Stran 1 od 1

Najprej shujsati ali kar dvigovanje

OdgovorObjavljeno: To avg 07, 2018 19:08
Napisal/-a Mirhollio1
Torej imam sledece vprasanje. Star sem 33 let velik 187 in imam 120kg. Sicer sem v preteklosti in tudi sedaj obiskujem fitnes. Torej recimo da nisem nek ultra zacetnik. Sem pretezak. Pa nevem ali je smotrno delat samo kardia dokler ne shujsam ali pa je smotrbo se zraven dvigovat. Ze nekaj mesecev hodim in delam priblj takole. Pred vsakim treningom aktivno kolo 15 min (do svica po domace) nato dvigovanje bremen. Ponedeljek prsa biceps, torek noge cetrtek hrbet triceps, petek pa rame in malo mesano. Delam po principu 4ih serij, 12 ponovitev. Prva najlazja zadnja je do odpovedi... Na koncu vsakega treninga se trebusnjaki in 10 minut intervalega steperja. Zanima me ali je moj obstojec program dober ali je potrebno menjat zadevo. Moji cilji so hujsanje (kakopak) zraven pa seveda pridobivabje misicne mase. Sploh nevem ali je to mozno... Tako delam ker sem zasledil da so utezi ful dobre za hujsanje. Sem pa se kar navadil na program in mi je vsec... Prosim za kakrsnokoli pomoc. Malo tavam v temi. Lp

Re: Najprej shujsati ali kar dvigovanje

OdgovorObjavljeno: Sr avg 08, 2018 10:20
Napisal/-a Grom
dvigovanje je odlično za hujšanje. seveda pa je pri hujšanju hrana večji del.

ko krepiš mišice porabiš ogromno kalorij tudi v mirovanju in spanju. + poveča se senzitivnost na inzulin, telo rabi manj inzulina in lažje hujšaš.
torej kombinacija top. veliko pred aerobnimi

Re: Najprej shujsati ali kar dvigovanje

OdgovorObjavljeno: Sr avg 08, 2018 13:25
Napisal/-a Mirhollio1
Hvala za odgovor. Samo da vem da sem na pravi poti. Moj prog se vam zdi vredu? Res sem dal vec poudarka na dvigovanje in se raje obiskujem fitnes kot pa ce gre tekat...

Re: Najprej shujsati ali kar dvigovanje

OdgovorObjavljeno: So avg 11, 2018 18:32
Napisal/-a Grom
pri takih kot si ti raje vidim 3x na teden celo telo. ali pa telo razdeljeno na dva dela in potem 4 treningi na teden torej da dvkarat ponovis