Stran 1 od 1

nogometaš jedilnik

OdgovorObjavljeno: Če apr 28, 2016 22:12
Napisal/-a ratata
Treniram nogomet(profesionalno),zanima me če ma kdo kakšen dober jedilnik .Shujšal se okoli 8 kg prišel na okoli 5% body fat(185cm,72kg)Zdej res nebi več rd zgublju kg,pa me zanima če ma kdo kakšen dober jedilnik.Rd bi še izboljšu svojo definicijo telesa kar pa ne pomen da bi zgublju na teži(kvečjemu pridobiv kšno čisto mišično kilo.Izogibam se predvsem sladkorju in pa OHjem.Zdej še sam točno nevem a delam napako pri tem da se izogibljam OHjem saj sem občasno predvsem brez energije.
Moj jedilnik je biu do zdej približno takole.

ZAJTERK:2 jajca+300ml beljakov iz steklenice
30g oresckov
PO TRENINGU:WHEY
MALICA:občasno kšna ovsena kaša50g ali grški jogurt ali zrnati sir ali jajca...
KOSILO:150g sladki krompir,250-300g piščanca,zelenjava(brokoli)ali solata (paradižnik,kumara,špinača)
PO TRENINGU:WHEY
VEČERJA:velka skleda solate(zelena solata,špinača,paradiznik..) in meso oz riba cca 300g


Mislm da zauzivam premalo kalorij,zdej pa če mi lahko mogoče vi kako svetujete in mi približno povete koliko kalorij bi moral zaožiti.stakim jedilnikom zauzijem okoli 2000-2300kcal.Nekje sem zasledil da bi jih moral nogometas okoli 3000+kcal...

Re: nogometaš jedilnik

OdgovorObjavljeno: Pe apr 29, 2016 06:44
Napisal/-a UrosS
Dodaj maščobe. Pozabi na beljake in jej cela jajca. Piščančje prsi zamenjaj za piščančja stegna in podobno.

Obrokom dodaj maščobe = kravje maslo, kokosovo maslo, avokado, olive. In tako zapolni kalorije, imel boš tudi več energije in moči.