Izšla je deveta številka revije Maxx Fitness & Bodybuilding

Maxx Fitness & Bodybuilding

 
Cruhs Forum Metapure 2 kg 50% - forum
 
Danes je Po sep 23, 2019 19:00

fitnes plan

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Netflix

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: Po maj 14, 2018 13:07

Odgovor Sr avg 01, 2018 18:50

fitnes plan

Pozdravljeni. Za mano je 5 mesecev fitnesa in gledam za kakšen program bi se odločil za v naprej. v tem času sem se spoznaval z napravami, kaj mi ugaja in kaj ne.
do sedaj sem imel plan:
pondeljek: noge/cardio (en teden eno, drug drugo). za noge je trajalo kakšno urco, medtem ko za kardio vsaj 6km teka in 2km ''veslanja'' .
torek: prsa
sreda: hrbet/ramena
četrtek: triceps/biceps
petek: ponovno prsa (veljajo pri meni za največji problem)
sobota/nedelja sta bili načeloma fraj oz. sem si jih pustil če kak dan nisem mogel da sem v teh dneh izpuščen dan nadoknadil ali pa preprosto kar mi je ugajalo. vglavnem 1 dan je vedno bil fraj v tednu. vsakodnevno tudi delal trebušnjake - med serijami po 3x 50 (skupaj 450)
Vsak dan pred treningom tek (trenutno 2700m - vsakih 500m dvignem hitrost, na koncu zadnjih 300m razdelim na 200m hitrejšega tempa in 100m šprinta), kot tudi po treningu kjer ponavadi naredim 1300m (1000m redni tempo, zadnjih 300 isto kot pri ogrevanju). To se mi je za zdaj izkazalo da telesu ustreza (se mi po treningu ne pojavljalo glavoboli- kot se je to dogajalo ob zelo zmanjšanem ogrevanju) - telo je primerno ogreto (med hojo na koncu se še dodatno raztegujem), vglavnem najpomembneje - ni utrujeno.

v teh 5 mesecih sem en mesec praktično izpustil zaradi težav z rokami, sedaj sem nazaj spravil dosedanjo kilažo (kaj se tiče dviga/potiska itd) oz jo že začel presegati.
predvsem sem delal na napravah, ročke so bile v večini samo pri biceps/triceps dnevu (ravno zaradi roke oz težav z zapestjem - z opornico je to rešeno)
v zadnjem mescu ne jemljem več proteinov (z vodo ne gre, mleko - tudi brez laktoze mi ne ugaja), uporabljam pa BCAA ki mi je bil predlagan na forumu.

sedaj za v naprej pa imam nekak v načrtu preiti na the FST - 7 training program, ki sem ga zasledil na https://www.bodybuilding.com/fun/5-best-bodybuilding-programs.htm ( se opravičujem če link ni v skladu z pravilo foruma) pod točko 3.

prehrano sem v tem času spremenil ( na čase se pregrešim z kakšno kokto ali kakšen hamburger na mesec), vključil dosti zelenjave, način priprave hrane ( kokosova mast ). Več jem in pijem vode.

vglavnem rezultati so vidni na vseh segmentih razen na prsih katere sem že omenil da so problem ( zato tudi 2x tedensko trening le-tega področja). Trening prsi trajal do dve uri (vključno z ogrevanjem). Žal me **** tudi genetika v tem primeru saj je oče imel iste probleme samo z tem delom telesa.
iščem tudi kakšen jedilnik ki bi bil primeren za mene pa se nekako ne znajdem v tem. Bi bil vesel če bi predlagal kdo kakšnega - takole po dnevih razporejenega katerega bi se držal in si po možnosti en dan prej pripravljal.
Jem redno, večkrat dnevno. zajtrk 4:00, manjši prigrizek (banana, proteinska tablica) 8:00, malica 10:00, sledi trening in takoj po treningu (do 15:00) kosilo itd..

tako, da nebom šel v detajle preveč me predvsem zanima tale trening ki sem ga omenil (mnenja), kaj narediti s prsmi in rak rana ogromno ljudi - jedilnik. :)

najlepša hvala.
LP
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr avg 01, 2018 19:53

Re: fitnes plan

veliko napisanega.. nisem pa zasledil kaj je cilj
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Netflix

Pleničar

Vnosov: 8

Pridružen: Po maj 14, 2018 13:07

Odgovor Sr avg 01, 2018 20:21

Re: fitnes plan

Zanimivo vprasanje. Zdaj za zacetek fit telo (vidni sestorcek, zmanjsanje prsnih, vglavnem izklesano telo.ce me bo pa zaneslo v nabiranje mase pa se bom vido. Odvisno od pocutja - samozavesti.
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63825

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Sr avg 08, 2018 10:19

Re: fitnes plan

čim manj kompliciranja. pravilna prehrana. in trening z obremenitvijo pri katerem strmiš k temu da mišico res zadaneš ter da je progresiven.

te različni plani so lahko v smislu motivacije ker se drzis nacrta. so pa dalec od optimalno ucinkoviti v tej smeri
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com

Vrni se na Vse o vadbi v fitnes centru

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Cruhs Forum Yamamoto Raden + GRATIS Keel
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.