napačen podforum. Ne znajdem se še najbolje.

Sem fant star 17 let, visok sem 176 cm in tehtam 67,4 kg.
Pred kratkim sem začel delati na svojem telesu. Zaradi pomanjkanja časa ne morem obiskovati fitnesa več kot 1-2x na teden. Tudi moja prehrana ni ravno urejena saj živim v dijaškem domu, kjer nimam možnosti sestave svojega jedilnika. Trudim se, da imam na dan nekje 4-5 manjših obrokov: zajtrk (ponavadi ovseni kosmiči, kruh s kakim namazom...), malica v šoli (kar pač pripravijo), kosilo (jest hodim ven-tu imam malo večjo izbiro kaj bom jedel), popoldanska malica (kak jogurt, sadje) in večerja v domu (kar pripravijo).

Treniram vsak dan 45 min. zjutraj na tešče, 45 min. zvečer. V fitnesu sem pa ponavadi 1x, včasih 2x na teden.
Vse kar imam na voljo za vajo izven fitnesa so uteži in vaje, pri katerih uporabljam samo svoje telo.
Tudi moj trening ni ravno najbolje urejen, zgleda pa nekako takole:
5x 20 sklec s premori med katerimi naredim po 20 trebušnjakov (kar potem znese 100 sklec in 100 trebušnjakov zjutraj in zvečer)
Uteži pa dvigujem v treh serijah po 15 dvigov na vsako roko. Delam tudi tako imenovane dumbell rowe, isto v treh serijah po 15 dvigov.
To je zaenkrat vse kar znam. Med vikendi in počitnicami vsak dan tečem prb. 45 min.

Moj cilj NI profesionalno ukvarjanje z bodybuildingom. Moja poglavitna cilja sta:

-povečanje mišične mase (predvsem povečanje prsnih mišic in mišic na rokah)
-tako imenovan ''V shape'' telesa

Torej skratka, lepa postava.

Zdaj pa vprašanja:

-Ali priporočate, glede na mojo revno prehrano, uporabo prehranskih dodatkov (sirotkini napitki,...)?
-Ali imate še kak predlog glede treninga (kar sem skoraj 100% prepričan) oz. kak program, ki bi mi prinesel boljše, hitrejše rezultate?

100x hvala in še enkrat lep pozdrav! :)
<< x

UrosS

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 11106

Pridružen: Ne feb 28, 2010 17:17

Odgovor So mar 09, 2013 16:15

Re: Še en začetnik

II27 je napisal/-a:-Ali priporočate, glede na mojo revno prehrano, uporabo prehranskih dodatkov (sirotkini napitki,...)?

Najprej "prečisti" jedilnik, šele nato razmišljaj o prehranskih dodatkih. "Zdravo" prehranjevanje ni sploh drago, prej cenejše (če se ne preseravaš), potrebno je le malo več organizacije in iznajdljivosti pa je. No sčasoma se moraš tudi kakšnih čudnih pogledov navadit :)
II27 je napisal/-a:-Ali imate še kak predlog glede treninga (kar sem skoraj 100% prepričan) oz. kak program, ki bi mi prinesel boljše, hitrejše rezultate?

Z opremo, ki ti je na voljo si lahko sestaviš konkreten trening. Tudi počepe lahko delaš z ročkami, deadlifte, veslanje v predklonu, itd. Možnosti je nešteto, palico preprosto "zamenjaš" z ročkami.

Počasi se daleč pride. Pridno delaj, poštimaj si prehrano, treniraj in rezultati bodo.
<< x

II27

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So mar 09, 2013 11:39

Odgovor Ne mar 10, 2013 14:18

Re: Še en začetnik

Saj to je ravno problem, da svoj ''jedilnik'' bolj težko ''prečistim''-večinoma sem odvisen od hrane, ki jo pripravijo drugi in tako ne vem na kak način je bila pripravljena, koliko beljakovin, OH vnesem s posameznim obrokom. Razlog zakaj bi posegel po prehranskih dopolnilih je pomoje kar pomanjkanje beljakovin.

Sem čisto zelen na tem področju.
<< x

FTad

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 236

Pridružen: Če dec 06, 2012 13:00

Odgovor Ne mar 10, 2013 14:46

Re: Še en začetnik

II27 je napisal/-a:Saj to je ravno problem, da svoj ''jedilnik'' bolj težko ''prečistim''-večinoma sem odvisen od hrane, ki jo pripravijo drugi in tako ne vem na kak način je bila pripravljena, koliko beljakovin, OH vnesem s posameznim obrokom. Razlog zakaj bi posegel po prehranskih dopolnilih je pomoje kar pomanjkanje beljakovin.

Sem čisto zelen na tem področju.



Jedilnik odvisen od drugih? Torej tistega, česar ti pripravi mama?

Ja če je tako, potem ji razloži situacijo in ji povej, da bi od sedaj naprej rad jedel več rdečega mesa, manj makaronov, krompirja ipd, več zelenjave. Če bo razumevajoča, potem ok, če ne, si začni sam peči hrano.

Mojim tastarim tud na začetku ni bilo nič jasno, zakaj si kar naenkrat pripravljam toliko mesa, zelenjave, zakaj ne jem več krompirja ipd, ampak so se navadili, zdaj je pa že povsem samoumevno.
<< x

II27

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So mar 09, 2013 11:39

Odgovor Ne mar 10, 2013 15:18

Re: Še en začetnik

FTad je napisal/-a:
II27 je napisal/-a:Saj to je ravno problem, da svoj ''jedilnik'' bolj težko ''prečistim''-večinoma sem odvisen od hrane, ki jo pripravijo drugi in tako ne vem na kak način je bila pripravljena, koliko beljakovin, OH vnesem s posameznim obrokom. Razlog zakaj bi posegel po prehranskih dopolnilih je pomoje kar pomanjkanje beljakovin.

Sem čisto zelen na tem področju.



Jedilnik odvisen od drugih? Torej tistega, česar ti pripravi mama?

Ja če je tako, potem ji razloži situacijo in ji povej, da bi od sedaj naprej rad jedel več rdečega mesa, manj makaronov, krompirja ipd, več zelenjave. Če bo razumevajoča, potem ok, če ne, si začni sam peči hrano.


Med tednom ne živim doma in jem ponavadi v mestu. Edino med vikendi je možen tak pristop, ampak sta to še vedno samo dva dneva.
<< x

FTad

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 236

Pridružen: Če dec 06, 2012 13:00

Odgovor Ne mar 10, 2013 15:24

Re: Še en začetnik

II27 je napisal/-a:
FTad je napisal/-a:
II27 je napisal/-a:Saj to je ravno problem, da svoj ''jedilnik'' bolj težko ''prečistim''-večinoma sem odvisen od hrane, ki jo pripravijo drugi in tako ne vem na kak način je bila pripravljena, koliko beljakovin, OH vnesem s posameznim obrokom. Razlog zakaj bi posegel po prehranskih dopolnilih je pomoje kar pomanjkanje beljakovin.

Sem čisto zelen na tem področju.



Jedilnik odvisen od drugih? Torej tistega, česar ti pripravi mama?

Ja če je tako, potem ji razloži situacijo in ji povej, da bi od sedaj naprej rad jedel več rdečega mesa, manj makaronov, krompirja ipd, več zelenjave. Če bo razumevajoča, potem ok, če ne, si začni sam peči hrano.


Med tednom ne živim doma in jem ponavadi v mestu. Edino med vikendi je možen tak pristop, ampak sta to še vedno samo dva dneva.


A tam, kjer živiš med tednom nimaš dostopa do kuhinje in kuhinjske posode ipd? o.0
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4804

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Ne mar 10, 2013 15:28

Re: Še en začetnik

Preberi kar je prej pisal, pa ti bo jasno.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

FTad

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 236

Pridružen: Če dec 06, 2012 13:00

Odgovor Ne mar 10, 2013 16:17

Re: Še en začetnik

GymRage je napisal/-a:Preberi kar je prej pisal, pa ti bo jasno.


no, pol pa nimam ideje, kak bi si jedilnik uredil... :/
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4804

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Ne mar 10, 2013 16:29

Re: Še en začetnik

Jaz sem nosil od doma kakšne jajca, kupoval skuto, ipd. Sicer takrat nisem dolgo zdržal, ker nisem imel volje, ampak tudi v dijaškem domu se da prilagoditi.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

II27

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So mar 09, 2013 11:39

Odgovor Ne mar 10, 2013 18:14

Re: Še en začetnik

No samo, da razčistimo zadevo, ki me najbolj zanima: torej uporabo dopolnil za pridobivanje mišične mase (koliko sem gledal po spletni trgovini je s tem mišljen predvsem gainer in pa whey, torej sirotka) ob moji prehrani odsvetujete?
<< x

GymRage

Uporabniški avatar

Posting Freak

Vnosov: 4804

Pridružen: Ne jan 09, 2011 23:45

Kraj: Na senčni strani Alp - Soča

Odgovor Ne mar 10, 2013 20:56

Re: Še en začetnik

Da, ker če nimaš poštimane prehrane je učinek tega ničen, oz. lahko celo kontraproduktiven.
The difference between ordinary and extraordinary is that little extra.
Blogility | Super Human Radio
<< x

II27

Pleničar

Vnosov: 9

Pridružen: So mar 09, 2013 11:39

Odgovor Ne mar 10, 2013 22:30

Re: Še en začetnik

Pa se da vidne rezultate doseči tudi brez dodatkov?
<< x

FTad

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 236

Pridružen: Če dec 06, 2012 13:00

Odgovor Po mar 11, 2013 07:43

Re: Še en začetnik

Ja če imaš obroke ustrezno urejene, potem ja. V tvojem opisanem primeru pa žal ne take, kot bi jih želel.

Vrni se na Osnovno o prehrani

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


 
Activlab promocija beljakovinskih napitkov Sukrin
 
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.