Izšla je dvajseta številka revije POSTANI Fit

Revija PostaniFit

 
Warrior Solo Bar 35 g Postani Fit
 
Danes je Ne dec 08, 2019 07:27

Jedilnik - prosim za nasvet

Moderatorji: UrosS, Metka, Stasa, Grom

<< x

Deadweight

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 127

Pridružen: Po jun 06, 2016 17:17

Kraj: Maribor

Odgovor To avg 02, 2016 16:56

Jedilnik - prosim za nasvet

Ker ne vem kam bi vtaknil to mojo temo, bom vprašal kr tule.

Pred dobrega pol leta sem imel razlit slepič, vmes dve 14 dnevni kuri antibiotikov in cel kup resnih težav, ki še trajajo. Vmes sem izgubil veliko mišične mase in pridobil kar lepe obročke predvsem okoli trebuha. Postalo mi je jasno, da bom moral korenito spremeniti način življenja in predvsem prehranjevanja, čeprav nikoli nisem imel nekih težav s težo - trenutno 193cm, 81kg. Osnova zdravja in dobrega počutja je zdravo črevesje, zato sestavljam neko uravnoteženo dieto, ki bi postala moj način prehranjevanja, ne le nekaj česar bi se držal ko želim zgubiti nekaj maščobe.

Predvsem želim: izgubiti par kg maščobe, pridobiti nazaj nekaj kg mišic, pozdraviti črevesje in črevesno floro, izboljšati koncentracijo in mentalne funkcije in izboljšati kondicijo, ki je od operacije dalje katastrofalna.

Naj povem, da sem iz prehrane že nekaj časa nazaj popolnoma črtal vso predelano hrano (rafinirana olja, predelane mlečne izdelke, sladkarije, itd), pred kratkim pa tudi kruh in testenine in uživam le kolikor se da naravno pridelane izdelke. Prehrano želim osnovati predvsem na: Jajcih, ribah, oljčnem olju, kokosovi masti in zelenjavi. Občasno bi dodal tudi purana, ovsene kosmiče, kak rižev kruh ter sadje. Seveda pa tudi ustrezne prehranske dodatke. Zaenkrat bi se mojim ciljem poskušal čimbolje približati le s pravilno prehrano, kasneje pa tudi fitness/kardio.

Jedilnik in dodatki:

Zajtrk:

domači Kefir 3dl - mi zelo pomaga pri črevesju
Maxx Glutamine 5g ali BCAA 5g ?
B-kompleks Vitamini ali One a day vit. in min.?
Vitamin D3 4000IU

Malica:

3-4 jajca na oko s čebulo, pečena na kokosovi masti + 2x omega 3 + pest mandljev + žlica olivca + 2 rezini riževega kruha

Kosilo:

100-200g pečen oslič/puran na kokosovi masti + 50-100g ovsenih kosmičev + zelenjava

Malica:

100g Sardine/skuša/tuna v olivnem olju + 2x omega 3 + žlica olivca
Maxx Glutamine 5g/BCAA 5g?

To bi blo nekje to. Zanima me, kaj bi bilo za mojo situacijo bolje - nabaviti BCAA ali L-Glutamine? Slišal sem, da Glutamine precej pomaga k zdravi črevesni flori in popravi le-te. Sigurno bom nabavil še Whey za katerega me zanima kam in koliko bi ga bilo najbolje dodati? Če ima kdo še kakšno dopolnilo ali popravek, je več kot dobrodošel. Že vnaprej hvala vsem za pomoč :)
<< x

miki80

Posting Freak

Vnosov: 1279

Pridružen: Sr nov 11, 2015 18:14

Odgovor To avg 02, 2016 17:15

Re: Jedilnik - prosim za nasvet

Jaz bi prioritetno popravil črevesne težave, prioritetno. Torej nič pretiranih vadb preden se zadeva ne uredi, mogoče samo sprehodi ali pohodi v naravi.

Ker "bulking" je stres za telo in nima ga smisla dodatno obremenjevat če je že tako oslabelo zaradi težav s prebavo.
<< x

Deadweight

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 127

Pridružen: Po jun 06, 2016 17:17

Kraj: Maribor

Odgovor To avg 02, 2016 18:00

Re: Jedilnik - prosim za nasvet

Saj sem napisal da zaenkrat ne bom vadil, vsaj dokler nisem telesno zdrav :) A misliš, da bo konkretna doza glutamina (sem prebral en članek o doziranju pri leaky gut) z ostalo ustrezno prehrano popravila težave? Kaj pa jedilnik in dodatki, so v osnovi ok?
<< x

Grom

Uporabniški avatar

Šefe

Vnosov: 63898

Pridružen: Če sep 23, 2004 18:35

Odgovor Pe avg 05, 2016 22:04

Re: Jedilnik - prosim za nasvet

v osnovi se vidi da nekje od 3x 5 g do tudi 3x15 g na dannekateri imajo pozitivne izkušnje in drugi ne. je pa glede na raziskave na športnikih (klinične so kar pozitivne) kar dosti več pozitivnih prakitičnih odzivov kot re pozitivnih razsikav
Vabljeni na moje spletne strani: www.gaspergrom.com
<< x

Deadweight

Uporabniški avatar

Mlečnozobec

Vnosov: 127

Pridružen: Po jun 06, 2016 17:17

Kraj: Maribor

Odgovor Pe avg 05, 2016 23:12

Re: Jedilnik - prosim za nasvet

Nekje tu na forumu sem prebral da bi se naj v moji situaciji za optimalen učinek doziralo takole: dan1: 10g, dan2: 20g, dan3: 30g, dan4: 40g. Potem držiš 40g 5 dni in slediš z 10g na dan 20 dni. Baje na tak način daš telesu nekaj časa da se prilagodi, dobiš pa maksimalen efekt. Nimam pojma če je to res, upam da je. Škodit sigurno ne more :) Bom pa še malo povečal omega 3, na nekje 6-7 kapsul na dan, ko končam s to enomesečno kuro z glutaminom pa verjetno BCAA 2x5g na dan v kombinaciji z Whey. Jedilnik in dodatki so drugače ok, ali bi še kaj dodal oz. spremenil?

Vrni se na Jedilniki forumašev

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov


 
Warrior Solo Bar 35 g Odpornost 19 - forum
 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
.