Stran 3 od 3

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

OdgovorObjavljeno: Po apr 25, 2016 19:37
Napisal/-a bella87
DAN 22: PONEDELJEK 25. 4. 2016

OBROK 1
jajca 3x
maslo 20g
olivno olje 20g
paradižnik

OBROK 2
tuna v olju 90g
avokado 150g
kisle kumare

POČUTJE
Odločila sem se, da iz svojega jedilnik črtam arašidovo maslo. Bomo videli konec tedna, če bo kaj boljši napredek.

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

OdgovorObjavljeno: To apr 26, 2016 18:36
Napisal/-a bella87
Grom, kakšno je tvoje mnenje glede lchf brezmesne prehrane. Sama ne jem le mesa, jem pa ribe in vse ostale živalske proizvode (jajca, sir...). Na kaj naj bom pozorno pri sestavi jedilnika? Načeloma imam 3 obroke dnevno, od tega je en obrok iz jajc, drugi obrok iz rib, tretji pa ponavadi maxxdessert. Kakšne so tvoje izkušnje pri oblikovanju brezmesnih lchf jedilnikov?

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

OdgovorObjavljeno: Sr apr 27, 2016 15:00
Napisal/-a Grom
moje mnenje je da če imaš jajca in puter maš vse

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

OdgovorObjavljeno: Ne maj 08, 2016 19:32
Napisal/-a bella87
V zadnjem tednu sem malenkost spremenila režim prehranjevanja, saj se mi zdi, da mi striktni LCHF ne ustreza oz. imam napačen pristop, zato sem ubrala neko svojo tehniko. Počutje se je izboljšalo, obroki me bolj nasitijo, meritve bom pa preverila konec prihajajočega tedna. Mlečnih izdelkov zaenkrat ne bom izločala, saj so moji cilji zaenkrat le urediti ritem prehranjevanja in se ga nekaj časa držati ter ustvariti ta jedilnik, katerega se bom lahko držala dolgoročno.

Lotila sem se tudi vadbe: vaja z lastno težo v intervalih, nekje 15-20 minut (za začetek bo dovolj), 3-4X tedensko. Vsakodnevno je tudi 1h hitre hoje.
Imam tri obroke.
OBROK 1 (zjutraj):
a) jajca + lešniki/kokosova moka
b) sardele/skuša/tuna, zelenjava, olivno olje

OBROK 2 (popoldne):
a) jajca, zelenjava
b) losos, solata z olivnim oljem/zelenjava z maslom

OBROK 3 (po treningu): whey 25g + 10g olivnega

Obroki me nasitijo in nisem lačna. V jedilnik sem vključila tudi nekaj OH (riž, ajdova kaša), ki jih jem pri drugem obroku in sicer takrat, ko čutim, da mi energija peša, to je ponavadi proti koncu tedna, v četrtek ali petek.

Re: BELLA: DNEVNIK HUJŠANJA PO LCHF

OdgovorObjavljeno: Po maj 09, 2016 07:25
Napisal/-a Grom
če ti je pešala energije in jo sedaj ko cuker imaš me je jasno. ne znaš kurit maščob in zavisiš od cukra