Stran 1 od 1

misicna masa

OdgovorObjavljeno: To jul 31, 2018 14:34
Napisal/-a mackice123
pozdravljeni

imam nekaj vprasanj pa me zanima ce se vam zdi plan treninga za misicno maso dobro napisan
ponedeljek: prsa, rame (sprednje ter stranske), triceps
torek: hrbet , biceps, zadnje rame.
sreda: noge
cetrtek: prosto
petek: enako kot v ponedeljek
sobota: enako kot v torek
nedelja: prosto

za velike misicne skupine delam od 4-5 vaj (2 osnovni , 2 izolacijski) , za manjse pa 2-3 vaje (1 osnovna , 1 ali 2 izolacijski) .... prehranski dodatki (whey ,maltodextrin , kreatin , bcaa , omega 3 .

to delam ze kaksnih 5 mesecev , vendar tudi malo menjam vaje osnovne so večinoma enake, rezultati so vidni , sem se kar dobro zdefiniral , ter tudi malo pridobil na mm , me samo zanima ce bi pri treningu kaj spremenili glede misicne mase ali moram spremeniti samo malo prehrano (več pojesti) p.s vcasih se mi zdijo malo dolgi treningi 1h in 15 min ce delam prsa, rame, triceps

hvala lp

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: To jul 31, 2018 16:40
Napisal/-a Grom
plan ok. hrana je 90%. seveda je tudi trening pomemben, večan breme na mišico ampak če ni prav in dovolj hrane ne bo rezultata

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: Pe avg 03, 2018 12:40
Napisal/-a mackice123
od veliko ljudi sem slisal da trening daljsi od 45 min lahko slabo vpliva na misicno rast kar je pri tem programu tesko saj npr. prsa, rame, triceps ce naredim povprecno 4 -5 vaj na veliko misico in 2-3 na majhno misico , trening izvajam lahko tudi do 1 h in 30 min kar ni vredu se mi zdi. prijatelj mi je predlagal plan :
ponedeljek: prsa
torek: hrbet
sreda : noge, trebusne
cetrtek: rame
petek: biceps, triceps
sobota in nedelja : prosto
ces da se res posvetis 1 misici jo ubijes ter trening ni daljsi od 45 min tako pravi da on dela in da mu ugaja , samo to je vsaka misica samo 1x na teden, kar bi lahko pripeljalo do tega da bi se pocasneje razvijalo tako se meni zdi.

pa se zanima me ce so gain bolic 6000 dobri geinerji ali slabi , zdi se mi da imajo zelo veliko cukra ter malo beljakovin na 100 g.

hvala lp.

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: Sr avg 08, 2018 10:17
Napisal/-a Grom
če imaš poskrbljeno za hrano lahko tudi dlje.. redki trenirajo tako intenzivno da pridejo znotraj 45 v uničenje. če pa ja super..

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: Sr okt 31, 2018 20:10
Napisal/-a tomi11
Zdravo.. z treningi se ukvarjam že več let, ampak sem še vedno zbegan glede treningov.
Mi lahko nekdo dokončno razloži kakšen trening je najboljši za pridobivanje mišične mase?
-Push, pull, legs 3 krat tedensko
-push, pull, legs 5 krat tedensko
-Upper, lower 4 krat tedensko
-Split (prsa+triceps, hrbet+biceps, rame+trebuh, noge) 4 krat tedensko
-Split (prsa+hrbet, rame+roke, noge+trebuh) 3 krat tedensko
-celo telo 3 krat tedensko
-kakšna druga varianta??

Prosim za komentarje.
Hvala

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: Pe nov 02, 2018 20:20
Napisal/-a tomi11
Kakšen komentar mogoče? Da si vem kakšen način treninga pripraviti

Re: misicna masa

OdgovorObjavljeno: Po nov 05, 2018 15:17
Napisal/-a Grom
dvakrat na teden vsako mišico. najbolje v 4 ali petih treningih