Stran 1 od 1

Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: So jan 28, 2017 08:15
Napisal/-a erneesto
Star sem 37 let 191cm 111kg. Lotil sem se lcfh in nimam pravega občutka koliko pojest. Na lcfh sem šele 2 tedna in se drugače super počutim. Prvi teden sem jedel 3 obroke sedaj prakticiram 2 in ne čutim nobene lakote.
Rad bi samo kak napotek koliko kalorij sploh moram zaužiti na dan da bom kuril lastno maščobo, da ne bom po nepotrebnem jedel preveč ali premalo.
Od aktivnosti imam samo šlužbo " delno fizično delo" in pa pol urce sobnega kolesa na dan na cca 120 pulsa.
Med tednom navadno pojem obrok zjutraj pred službo 3 jajca in cca 30g masla.
In potem ko pridem iz službe 16-17ih kak zrezek 200g 20g masla in solata z olivcem ter kaka zelenjavna priloga....
Prosil bi za kak nasvet predvsem glede količin drugo mi je kar jasno.
Hvala

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: So jan 28, 2017 17:34
Napisal/-a Grom
pri tej kilazi kar po občutku oziroma lakoti. rezerve imaš na sebi dovolj in če boš delal pravilno boš po 2 tednih sit da ti ne bo pasalo jesti kot pravzaprav ze pises.. clovek ni stel kalorij. stetje kalorij je neumnost sodobnega časa in razlog je napačna prehrana, uničen sistem, preveč hrane in napačne smernice
s to prehrano lahko to resteriaš. upoštevaj le da ne ješ oh razen nekaj zelenjave, da ješ beljakovine zmerno cca 80 g zate razen če si zelo aktiven nekaj več in da ješ prave maščobe predvsem.. predvsem maslo, rumenjak, kokosovo, avokado, olivc, pa od oreškov lešniki in makadamije.
ne boš pojedel preveč če zbiraš te.

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2017 00:00
Napisal/-a erneesto
Grom hvala za odgovor. Ali mi priporočate da ostanem ma 2 obrokih na dan? Med tednom mi je sicer najlažje pojest nekaj zjitraj okli 7ih in potem ko pridem okoli 16ih, je to preveč razmaka? Med vikendom lahko prilagajam in bi najraje jedel ob 10ih zjutraj in 17 ih popoldne je to ok?
Imam tudi tvojo knjigo kjer so notri primeri obrokov ampak nimam občutka koliko maj pojem da bom u deficitu oz. bom porabljal svojo telesno maščobo ker mi ni problem pojest 3 jajca in 40g masla ali pač 4 jajca in 60g masla in nevem kdaj bi bilo optimalno za hujšanje.
Hvala in lp

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Ne jan 29, 2017 05:52
Napisal/-a Grom
ne glej ur. dva oboka komot. ko imaš prilkio pač

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2017 07:01
Napisal/-a erneesto
To je vse ok samo se bojim da mogoče jem preveč kajti teža mi nekako stoji. Nimam niti občutka kolk hitro bi mogla it kilaža dol samo kot pravim ne bi rad jedel preveč. Kako naj jem po občutku raje manj in če sem lačen dodajam ali obratno?
Mi lahko da kdo nasvet v primeru da bi jedel samo jajca in maslo mi ni problem testirat kakšne naj imam količinsko obroke koliko jajc in koliko masla glede na mojo kilažo imel pa bi dva obroka dnevno. Tako da dobim malo filinga.

Hvala in lp

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Po jan 30, 2017 10:20
Napisal/-a pzak
Lahko ti bo v pomoč moja sedanja izkušnja:
Sam sem začel pred slabimi tremi tedni z 111kg kot ti. Trenutno cca 106,5kg. Jedilnik za en dan (okvirno) pa približno tako:

Zajtrk ob 13:00:
- sir (domač) cca 100g
- pršut, salam (domač) = 50-70g
- lešniki =30g

Kosilo ob 16.30 - 17.30
- jajca (domača ali hofer) = 2-4kos (po občutku lakote)
- sir za ribat (grana padana) = x g (ne štejem) -> za po vrhu da spremeni okus :)
- kokosova maščoba = 5g za pečenje
- domače maslo = 10-15g
- paprika = 1 kos

Večerja enkrat od 20:00 - 21:00
- goveje meso ali piščanec ali svinjina ali losos ali kalamari = cca 150g
- dušen por = x g (ne štejem)
- domače maslo= 10-15g
- kokosova maščoba = 5g za pečenje

Delni post 16:8 --> Lačen nisem nikoli, počutje odlično.

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: To jan 31, 2017 22:28
Napisal/-a erneesto
Zgleda da imam pol jst preveč maščob ker jst jih na 3 jajca dam 50g masla.
Enako pri drugem obroku če mam kšn šnicl okol 30-40g masla + olivc na solati.... najbrž pretiravam...na koliko naj zmanjšam?

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Sr feb 01, 2017 18:26
Napisal/-a Grom
nekja zmanjšaš in vidiš.
prej analiziraš živila in vidiš če slučajno niso te razlog. ne gre le za kalorije ampak vpliv na hormone

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Če feb 02, 2017 16:42
Napisal/-a erneesto
Kaj točno imaš v mislih z analizo živil?

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Pe feb 03, 2017 03:28
Napisal/-a Grom
da pogledaš katera živila izbiraš in vidiš da ni v njih problem

Re: Pomoč pri jedilniku

OdgovorObjavljeno: Pe feb 03, 2017 09:13
Napisal/-a erneesto
Zaenkrat jem samo jajca piščanca maslo in olivca pa nekaj zelenjave.
Kaj naj tukaj analiziram?